Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2021 19:05 - Аспарух и Константин Четвърти Погонат
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7294 Коментари: 23 Гласове:
-9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В постинга става дума за основателя на държавата ни-Аспарух и  за владетеля на ИРИ по него време Константин Четвърти - Брадати!

Той става император на ИРИ по право, но е трябвало да се пребори за него! Баща му, Констант Втори е убит в банята си в Сиракуза! Константин ,като получава весттта, спешно отпътува за Сиракуза с флота си! Той бързо се справя със заговорниците и ликвидира псевдоимператора Мизиций, арменец по произход!

При последвалото коронясване на Константин, короната се оказала голяма за главата му и се наложило  да я стесняват с ленти от памук! При този процес била заскубана част от брадата му и той се развикал - " Брадата, брадата" Оттам останал прякорът му- Брадати!/ Погонат/
Но ,реално, предвид случилото се по- късно, той по- заслужава прякора Копроним -надрискан, отколкото Константин Пети! Той е известен с многобройните си походи към България с цел завоюването й !
И все малко, според ромейските летописци не му достига Или отменя похода по някаква сериозна причина ,или ураган потапя флота му край Анхиало! Може би, в тази връзка му е даден този излагащ го прякор! Но, обратно, ромейските летописци му приписват войнственост и успехи, нашите съвременни историци им пригласят !? Не се връзва прякорът му с нестихващата му военна агресивност, насочена към България!?

Да се върнем на героя на постинга! Константин Погонат претърпява две съкрушителни поражения от неизвестния дотогава наш владетел Аспарух! Дали е бил неизвестен,  е съмнително, защото ромеите    близо година се готвят за първия поход и самият император го ръководи! Проведено е и мащабно разузнаване за осъщесвяването му! !Той се провежда през април 681 г.и войските на ромеите се насочват към езерото Расим, намиращо се в района на делтата на Дунав! Второто, още по-съкрушително поражение  е през юни същата година  в Старопланински проход, при проведения от имперските  войски наказателен поход!

Заради похода императорът отказва да участва в Свещения събор!?
Даже, като оправдание изтъква, че целта му е да доведе като пленник в Константинопол разбойника Аспарух! Елитът на ромейската армия тръгва с Константин. В Несебър/ вроятно е сгрешен с Анхиало/ се отбиват, за да направи кални бани!? Сгрешено, по две причини Главното пристанище на Западното Черноморие е Анхиало в него период,!  Там, в съседство с пристанището са и калните бани! Несебър няма капацитета да приеме многохилядната армия!
До пристигането им в района на езерото Расим, Българите се появяват епизодично, нанасят светкавичен удар и също така бързо изчезват с конете си! Страх обзема ромеите! Имат работа с непредсказуем противник! Но тя не е толкова уплашена, колкото императора й! Той, на 29 години само, страда от подагра? Казва на адмирала си, че е получил криза на болестта и се налага спешно да замине към Несебър/ Анхиало/, да прави кални бани! Оставя него за командващ! Но не с такова разбиране приема армията му напускането на Бойното поле За нея това си е чисто бягство
Знае се ,в сблъсъка  с Българите, армията е- на ромеите е разбита! Българите отново изненадват ромеите, появяват се ,начело с Аспарух от неочаквано за атака място! В далечината се виждала конницата ,командвана от Тервел, стояща в резерв, от нея очаквали удара!

Константин отива в престолния град, когато вестта за погрома на армията му вече е дошла ! Братята му Ираклий и Тиберий го посрещат с присмех и с  подигравки Бесен, той нарежда да им отрежат носовете и ги замонашва!

Новият началник щаб-Левкт  иска веднага да се организира втори, наказателен поход!
Сформираната нова армия потегля ! Но в Стара плнина попада в капан и е пленена!  Левкт е остриган, оставен му е кичур коса и освободен Върнат е с условие за освобождаване на пленените войници, да бъде подписан мирен договор!
И , ако този мирен договор се одобри от Аспарух, той ще освободи пленниците В противен случай ще бъдат обезглавени!
Договорът се подписва през август 681г. В хода на преговорите Българите изцяло променят текста ,изготвен от ромейския император!
Освен отстъпването на голяма територия, императорът се задължава да плаща огромен годишен данък в пари и в стоки!

В столицата започва брожение!   Какъв е този унизителен договор с един варварин? Договорът от ромейска страна е подписан от външния министър, така ,че той е жертван набързо! Прогонен е, с дипломатическа мисия,  далече от столицата!
Константин Погонат прекрасно знае, като гледа развоя на военните действия, че една трета битка с Българите ще е краят му, нищо повече!  И затова приема условията на договора!
За него той е временен и когато империята стъпи на крака, ще се разправи с наглите варвари
Лист хартия е, ще се отметне от него и те ще си получат заслуженото! Така обяснява моментното състояние на нещата на приближените си той!

П.П.- Колко прав е в пророчеството си Константин Погонат, говори фактът, че империята му отдавна я няма на картата, а България, след възходи и падения- съществува!














Гласувай:
41


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. elizabethborislavova - А защо нас ни има на картата, макар че не би трябвало?
22.02.2021 19:37
Отговорът вижте в блога ми. По каквато и да било логина не е нормално да ни има още. Но е факт, че ни има. Защо според Вас?
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Елизабет!
22.02.2021 19:58
1. elizabethborislavova - А защо нас ни има на картата, макар че не би трябвало?
19:37
Отговорът вижте в блога ми. По каквато и да било логина не е нормално да ни има още. Но е факт, че ни има. Защо според Вас?
цитирай
Изтрий

Отговорът не е с повишена трудност!
Защото сме богоизбран народ!
Прегрешили сме с богомилите, наказани сме! Сега ни е дадена възможнсост да си изкупим вината Прегрешим ли отново, ще стане това, което си написала!

Хубава вечер!
цитирай
3. barin - Здравей, Адаш. Нас ни има- Източ...
22.02.2021 20:05
Здравей, Адаш. Нас ни има- Източната Римска империя-не. Една причина ще изтъкна; нито една империя не е вечна. Сега няма Римска, Османска, Съветска, Монголска империи и на Александър Велики и Персийска на Кир. Българите са държавообразуващ народ, а много народи, предимно граничещи с нас от Североизточна посока не са. Другото е, че сме имали добри управници и владетели за дълго време, а някои държави имат само един възход и западат. Константин Погонат след като губи и подписва унизителния договор и плаща данъци повече не закача България. Следващите две войни с Византия са при Юстиниан Ринотмет.
Поздрави!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
22.02.2021 20:20
barin написа:
Здравей, Адаш. Нас ни има- Източната Римска империя-не. Една причина ще изтъкна; нито една империя не е вечна. Сега няма Римска, Османска, Съветска, Монголска империи и на Александър Велики и Персийска на Кир. Българите са държавообразуващ народ, а много народи, предимно граничещи с нас от Североизточна посока не са. Другото е, че сме имали добри управници и владетели за дълго време, а някои държави имат само един възход и западат. Константин Погонат след като губи и подписва унизителния договор и плаща данъци повече не закача България. Следващите две войни с Византия са при Юстиниан Ринотмет.
Поздрави!


Благодаря ти за отзива!
Так е! Аспарух е блестяш военачалник! Подвежда ромеите ,че конницата ,която е резерв, ще нападне с нея Защото не е скрита, както се практикува в такива случаи И напада от неочаквано място! После конницата ,предвождана от Тервел ги довършва Другата армия я хваща в капан, така ,че я принуждава да се предаде!
Погонат, след двете загуби има комплекс! че ще загуби и третата битка!А с нея и властта! Затова предпочита да плаща! Въпреки заканата ,че договорът ще е от ден до пладне!
Юстиниан Ринотмет е два пъти на престола Първият, когато му е отрязан носа Вторият- Тервел го връща! Да, прави ни мръсотии преди това, но дължи на нас връщането си на престола! Дарил е богато Тервел за помощта!
Тервел после спасява империята , а и Европа! Заради което е канонизиран и от двете църкви!

Хубава вечер, Адаш!
цитирай
5. elizabethborislavova - Изключително ме зарадва с този отговор
22.02.2021 21:04
Наистина, така е.
leonleonovpom2 написа:
1. elizabethborislavova - А защо нас ни има на картата, макар че не би трябвало?
19:37
Отговорът вижте в блога ми. По каквато и да било логина не е нормално да ни има още. Но е факт, че ни има. Защо според Вас?
цитирай
Изтрий

Отговорът не е с повишена трудност!
Защото сме богоизбран народ!
Прегрешили сме с богомилите, наказани сме! Сега ни е дадена възможнсост да си изкупим вината Прегрешим ли отново, ще стане това, което си написала!

Хубава вечер!

цитирай
6. panazea - Много увлекателно написано !
22.02.2021 22:10
Бих допълнила само за дървеното укрепление .
Императорът е смятал , че ще води битка на открито . Не са вярвали , че българите толкова бързо ще направят укрепление и ще са недосегаеми.
Това е изнервило Константин.
Като игра на шах , губи този с по-слаби нерви !
Поздрав !
цитирай
7. leonleonovpom2 - Троловете на блоговите кърлежи са нападнали постинга!
22.02.2021 22:19
Последни 20 регистрирани посетителя

22:13 - p
22:09 - rna
21:56 - p
21:44 - istilloveyou3
21:32 - istilloveyou2
21:17 - istilloveyou1
21:04 - istilloveyou1
21:03 - e
20:59 - b
20:55 - istilloveyou

Не се учудвам, днес прочетох, че Левски бил предаден от учител за няколко килограма злато!?
Това тук, също е дело на действащ учител
Не ми се говори за него, отврат е!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Елизабет!
22.02.2021 22:24
5. elizabethborislavova - Изключително ме зарадва с този отговор
21:04
Наистина, така е.
leonleonovpom2 написа:
1. elizabethborislavova - А защо нас ни има на картата, макар че не би трябвало?
19:37
Отговорът вижте в блога ми. По каквато и да било логина не е нормално да ни има още. Но е факт, че ни има. Защо според Вас?
цитирай
Изтрий

Отговорът не е с повишена трудност!
Защото сме богоизбран народ!
Прегрешили сме с богомилите, наказани сме! Сега ни е дадена възможност да си изкупим вината! Прегрешим ли отново, ще стане това, което си написала!

Хубава вечер!

цитирай
Изтрий

Радвам се на посещения на хора като тебе!
Защото блоговите свине смятат ,че писаното от мен е предназначено за помията, с която се хранят!
Само че ,малките им възможности ги затрудняват с храносмилането, не могат да го предъвчат!Давят се!

Хубава вечер, Елизабет!!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
22.02.2021 22:33
6. panazea - Много увлекателно написано !
22:10
Бих допълнила само за дървеното укрепление .
Императорът е смятал , че ще води битка на открито . Не са вярвали , че българите толкова бързо ще направят укрепление и ще са недосегаеми.
Това е изнервило Константин.
Като игра на шах , губи този с по-слаби нерви !
Поздрав !
цитирай

Благодаря ти за отзива! Е, има хора като тебе в блога,като Елизабет, като Барин, взели отношение по темата, заради които си струва труда,човек да седне и да напише нещо!
За човекоподобните кърлежи и да се изсекне върху тях, много им е!

Хубава вечер, Тони!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Не виждам по-голям богохулник!
22.02.2021 22:42
От този, който посяга на постинг , посветен ва създателя на държавата ни!
Добре, нека се докаже, да го видят всички ,що да стока е!?
цитирай
11. nedovolen - Има стари карти, от които е видно, че ...
23.02.2021 07:48
Има стари карти, от които е видно, че България се е простирала на голяма част в Северното полукълбо от Атлантика до ... Атлантика.
Те затова сме затискани от половината свят!
:)))
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
23.02.2021 10:55
nedovolen написа:
Има стари карти, от които е видно, че България се е простирала на голяма част в Северното полукълбо от Атлантика до ... Атлантика.
Те затова сме затискани от половината свят!
:)))



Истината я знаят минусчиите- свински бащи на тролове
Те толкова са влюбени в себе си, че ако законите им позволяват, ще сключат брак- със себе си!
Трябва да се съобразяваме с тяхната истина и с техните права!Доскоро мъдро коментираха името Иван, откога било!
Истината е тяхно право, а права имат те да се гаврят със свестните хора- по презумция
Иначе са свине, хранещи се с помия! По точно - помияри си са!
Да му се повдигне на свестен човек от тях!
Помияри- минусчии Лъжци на самите себе си!
Тя ,България, заради такива през годините, се е докарала до това дередже!
Левски, оказва се ,че е предаден от учител, тетевенски, на когото доскора главната улица на града е носела името му!?Такива учители сега- с лопата да ги ринеш
И поискал възнаграждение от турците!
Възнаградили го, както си знаят. в Диарбекир, на заточение! За разлика от нас, те различават свестните от помиярите Не им разменят местата!

Хубав ден, приятелю!

цитирай
13. panazea - По-щастливи са невежите , Иване !
23.02.2021 15:34
Та затова се занимават с минусология !
Обаче Тези , които коментират , имат познание по материята.
Другите какво те интересуват. Точките ще ги сготвиш ли ? Ще ги осребриш ли?
Тони
цитирай
14. nkf - Здравей, Иване. Темата е не само ...
23.02.2021 15:48
Здравей, Иване. Темата е не само интересна, но и изключително важна, въпреки че популярната - но напълно фалшива - версия на официалните историци я е направила банално-пренебрежима в съзнанието на нашего брата Българина. Сега, първо, цар Аспарух не е създавал, основавал и т.н. България. Това мисля, че вече е известно. Банално е, но нека кажа за сетен път - ако цар Аспарух е създал България, то баща му - цар Кробат на какво е бил цар? Разбира се има и още много аргументи и факти, които няма да споменавам тук. После, друго, как така римският император тръгва срещу Българите с най-елитните си войски - които до този момент водят успешни кампании срещу експанзиращия арабски халифат- а изведнъж губят при Онгъла? На всичкото отгоре, императорът решил да иде на кални бани да си лекува подаграта!? Ти правилно изразяваш съмнение, че на 29 години е малко странно някой да страда от подагра, макар и да не е невъзможно Аз съм чувал, че подаграта се облекчава с минерална вода, а не с кални бани, но не съм специалист в тази област. Още по-важното: пишеш, че ИРИ започва да плаща данък на България. Даваме ли си сметка какво всъщност значи тази трибуция? Какво е нейното измерение в отношенията между държавите? Какво е данък и кой на кого плаща данъци; какво е феодал и какво е алодал; в крайна сметка кой държи правата върху римския трон и т.н. Абсолютна лъжа е, че Българите се "заселили" в Мизия едва след тази битка. Историческите извори опровергават категорично тази златирстко-иречекова дошляшка "теза"! Лично аз смятам, че въпросите засягащи противоборствата България-Римска империя опират до династични спорове и правата върху трона. Тук става въпрос за "царското право"- нещо, което е напълно неизвестно за огромна част от масовия любител на историята, а и сред кажи-речи всички историци... или поне официалните "историци". Без познание обаче върху този клон на правото и отнасянето му към историческите събития, не е възможно да бъде разбрана и изяснена историята.
цитирай
15. nkf - Отговорът вижте в блога ми. По ка...
23.02.2021 15:49
elizabethborislavova написа:
Отговорът вижте в блога ми. По каквато и да било логина не е нормално да ни има още. Но е факт, че ни има. Защо според Вас?

Ето я откачената, с налудничавите си и глупави бръщолевения.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
23.02.2021 16:39
13. panazea - По-щастливи са невежите , Иване !
15:34
Та затова се занимават с минусология !
Обаче Тези , които коментират , имат познание по материята.
Другите какво те интересуват. Точките ще ги сготвиш ли ? Ще ги осребриш ли?
Тони
цитирай

Благодаря за отзива Тони!
Имаш право!
Дразнещото е ,че чрез минусите смятат ,че са някакъв фактор, определящ! Не могат да проумеят ,че той не заменя минуса, насочен иначе към мен, а си отмъщават и те не са наясно за какво , върху написаното! Всъщност те са тролове, нямат вина
Елементарни неща в науката не знаят стопаните им! Минусът е отрицание, задължаващ да покажеш , кое е правилното! Минус и дърводелец може да сложи, ако поиска И маймуна, ако я научиш!
Ако не беше жалко, щеше да е смешно Защото магариите си демонстрират върху постинг, посветен на основателя на държавата ни!?


Хубав ден, Тони!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
23.02.2021 17:14
Прав си, Българската държава я има и преди Аспарух! Всъщност ,той създава клон от нея-Дунавска България или по точно,присъединява земите на днешна България! Защото , обикновено, тогавашна България се свързва с днешните ни земи, дори само със Северна България Но Румънските земи, в голямата си част са били наши! Не случайно се стига до парадокса румънците да броят нашите царе и за техни Реално погледнато ,така е, земите им са били в България Но румънската тема е нещо друго.....

Що се отнася до трона, нашият владетел Калоян е дал исканите от папата сведения, дали има права върху престола, за да му връчи корона и знаме!
Интересен е отговорът на папата Че е проверено в папските регистри и се е оказало , Че той-Калоян казва истината! Произхожда наистина от стар римски род, както твърди и, че предците му, Петър и Самуил на тази база, също са получили корона...Така ,че твърденията ти за династични борби за трона са напълно основателни!
Дори ,когато Василий Втори приключва с войната, оцелелите от Самуиловия род взима със себе си в двореца Вдовицата на Иван Владислав, Василий не е женен става първа дама на двореца Ако Пресиян, синът и не е действал прибързано на два пъти, можел е да стане ромейски император!
А Българите далече преди този сблъсък, описан в постинга , са се заселили в днешните ни земи Т!ова е известно, с разрешение на Константин Велики- в Мизия!
Даже папа Николай задава въпрос при кореспонденцията си с Борис Първи- Какво ли би станало, ако се бяхте покръстили преди четири века?
/Мои разсъждения- ИРИ щеше да е оглавена от Български императори/ Така ,че може би тази пропусната възможност тогава ,кара нашите царе да проявяват претенции към престола в империята!?.....


Хубав ден!
цитирай
18. nkf - Ти казваш: "клон-Дунавска ...
23.02.2021 18:55
Ти казваш: "клон-Дунавска България"; но как цар Аспарух може да създаде такова нещо, след като имаме достатъчно сведения (например именникът на българските владетели), че династията, чийто представител е сам Аспарух, е властвала от двете страни на Дунав много преди събитията от 681 г.? И не е само това. Държавите, най-вече монархиите от онези времена, царската власт или суверенитет не могат току-така да се разделят, прехвърлят и въобще да се действа така, както ти си го описал, казал и както го мислиш "създаване на клон"! Та, това да не е учредяване на клон на търговско дружество в 21-ви век! Ето, виждаш ли, като казвам, че без ПОЗНАНИЕ НА ЦАРСКОТО ПРАВО, НИЩО НЕ МОЖЕ ДА С ЕРАЗБЕРЕ. Недопустимо е с половинчати представи от края на 19-ти, 20 и 21 век, които са дълбоко профански впрочем, да се интерпретира държавата от 6-7-8-9 и т.н. векове. Правя вметка - румънски земи в 7 век НЯМА, но в 21 - ви век има Румъния, която е върху български земи. Много е важно нещата да се подреждат правилно, за да е верен и историческия пъзел, та после да не се чудим, що нещата ни не излизат. С фразата и мисленето "Румънски земи" и то през 7 век, че ти наливаш вода в мелницата на радетелите за Романия Маре и т.н. Константин, или известен с латинското си име Флавий Валерий е мизиец, сиреч - Българин. Аз лично не се гордея с него. Нещо повече, смятам го за престъпник от планетарен мащаб! Така или иначе именно с българските си легиони изгражда Цариград, именуван по него - Константиновград! За покръстването. Покръстване Борис НЕ ПРАВИ, а въвежда никейския символ на вярата. Това е казвано многократно, но нито с еразбира, нито се схваща, нито дори се отчита и се продължава с абсурдната басня за "покръстване в 9 - ти век", но както и да е - така щще си я караме и ще се чудим, що всичко е с краката нагоре - ами- ей затова! От там нататък всякакви разсъждения са излишни. Хубава вечер и на теб.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
23.02.2021 21:47
Така е, но се скача, само като се спомене, че Константин Велики е тракиец, в Ниш е роден! А какво става, да се каже ,че е и Българин!?
Ами , отвориха ми фронт заради славяните, че споменах ,че произхождат от...Българите!И си е така- Първата славянска държава, пак в нашите земи, Украйна, е създадена поне два века по-късно от нашата Хърватите и те, при това на най-високо научно ниво твърдят ,че са клон на Кубратовите Българи В една филмова поредица за хърватските крале, направена по поръчка на академията им на науките!
И всичко относно Българите е подкрепено с доказателства и изводи направени от д-р Евгени Делев!На база генни изследвания на екипа му....

Румъния е понятие създадено късно и утвърдено от Екатерина Велика
Дюканж, 17- ти век пише за власите на Калоян Има предвид -войниците му
Нашата армия е в земите на днешна Румъния Те се наричат, войниците , валахи И оттам власи- Никакви румънски власи не е имало в тринадесети век!
В писмата на Калоян освен титлата му- цар на Българи, на латински е добавено и блакхорум Преведено като цар и на власи
Всъщност благхорум е Блъгаром Гъркът -преводач на латински ги е добавил ! Явно се имат предвид военизираните Българи Те са със специален статут Не са редовна армия, поддържана целогодишно През зимата и когато не воюват , се прибират по селата си, занимават се с животновъдство, но са в бойна готовност Извикат ли ги- тръгват!
Румъния е изкуствена държава ! С народ, започнал да се формира след 16- 17-ти век!
Влад Дракола-Цепеш , има запазен документ от него на Български написан ,самият той е с Българско самосъзнание, даже мести столицата си от Търговище-Българско име, в Свищов и оттам дава хубав урок ва Мехмед Втори! Войводите, това също е Българска дума, до един са Българи, както и бащата на Дракола- Мирчо Стари, командващ армията на Михаил Шишман!

Лошото е, че ние ,Българите, се отричаме от Българското и ако напишеш нещо в този стил-по- горе ,ще те обявят за националист или нацист!
Паисий го е написал- Защо се срамиш да се наречеш Българин?
Виж, що за чудо са минусите на този постинг!
Формално ,причината е друга, но тя пък е още по-смешна, но реално панславистите реагират!
Какво излиза според тях? Ето го тюрлю гювечът:
Българският владетел Борис Първи е откупил от владетеля на франките учениците на Кирил и Методий, за да създадат азбука за славяните, които да пишат на Български!?
Край на коментара

Хубава вечер, Мартине!
цитирай
20. shtaparov - България я е имало преди ...
24.02.2021 03:01
България я е имало преди Русия, Сърбия, Турция и "Македония". ще я има и след тях!
цитирай
21. leonleonovpom2 - България я е имало преди Русия, С...
25.02.2021 09:39
shtaparov написа:
България я е имало преди Русия, Сърбия, Турция и "Македония". ще я има и след тях!


Да, при положение/ ако се изключи Сан Марино , без принос особен в световната история/ , че тя е първата европейска държава със сегашното си име! Изпреварила с по няколко века всички останали
Относно бъдещето? С толкова недоразумения / и тука ги има/ , перспективите са мрачни!
Както каза един наблюдател, англичанин, през продажната 1990 година-" Българинът за пари и майка си продава!" Днешният Българин имаше предвид човекът!
Бях изумен и възмутен, но отстрани се вижда по- добре!
Прав е бил?
Настоящият постинг , а и други , го доказват!
Бъдете живи и здрави!
цитирай
22. shtaparov - България я е имало преди Русия, С...
28.02.2021 10:21
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
България я е имало преди Русия, Сърбия, Турция и "Македония". ще я има и след тях!


Да, при положение/ ако се изключи Сан Марино , без принос особен в световната история/ , че тя е първата европейска държава със сегашното си име! Изпреварила с по няколко века всички останали
Относно бъдещето? С толкова недоразумения / и тука ги има/ , перспективите са мрачни!
Както каза един наблюдател, англичанин, през продажната 1990 година-" Българинът за пари и майка си продава!" Днешният Българин имаше предвид човекът!
Бях изумен и възмутен, но отстрани се вижда по- добре!
Прав е бил?
Настоящият постинг , а и други , го доказват!
Бъдете живи и здрави!

Българинът по природа не е продажен- в 1990 г. той бе сащисан и объркан,в такива моменти стават грешки. Затова смятам,че заключението на англичанина е първосигнално и прибързано.

А Сан Марино не може да се мери с нас по древност- ние имаме летописи с Български владетели от пети век насам,а те по същото време са били само едно римско градче. Единствено "Македония" може да претендира за тази "титла", но името й е менте и не касае народа,който я обитава.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
28.02.2021 10:43
Да, съгласен съм с тебе Но имам предвид утвърденото официално Франция я има от 987 година , официално, въпреки ,че претендират и за Пепин Къси и за кой ли не -Пепин, с половин уста, защото името е семка-смешно!
Какъв е съвременният Българин? Правя ясно разграничение между него и Българинът от ПБЦ и този от ВБЦ до Асеновци! След тях не е този, който е бил !
Виж елементарен пример- постинга! Посветен на създателят на тази ни държава, наричана Дунавска България, защото е имало и други преди нея!
Знам ,че минусите са насочени- от двамата многопрофилници, срещу мен! Но рекушират върху Аспарух! Аз от тях нищо не печеля или губя, пиша тук от добра воля!
Знам ,че и да се съдерат ,не могат да измислят нищо по- добро! Дори и добро не могат! Най - вече ,защото могат да мислят само мръсотии, за друго мозък нямат!
Доказали са го сами и се вижда отдалече! Не е необходиоа човек да се рови и да търси....

Сега , ако вземем тези двама ,печално известни фалшификатори и терористи, ако не са Българи- прав за съвременния Българин си ти, приятелю!
Но, ако се водят българи, прав съм аз!

Хубав ден , Ангеле!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137703
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031