Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2020 15:17 - Обичам ви!
Автор: delianaangel Категория: Изкуство   
Прочетен: 1396 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 10.12.2020 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Някога, много отдавна image, когато бях дете, пишех стихове. После това някакси се изгуби, даже забравих за писането. Останах само ценител, четях с наслада и попивах, трупах богатство от думи и изразявания на вътрешното, без точно да разбирам, защо го правя, просто така ми идваше отвътре. Изписвах тетрадки с това, което ми се е сторило като шедьовър и преживявах радост и възхищение.
Преди няколко години, докато четях поредните чужди стихове си спомних, че някога и аз съм писала и се запитах - защо не го правя сега? И си пожелах пак да започна. Случи се, в момент, в който бях нещастна и разочарована, и си казах - явно не мога да бъда щастлива тук, нека поне да давам на хората любовта си - това ми е най-съкровеното и най-ценното, и мисля, че за това съм тук. И тогава написах първия си след възраждането на дарбата стих "Обичам ви!"
Потокът се отприщи и започнаха да идват още и още. Не съм сигурна дали аз ги пиша или те си идват самички, а аз само ги записвам, или и двете.
После срещнах жена, която отвори нещо в мен, така че, да мога да приемам информация "отгоре" като кодове за душите, тя се изрази "като ключове", които да я отварят и събуждат, да я лекуват и да й помогнат да се спаси. Тогава влязох с групата си в няколко манастира и църкви, и пред иконите започнах да "чувам" послания, те също бяха в стихотворна форма. Тъй като исках да ги споделям с приятелите си започнах да ги записвам. За да предам телепатично приетото като енергия, трябваше да го облека в думи, и то много точно, защото не исках да има изкривявания и тогава разбрах, защо ми е било нужно цялото четене, преписване и събиране на богатство от думи. Разбрах, че всичко, което ми се е случвало досега ме е подготвяло за това, да бъда проводник към хората, защото го пожелах и защото ви обичам, и защото най-вероятно това съм заявила като мисия за себе си преди въплъщението.
Приемането на послание и "раждането" на стихче е невероятно вълнуващо преживяване, понякога е като игра, с думите, с многото неща, които искат да изразят себе си.
Винаги ми се е искало по някакъв начин да компенсирам доколкото мога мъката и болката, която преживяват хората. Някакси да намеря начин да ги докосна отвътре, да ги успокоя, да ги утеша, да ги прегърна, да ги окуража и най-важното да ги насоча към Бог, защото само Той е всичко и всички - Любовта, Радостта, Мъдростта, Надеждата и Вярата, и Сбъдването - чисти и святи, безусловни. Не зная доколко съм успяла, но понеже съм инат image продължавам да вярвам и да упорствам. Да вярвам, че стиховете, които идват помагат на Бог да стигне до душите на хората и да им помогне.
Веднъж в блога една жена ми написа като коментар към поредното стихче това:"Стихът въздейства оздравяващо! Ще си го прочитам многократно! Сърдечно благодаря!" и то ме разтърси, накара ме да повярвам в себе си, в това, което правя, че всичко има смисъл, има полза, че действа и върши работа. Изпитах блаженството на удовлетворението и се зарадвах до сълзи.
Какво му трябва на човека? Съвсем мъничко, а всъщност то побира всичко. Благодарна съм! И ви обичам! ((( image )))

Обичам ви!

С този стих искам да ви кажа, че ви обичам!
С този стих искам да ви кажа, че ви желая най-доброто!
Тази нощ аз ще ви прошепна, че вярвам във вас,
и на лунната светлина ще се моля за всички ни!
Ще докосна звездите, за да взема прашец,
ще посипя косите ви,
за да светят в блаженството на приказни сънища!
Ще бдя над съня ви заедно с ангелите,
и ще измоля от светците и Бог
най-светлите благословии, за вас!
От сърцето си ще взема, от най-дълбокото,
най-чистата и свята своя обич и нежност,
и с нея като със сияен воал
лекичко ще ви обгърна в съня ви!
Ако приемете този дар от мен,
ще светя по-ярко от звездите и слънцето,
ще пея с лунните отблясъци
за мечтите, които се сбъдват,
щом докоснеш със сърцето си душа,
и тя се отвори за прегръдка!

14 юли 2011 г. 


image







Гласувай:
9


Вълнообразно


1. vesever - Диде, привет!Близко ми е това, ...
11.12.2020 08:44
Диде, привет!
Близко ми е това, което споделяш.
И аз преди време много пишех, но от години все по-рядко.
Лично аз намерих начин да се изразявам без думи, само с картини и музика, което на този етап ми се вижда също много добра възможност....а и така не стават недоразумения, както чрез думите....

Искам да те прегърна и да ти пожелая много хубави празници и посрещане на новата Година, която да бъде по-добра и светла и благословена от предходната, и само добрини да те спохождат.
Поздравявам те с едно от любимите ми стихчета, от носталгичните (имам и весели ) )))
И също с един от старите ми клипове с любима музика и фотографии от приказната ми Янтра, на една ръка разстояние от мен. Обожавам да фотографирам всяка красота и докато фотографирам, ми звучи музика в главата и сърцето )))

Прегръдки!

..........................................................

Като тих и хладен лунен Лъч
Докоснат от Зората на Деня
В безкрайното Небе, без злъч
Ще се разтворя и ще се стопя

Ще ме поеме ласкаво Простора
И ще ме топлят ангелски Криле
Далече от шума на всички хора
В душата на пораснало Дете

Цветята с топли длани ще прегърна
И с Вятъра ще потанцувам боса
В небесна Птица аз ще се превърна
Мечтата си завинаги ще нося...

.............................................

https://www.youtube.com/watch?v=YG0uPr5Nonw
цитирай
2. delianaangel - Привет!
11.12.2020 10:41
Топъл, силен гуш! Много хубаво стихче! Веселите са още по-чудесни!
цитирай
3. wonder - Няма нищо по-красиво от обичащото ...
11.12.2020 10:57
Няма нищо по-красиво от обичащото сърце!
То е слънцето на душата и радостта е неговото ядро.
Хубаво е да обичаш! :)))
цитирай
4. delianaangel - Да
12.12.2020 16:44
Най-любимо
цитирай
5. erato7 - И аз те обичам, Делянка! Светли и ...
15.12.2020 08:15
И аз те обичам, Делянка! Светли и осмислени празници ти желая от сърце!
цитирай
6. delianaangel - Благодаря
15.12.2020 12:29
Светли и благодатни и за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: delianaangel
Категория: Изкуство
Прочетен: 3183782
Постинги: 1238
Коментари: 995
Гласове: 3885
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031