Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 23:00 - ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ ЛИ ПРИ ТРЕТИЯТ ОПИТ?
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
1



 

                  ТРЕТИ  ОПИТ  ЗА  СЕЗИРВАНЕ  ПО  КАЗУС 

                 НА  НАЙ-ПЪРВИЯ  БЛОГЪР -  VENZIVALERI

 

    Днес пътувах с маршрутка и имах удоволстнието да чуя един от хитовете на демокрацията, „Що така бе Миме?”. Текстът на песента е забележителен. Един циганин тръгва да се жени за Мимето, всичко е уредено, но възниква проблем. И циганинът пита Миметоq що така се получава:

 

       Що така бе Миме,

       баща ти ме пита:

 

                                 Роклята ти е ушита,

                                 ти си ми сърдита,

                                 майка ти ми е навита!

 

                                                              Що така бе Миме,

                                                              баща ти ме пита!

 

       Нещо като най-обикновена циганска история, но точно тези въпроси ме размислиха. Защото и аз имам три въпроса, на които нямам отговор за себе си, като причината за мен е съвсем ясна – годините ми станаха много и явно енцефалона ми вече не работи както трябва. Но и още една причина има, въпросите са изключително трудни за намиране на верния им отговор.

 

     В последно време пиша рядко в блога, защото внедряваме в базите на Центъра новите програми за привеждане на мисленето на хората в правилната посока - тази, към която ги устремява Центъра. Вече имаме всякакви програми, но сега ще спомена само две, които внедрихме като последни. Първата е наречена „Тудолс”, а втората е музикална, „От Кондю до Бах”. Първата програма ползваме когато имаме затруднения по казус и не намираме вярното му решение.  Изписваме затруднениието и програмата ни дава инструкции как да се справим или ни насочва към подходящи обекти, които да ни помогнат. „Тудолс” даде шест броя обекти от Блог. бг, които могат да намерят отговор на въпросите ми и те са следните:

      1. Венцивалери,

      2. ЦАВ

      3. Блеки,

      4. Дъекономисто,

      5. Чара и

      6. Фрею.

 

     Като прегледах мотивите на програмата за класирането им и като се убедих, че първият по единадесетобалната система има повече точки от всичките останали, разбира се, че се спрях на него. По този начин изборът ми не е субективен, а фундаментален - обекът е отселектиран измежду около 44000 други обекти, които списват в момента в Блог. бг.

    А въпросите, на коите моите умствени възможности не разрешават да намеря верния отговор са следните:

 

     1. Защо като ходих да протестирам пред Общината срещу новите цени на билетите в Градски транспорт, между нас нямаше нито един циганин?

     Пояснявам, че по цял ден циганите развозват по автобусите чували с боклуци, от които вадят суровината за скрап, а ненужното разфъргват около гетата си.  Въпреки многократните им пътувания всеки ден, те не протестират срещу високите цени. Мисля, че трябва да има нещо…

 

     2. След като Курнелия Нинова и Аамед Доан не знаят защо така са гласували техните евродепутати – против интересите на страната си и в интерес на Русия - кой би могъл да ги е наактиварал за решението им?

 Мисля, че и тук трябва да има нещо…

 

   3. Както се заформят изборите - коалиция срещу ГЕРБ и победа на кандидата на БСП, възможно ли е бъдещият ни президент да бъде нактивирван за решенията си по казуси от същото място и да предлага и той решения не в интерес на нашата страна, а в интерес на Русия?

 

     Сега като се размисля, аз съм в същото положение както циганина, който иска разяснения от Мимето, що така се получава. Аз пък искам разяснения от най-първия блогър, отселектиран да ми помогне благодарение на новата програмата на Центъра, „Тудолс”, с която ни научиха да работим в новоткритата ни нова база „Ешекчисикиджанмаале” над с. Бубалъ. Единствената огромна каменна къща до водопада вече е оборудвана, а аз мога да пронощувам там безплатно колкото пъти искам. Морянци и Красино вече са мои!

    На ход е блогърът с най-високата степен на умност според новата ни програма. Ще се справи ли? Това е тест и за самата програма.

 

 

   




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12315232
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930