Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2018 10:32 - Вампор
Автор: chaikata Категория: Забавление   
Прочетен: 1824 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.04.2018 08:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте! Пред вас седи вампир. Ето ме! Огледайте ме добре! Не се лъжете по каскета – вампир съм.
Общо взето, животът ми не е лош. Фанал съм си едно младо гадже, ама като казвам младо – баш младо. Смея да твърда, че в целия свет едва ли има двойка с по-голема разлика - тя е на 20, аз съм на 80, ама съм я излъгал, че и аз съм на 20, щото едно от предимствата на вампиризма е че младееме. Добро момиче е, без претенции, държи само на едно – поне един път дневно да ѝ причинявам оргазъм. И аз каквото мога – права.
То на вампира не му е дадено много любов да върти. На вампира му е дадено да цоца. Това го правиме и с мъже и с жени и с всекакви други джендъри. Ние сме стожерите на Истанбулската конвенция. Кап‘лъчаршиту на сексизма. Ако има некои, където не могат да ги обвинят у хомофобия, това сме ние вампирите. Тука сички сте добре дошли. Ич не ме интересува мъж ли си, жена ли си. Мене ме интересува да си с идеална кръвна картина, да немаш повишена утайка, да ти е наред калия и кръвната захар и да не ми заседне некоя хламидия между зъбите. Нема по-либерални от нас.
Това вампирите много се вълнуваме от новини и промените в обществото. Е сега например чета за тая китайската станция, дето падна и се ядосвам, щото, аз много мраза китайци. Не за друго – не са вкусни. Като мукава са у устата. И гърци не обичам, те па много на Узо ми бият. Турците си миришат на агнешко - не е за мене тая работа. Американците – па то не можеш да ги изсмучеш като хората, така са им се задръстили вените с холестерол и Макдоналдс, че кръвта нема от къде да мине.
Като цяло 
си има некои закони у вампиризма, дето е добре да се спазват: Италианец ако изсмучеш – ше се окосмиш. Индиец – нищо нема да те интересува. Руснак – руснака си е за купон. Ако искаш после да обикаляш натаралянакан по дискотеките, намери си руснак, пийни си го и да ти е мирна главата. До сега не съм попадал на товариш, дето да не е на литър водчица. Чехите и те са подобна работа, ама с биричка. Българин – нас ни избегвайте на всека цена! Имаме колкото кръв, толко и фини прахови частици, особено зимата. На вкус сме нещо средно между въглища и домати от село Кремиковци. Бе, особен народ сме си.
У битието две серии нема, но това за вампирите не важи. Вечни сме. За съжаление, както и при простосмъртните, и нас никой за нищо не ни пита и нищо не зависи от тебе. Хапат те и после – оправяй се! Аз точно така вампирясах - без да съм го искал. Зарази ме един австриец гей за отмъщение, че не му връзвах на сиджимките. Бех келнер на Слънчака 82-ра година. Кеф ти шведки, кеф ти германки, какъв австриец, бе баце? Той ми вика: „Айнцу Цвайнцу! Их бин аус Страсбург.“ А аз му отговарам: „Па убаво, аз съм от Враждебна. Ай бегирай, да не ти наритам Моцартовите топки, да им изтече пандишпана!“ От това тоя се ядоса и ми показа остро зъбче. Аз па му показах остро нокътче на кутрето. И явно много му дойде тоя реализъм, та ме ухапа. Къде точно е семейна тайна.
Имам още много да ви разказвам, но ше бегам, защото гаджето звъни на вратата. Ше ме прощавате – може да съм вампир, ама и на мене ми се иска. Чао!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chaikata
Категория: Забавление
Прочетен: 65285
Постинги: 47
Коментари: 16
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031