Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2017 19:58 - ОПИТ ЗА ВЪЗДИГАНЕ ИНТЕЛЕКТЪТ НА НЕТОВ ИЗЯВЯВАЧ....
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1624 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 30.07.2017 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     ОПИТ ЗА ВЪЗДИГАНЕ ИНТЕЛЕКТЪТ НА НЕТОВ ИЗЯВЯВАЧ

        ДО ТОЗИ НА ТАКСИМЕТРОВИТЕ ШОФЬОРИ ОТ КИЕВ?

 

   Следя нетовите изяви на по-интелигентните от мен и се уча от тях. Имам професионален опит в тази област и като погледна един постинг без да го чета знам какво е нарисано в него - основната му тема, която е проведена в него, а покрай нея ми зазвучават и страничните, на съветски език те се наричат побочни. Така попаднах на супервисш като интелектуална изява постинг на Другарят стефаН, д който той споделя с нетовите си приятели разговора си с таксиметров шофьор от Киев. Таксиметровите шофьори са върха на интелигенцията и знаят най-добре от всички какво трабва да се направи в една страна, за да тръгнат нещата към добро. Аз също се уча от тях. Преди иизбори фащам едно такси, возя се по-дълго с него и ми става ясно кой е истинскят кандидат и кои са менте.

   Таксиметровите шофьори от Киев искат по-бързо да се върне Путин в Украина, за да се оправят нещата там. Не става въпрос обаче в разговора трябва ли да се върне и Янукович. Не само таксиметровите шофьори обаче мислят така, така мисля и аз, така мисли и Генерал радеВ, който заяви че Крим трябва да е руски, защото там преди се е веел руски флаг. Той пропусна да каже обаче ако някой развее турски флаг над Кърджали или над Разград, трябва ли да навлезат там турски войски и да проведат извънредни свободни избори.

    Още един постинг се появи на Другарят стефан, в който той твърди,

че Порошенко е углавен престъпник. Знаем, че жените са по-устати и повече говорят, зщото имат две усти, мъжете пък са по-умни, защото имат две глави. Другарят стефаН ползвайки понятието „углавен” не прецизира за коя глава на Порошенко става въпрос, доста сериозен пропуск в постинга му.

    Аз мисля, че нетовият изявявач, когото адмирирам има право и това право може да се приложи творчески дори за един регион от България така, както се приложи за Приднестровието, за Донецк, Луганск /ЛНР/, Севена Осетия, Абхазия, Курилските острпови. Защо да не появи един такъв регион и в България, който да се самопровъзгласи напр. за СНР /Старозагорска народна република/. След това да подаде молба до Путин и той да я приеме в ОНД. Не знам дали хората от Стаза Загора ще приемат идеята ми, но знам един хор от този град, който, ако това се случи, ще подскочи като изхвърлен от катапулт. Няма да уточнявам кой точно…

    Тази мечта – на таксиметровия шофьор и на тези, които посочих, че са обладани от нея съм я чувал и на други места по света. Ето един народен певец, усетил въжделенията на народа си, каква песен е написал:

 

https://www.youtube.com/watch?v=CEfPo9R4K7g

 

                       






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
30.07.2017 20:27
Коста, благодаря на компа си, че днес, без да иска, ме хвърли в това отдавна непосещавано от мен пространство!
Няма да коментирам героя на постинга ви /не си струва/, обаче песента наистина ме хвърли в тъч:))))))))))))))))))))))
Веднага споделям във фейса! Да сте жив и здрав, че открихте този шедьовър!
цитирай
2. planinitenabulgaria - В блога ми освен за Балкана от Тимок до Черно море
30.07.2017 20:45
angpiskova написа:
Коста, благодаря на компа си, че днес, без да иска, ме хвърли в това отдавна непосещавано от мен пространство!
Няма да коментирам героя на постинга ви /не си струва/, обаче песента наистина ме хвърли в тъч:))))))))))))))))))))))
Веднага споделям във фейса! Да сте жив и здрав, че открихте този шедьовър!


има доста неща за Балканите. В предишния ми постинг накратко отново писах на тази тема, защото очаквам усложнения около Илинден.
А този "шедьовър" - той не е единствен. Такива има много, но това не са нови народни песни, а е ползвана мелодията на стари, като са променени текстовете по начин, да се химнослови Путин и сръбските им наставници...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12249590
Постинги: 4561
Коментари: 10789
Гласове: 18362
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930