Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2020 18:19 - ЕДНА ОТ ВЪЗМОЖНИТЕ ВЕРСИИ ЗАЩО РАДЕВ Е ОБЗЕТ ТОТАЛНО ОТ ИДИОТИЗъМА..
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 2439 Коментари: 10 Гласове:
4

Последна промяна: 18.09.2020 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   И децата съзнават, че всичко сторено от Радев, носи белега на идиотизЪма. Ще цитирам само едно направление от налегналите го идиотизЪми, това да връща законите на Парламента. Той достигна до там, че когато в Парламента започва да се разглежда закон казва, че няма да го одобри, макар хабер от понятие да си няма за какво става въпрос. Появата на знов закон, който той трябва да подпише той превръща в повод да се разсмърди и да прави маймунски физиономии.
    Специалистите откриват също така една прилика на радевите идиотизЪми с тези, прилагани в СССР през 1936 г. Ще дам и конкретен пример:
   Шостакович пише Четвъртата си симфония, в която чрез музиката рисува голодомора в Украйна, поради който от глад умират през зимата между 3 и 7 млн. украинци.
   Симфонията е забранена да се изпърни и тази забрана остава 25 години, когато на власт вече е Хрушчо. Макар и никога не изпълнена и напълно непозната сред музикантите на СССР, срещу нея започва кампания в целия СССР. Рабочих ии крестян от Мурманск до Владивосток бичунат симфонията и е....т майката на композитора, искат лично да го убият, макар да не са чули и един тон от тази симфония. Става така обаче, че Жданов го зачерква от списъка за смертательня казьн и Шостакович остава жив. Тази история има продължение в постинга ми за него.
   Същата простащина от 1936 г. но сега  по отношение на връщането на законите, сега прави Радев, при това още по-нагло.  Не знаейки какъв ще бъд закона, он заявява, че ще му наложи вето. Същите комунистически номера, дошли в България от Голямата страна, а специалистите откриват и съветски слова в твърде бедния му речник.
   Може би е по-добре задкулисниките на Радев да не го явяват тук и там да прави орални изяви, съчетани с физионимии, които правят маймуните. Това е техният начин на общуване, започнал преди милиони години, когато приматите слезли от дърветата на земята.
    Помествам една снимка, която според мен загатва за една от хипоттичните възможности от къде тоз непоправим идиотизЪм в него...

 
image

       Дали идотизЪма на Радев не идва от обстоятелството,
      че той е в сянката на Илиана  /иди/Йотова?



Гласувай:
8



1. radostinalassa - Радев е етнически българин
18.09.2020 21:03
А ти къде се месиш?
цитирай
2. ok3223 - ГУЛЯМО ГООВЕДО СИ СТАНАЛ, АМА ГУУЛЯМО...
18.09.2020 21:35



цитирай
3. zaw12929 - ТИ МИШКО ГАДНА, ПОМИСЛИ СЕ ЗА СЪСЕЛ ...
19.09.2020 08:23
ТИ МИШКО ГАДНА, ПОМИСЛИ СЕ ЗА СЪСЕЛ КАК ВЕДНЪЖ НЕ ЗАСТАНЕШ НА СТРАНАТА НА ДОБРИТЕ БЪЛГАРИ, А САМО ПЕЛТЕЧИШ ТЪПОТИИ И РЪФАШ РАДЕВ!!!
цитирай
4. planinitenabulgaria - За г/жа Радостина/Цав ще лъде среващият ми постинг.
20.09.2020 19:28
Чудя се, как поеътът ОК3223 не е посветил на тази г/жа възмишено стихо, но пък ми е ясно защото най-голямото машкарче в блога, Товарищ ВВ1951 отказва да премине с Вас по същество.
Не е добре момчетата да пушат, да се притеснавят или да се нервят, защото започва да им закъснява.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Аз съм много изключителен и феноменално балансиран,
20.09.2020 19:30
zaw12929 написа:
ТИ МИШКО ГАДНА, ПОМИСЛИ СЕ ЗА СЪСЕЛ КАК ВЕДНЪЖ НЕ ЗАСТАНЕШ НА СТРАНАТА НА ДОБРИТЕ БЪЛГАРИ, А САМО ПЕЛТЕЧИШ ТЪПОТИИ И РЪФАШ РАДЕВ!!!


Вие не можете да ме разберете. Напнете се малко! Манолова е пример за интелигентност, Раадев за умност, аз - за туй, що изтъкнах.
цитирай
6. radostinalassa - Кога ще заминеш...
20.09.2020 21:06
да се катериш по скалите на Индия? Мижитурка римлянска.
цитирай
7. анонимен - да се катериш по скалите на Индия? ...
21.09.2020 01:57
radostinalassa написа:
да се катериш по скалите на Индия? Мижитурка .


римлянска???
цитирай
8. planinitenabulgaria - Ако не напишете стихо, възхваляващо Радев,
25.09.2020 22:16
ok3223 написа:





Вие не сте малко неговедо...
цитирай
9. planinitenabulgaria - След справка с личния ми хакер има въпрос към Вас:
25.09.2020 22:18
zaw12929 написа:
ТИ МИШКО ГАДНА, ПОМИСЛИ СЕ ЗА СЪСЕЛ КАК ВЕДНЪЖ НЕ ЗАСТАНЕШ НА СТРАНАТА НА ДОБРИТЕ БЪЛГАРИ, А САМО ПЕЛТЕЧИШ ТЪПОТИИ И РЪФАШ РАДЕВ!!!


Защо Вие и Радостина ласса пищете от един и същи лаптоп?
цитирай
10. planinitenabulgaria - Аз не съм стъпвал на планина, всички снимки свалям от Интернет.
25.09.2020 22:26
анонимен написа:
radostinalassa написа:
да се катериш по скалите на Индия? Мижитурка .


римлянска???


Освен това не съм и циганин, за да ме свързвате с Индия. Животът ми минава в строг порядък:
Сутрин чета ИВ69 за да се осведомъ какво става по света, Чернопръцко - за да се наинтелигетнтича, ОК-я, за да се възвисъ духовно от стиховете му. На обед търся ресторант със сръбска скара на промоция, защото ако не ям плескавици побеснявам. Половината от плескавицата е дивисил и куреандър. Вечерта не ям, пия само бира и до зори играя чалга. Сега на мода в чалготеките е песента на сръбския циганин Бобан Здравкович, "Ми пуси". Тя е написана като музика така, че да става за чалгахореография. Аз най-добре танцувам тази песен...
Баирбудалите и баирбабаитите да ходят по планините, ацз съм много изключителен, за да се хАбя по този начин...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12185508
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031