Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2022 04:00 - ТУРБУЛЕНТНОСТ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Матей 8:23-27



„А човеците се чудеха и казваха: Какъв е Този, че и ветровете и вълните Му се покоряват?“ (Мат. 8:27)   Когато бях на 10, за първи път се качих на самолет и заспах по време на полета. За моя изненада, кацането не беше много леко. Събудих се, изпълнена със страх и сграбчих ръката на татко с усещането, че ми предстои сигурна смърт. Той ме погледна и каза: „Спокойно всичко мина.“ Аз си отдъхнах и започнах да се любувам на красивата гледка.

  Когато си спомням тази случка, се питам дали учениците на Исус са се чувствали по същия начин в разказаната в днешния прочит история. Езерото се вълнуваше, а Исус спеше. Когато Го събудиха, Той ги успокои, както татко ме успокои в самолета. После укроти бурята. Учениците бяха поразени.

  Понякога се чувстваме, сякаш животът ни е пълен безпорядък. Объркани сме, разочаровани, губим надежда. Но дори когато мислим, че сме изгубени, можем да се успокоим, като си припомним, че Исус е с нас и ще ни избави. Нека не се страхуваме, когато не усещаме почва под краката си,а да се обърнем към Исус, Който може да успокои всяка буря.

    Молитва: Господи, помогни ни да се държим за Теб,когато нямаме почва под краката си. Напомняй ни да извикаме към Теб в бурята, амин.

    Бог казва: „И призови Ме в ден на напаст; И Аз ще те избавя; и ти ще Ме прославиш.“ (Пс. 50:15)

    Мисъл за деня: Когато устоите ни са разклатени, можем да извикаме към Исус.

    Ейдриън Рейфилд (Ю. Кар., САЩ)

    Да се молим за: ПИЛОТИТЕ.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1706145
Постинги: 3914
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930