Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.02.2021 10:03 - Картина от думи
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 4415 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този удар с моя четка по платното разпиля се.
Кресна някаква съседка, тропна люто и прибра се.
Беше в тайна доба нощем и рисувах като луда.
Щракна в моето надмощие и разля се пеперудено
някакво вълшебство в мрака. Ангелите ми ли бяха?
Чувствах тръпки по гръбнака и косата си размахах.
Възприемах драматично всеки шум и се учудвах,
но ми беше екзотично и безстрашно до полуда.

image


В инквизиторски аспекти продължавах да рисувам,

без да сещам, че съм ерес и сама се пророкувам.
В устрема ми най-тревожен и боите затрептяха.
Знаех, че докрая можех да съм твойте седем гряха.
И картината разкри се в голия ентусиазъм,
после всичко ни ориса, прерисува, преразказа...
Днес стои си на стената – хрисима и въжделена,
малка слънчева соната на душата споделена.



Гласувай:
37



1. 4u4ulina - картина от думи
09.02.2021 13:01
"Драги, Полигоре, наясно съм защо твоят коментар е злъчен, което отбеляза и Иван Богданов. Хубаво e, кoгато говориш на дама, да знаеш какво е такт и дипломатичност. И най-вече да бъдеш обективен. А в случая ти не си. Напълно съм наясно, че не можеш да придобиеш добри маниери, но в този сайт трябва да се показва респект - дори администрацията го знае - нейното неоспоримо право. И твое. Както и не можеш да бъдеш реален критерий кое е поезия и кое не.
Когато обсъждаш нечия творба, просто се аргументирай. И не се измъквай с дежурното: клишета, впепененост и т.н. И престани да си мислиш: днес са ми оставили само един коментар, защото ме мразят. Никой не те мрази - ти САМ СЕБЕ СИ НЕ ОБИЧАШ. Просто е крайно време да седнеш и да напишеш нещо добро. И на мен не ми е леко да те гледам като се измъчваш, когато другите успяват да сътворят нещо значимо."
Ивайло Терзийски

туй требе ли му коментар?
не е екскиз, портрет е
цитирай
2. 4u4ulina - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/jdv1612872365y.jpg
09.02.2021 14:13
импресия ;)
цитирай
3. wonder - импресия ;) Експресивно се ...
09.02.2021 14:33
4u4ulina написа:
импресия ;)


Експресивно се смея. ;))))))))))
цитирай
4. wonder - "Драги, Полигоре, наясно съм ...
09.02.2021 14:38
4u4ulina написа:
"Драги, Полигоре, наясно съм защо твоят коментар е злъчен, което отбеляза и Иван Богданов. Хубаво e, кoгато говориш на дама, да знаеш какво е такт и дипломатичност. И най-вече да бъдеш обективен. А в случая ти не си. Напълно съм наясно, че не можеш да придобиеш добри маниери, но в този сайт трябва да се показва респект - дори администрацията го знае - нейното неоспоримо право. И твое. Както и не можеш да бъдеш реален критерий кое е поезия и кое не.
Когато обсъждаш нечия творба, просто се аргументирай. И не се измъквай с дежурното: клишета, впепененост и т.н. И престани да си мислиш: днес са ми оставили само един коментар, защото ме мразят. Никой не те мрази - ти САМ СЕБЕ СИ НЕ ОБИЧАШ. Просто е крайно време да седнеш и да напишеш нещо добро. И на мен не ми е леко да те гледам като се измъчваш, когато другите успяват да сътворят нещо значимо."
Ивайло Терзийски

туй требе ли му коментар?
не е екскиз, портрет е


Ивайло е блага душа и добър поет. Правдиво и свръх-деликатно е описал трагедията свише на гнусния мерзавец.
Освен, че не е критерий за Нищо по очевидни причини, той се самоизяжда от завист и злоба към всички и всичко и окачествава другите със собствените си недостатъци.

А пък аз пея, рисувам и свиря на 4 инструмента щот съм в страхотно настроение и обичам целия Свят. ;)))
Теб също!
цитирай
5. rosiela - Дела,
09.02.2021 16:06
ето защо нЕкои с челца 2 пръста те бъркат за актриса.
Само не разбрах какви са тези бълвочи в коментарите на разни бабиета на фона на това възхитително стихотворение?
Стихотворението ти вдига до небесата. Коментарите трясват у земята.
цитирай
6. wonder - Дела, ето защо нЕкои с челца 2 пръста ...
09.02.2021 18:01
rosiela написа:
Дела,
ето защо нЕкои с челца 2 пръста те бъркат за актриса.
Само не разбрах какви са тези бълвочи в коментарите на разни бабиета на фона на това възхитително стихотворение?
Стихотворението ти вдига до небесата. Коментарите трясват у земята.


Избирай Небесата и въздигането! Другото е вятър. На мен черния им ПиАр не ми пречи. :)))
цитирай
7. planinitenabulgaria - Прекрасно стихо,
09.02.2021 18:32
брависимо!
цитирай
8. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=jNqX_jWhUzY
09.02.2021 20:39
planinitenabulgaria написа:
Прекрасно стихо,
брависимо!


Грацие милле! :)))
Виж днес каква фантазия слушах - всичките 20 Ноктюрна на Шопен и то в изпълнение на вълшебния Тиери дьо Брюноф, който създава този албум преди да се оттегли в манастира на бенедиктинското абатство.
Качвам линка в заглавието.
цитирай
9. elenkokoschkov - ЩОМ СВИРИШ НА 4 ИНСТРУМЕНТА
09.02.2021 21:45
wonder написа:
rosiela написа:
Дела,
ето защо нЕкои с челца 2 пръста те бъркат за актриса.
Само не разбрах какви са тези бълвочи в коментарите на разни бабиета на фона на това възхитително стихотворение?
Стихотворението ти вдига до небесата. Коментарите трясват у земята.


Избирай Небесата и въздигането! Другото е вятър. На мен черния им ПиАр не ми пречи. :)))

ПОГЛЕДНИ КЛИПА В СМУГЛЯНКА ПУБЛИКУВАХ ГО ПРЕДИ ЧАС!
ИМАХ ПРОБЛЕМ С КЛИПОВЕТЕ!
ЗАТОВА НЕ ГО ПУСНАХ СУТРИНТА!
ПРИ ТЕБ ВСИЧКО Е ХУБАВО!!!!!!
ТАМ БЪКА ОТ ИНСТРУМЕНТИ И ХОРА!
цитирай
10. wonder - ЩОМ СВИРИШ НА 4 ИНСТРУМЕНТА ПО...
09.02.2021 22:43
elenkokoschkov написа:
ЩОМ СВИРИШ НА 4 ИНСТРУМЕНТА
ПОГЛЕДНИ КЛИПА В СМУГЛЯНКА ПУБЛИКУВАХ ГО ПРЕДИ ЧАС!
ИМАХ ПРОБЛЕМ С КЛИПОВЕТЕ!
ЗАТОВА НЕ ГО ПУСНАХ СУТРИНТА!
ПРИ ТЕБ ВСИЧКО Е ХУБАВО!!!!!!
ТАМ БЪКА ОТ ИНСТРУМЕНТИ И ХОРА!


Видях. Чудно! :)))
цитирай
11. elenkokoschkov - ИЗПРАВИ МЕ НА НОКТИ!
09.02.2021 23:32
wonder написа:
elenkokoschkov написа:
ЩОМ СВИРИШ НА 4 ИНСТРУМЕНТА
ПОГЛЕДНИ КЛИПА В СМУГЛЯНКА ПУБЛИКУВАХ ГО ПРЕДИ ЧАС!
ИМАХ ПРОБЛЕМ С КЛИПОВЕТЕ!
ЗАТОВА НЕ ГО ПУСНАХ СУТРИНТА!
ПРИ ТЕБ ВСИЧКО Е ХУБАВО!!!!!!
ТАМ БЪКА ОТ ИНСТРУМЕНТИ И ХОРА!


Видях. Чудно! :)))

И ЗАРАДИ НЕГО СЪТВОРИХ ТОЗИ ПОСТИНГ!
ТОЗИ КЛИП ГО ГЛЕДАХ ДНЕС ПОНЯ 10 ПЪТИ И НЕ МИ ОМРЪЗНА!

цитирай
12. wonder - ИЗПРАВИ МЕ НА НОКТИ! И ЗАРАДИ НЕГО ...
10.02.2021 08:12
elenkokoschkov написа:
ИЗПРАВИ МЕ НА НОКТИ!
И ЗАРАДИ НЕГО СЪТВОРИХ ТОЗИ ПОСТИНГ!
ТОЗИ КЛИП ГО ГЛЕДАХ ДНЕС ПОНЯ 10 ПЪТИ И НЕ МИ ОМРЪЗНА!



Има такива мелодии. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15167172
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031