Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2016 23:29 - СКЕРЦО ОПУС 1918
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1272 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 11.06.2016 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                      КАНДИДАТСТВАМ ЗА ВПИСВАНЕ В КНИГАТА НА ГИНЕС   

    Днес изпратих приложение към документите, които дадох миналата година за вписване в Книгата на Гинес. Поискаха от мен снимки като  доказателство, че което съм описал в молбата си е истина. На вилата си освен другите неща имам римски път, трикемеров римски мост, параклис, гробен камък на починал през 1833 г. молла на с. Тъмраш с име Мустафа Илязов. Надписът е на арабски език, може да се прочете и преведе. Този паметник откраднахме при проработка от купчините с такива паметници, които трябваше да бъдат смляни на чакъл за пътища през 1989 г. Петата ми екстра е връзка със статичен спътник на Центъра.
   Мисля, че друга вила на света освен моята нема такиви работи и че вписването ми ще се осъществи все някога и ще си получа възнаграждението като единствен притежател на имот с такиви екстри...
    Ето част от снимките, които занесох лично в посолството на САЩ:

image

          Параклисът "Свети Иван Рилский Чудотворец"

image

                           Паметникът на Мустафа Илязов

image

                                             Римският мост

image



image

                                             Римският път

image



image



image



image

Тук е скрит персоналният ми приемник-предавател,с който осъществявам
връзките си със статичен спътник на Центъра. Компютъпът и телефонът ми ловят сигнала му на разстояние до 1000 км. Никой крадец няма да го намери....





Гласувай:
5



1. wonder - А аз се чудя къде са паветата от Пл...
12.06.2016 17:11
А аз се чудя къде са паветата от Пловдивското Марково тепе!
Гледах и за орехи "Шейново", но те са явно апокрифно горско видение и липсват из фона на снимките.
Поздрав с едно изникнало чудесО:

www.youtube/watch?v=aNOdaBJbT8A
цитирай
2. planinitenabulgaria - Тези павета не е известно от къде са,
12.06.2016 18:50
wonder написа:
А аз се чудя къде са паветата от Пловдивското Марково тепе!
Гледах и за орехи "Шейново", но те са явно апокрифно горско видение и липсват из фона на снимките.
Поздрав с едно изникнало чудесО:

www/watch?v=aNOdaBJbT8A


но не са от Витоша, защото са от гранит, а не от сиенит. Имам ги от с. Долни Богров, където хората са ги събирали от изхвърляните на тогавашното боклучище. Един човек се отказа да прави къщата си там и така аз купих 10 куб. м. от големите павета и 5 куб. м. от малките, натоварихме ги на два КАМАЗ-а. Имам култ към камъка и прибирам всякакви камъци, които при връщане от планоната ако съм с колата си вземам които ми харесват и за спомен.
Виенявски, възпитаникът на Парижката консерватория, е един от най-приятните салонни композитори. Той е виртуоз на първо място, на второ композитор. Произведенята са му са щуро романтични, носят голямо напрежение, това е и причината на около 44 той да полудее. Любимото ми произведене от него е Спомени от Москва, той често е гост там.
В областта на цигулката Виенявски е значителна фигура подобно на Сарасате, от двамата предпочитам Виенявски. Не е голямо творчеството на Виенявски, но то е ооблигатно за завършващите консерваторията. Студентите го свирят с радост, защото то е красиво и звучи. На тази възраст на бъдещите музиканти, учещи цигулка, Виенявски е едва ли не Бог за тях. После като понавлезнат в къщата на музиката пак му се радват, но вече по друг начин. Още две произведения много обичам от Виенявски, Легендата му и Вариациите на собствена тема.
Концертите му са изключтелно оригинални, но като повечето цигулари-композитори и Виенявски на първо място поставя цигулката. Нецигуларите Бетховен, Чайковски, Брамс и Менделсон поставят на първо място музиката.
Светла личност, велика, Божий дар за Полша, това е Виенявски, подобна грандиозна фитура в музиката е и брат му Юзеф.
Благодаря за препратката към единия от Концертите на Виенявски.
цитирай
3. born - Твоето дело похвално есть !
20.06.2016 12:24
Тази впечатляваща колекция е достойна за наградите на Гинес, но ако тази инициатива бъде подкрепена и от един грандиозен за региона гей прайд, мисля че наградата е в кърпа вързана.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12180944
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031