Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2016 12:24 - КАК С НАПРЕДВАНЕ НА ВЪЗРАСТТА ЧОВЕКЪТ ПОУМНЯВА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1310 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                  ЕТАПИТЕ  НА ПОУМНЯВАНЕ  ПРИ  ЧОВЕКА

 

    Виден американски учен доказа нАучно, че човекът поумнява след 62 годишна възраст.  Аз подкрепям тезата му, защото това се случи и с мен. Същият този учен доказва нАучно, че жената започва да поумнява след 40 годишната си възраст. Слушайки го и с това той ме съгласи.

   При мен, защото съм вече доста над 62, също текат процеси на поумняване, които се мултиприцират с всяка измината година. Някога като се изнижеха покрай мен две-три години, усещах се леко поумнял. Тези процеси обаче запротичаха в мен през следващите години в съкратени срокове и все по-бурно и вече съм обезпокоен - темповете станаха така бързи, че сутрин, ставайки от сън се чувствам по-умен отколкото докато заспивах. Разбира се, че тези темпове ме плашат, защото ако така продължи не знам докъде ще стигна и в малоумницата ми идват лоши сценарии  - беля ще ме споходи, може би, ще експлоадирам или нещо още по-страшно ще ми се случи?

   Колкото и да поумнявам обаче, има такива, които винаги са преди мен. Давам пример с една статия на кушовете, които във всичко ме вАрят. Ще взема да получа комплекс пред тях, защото каквото и да напиша, тяхното е доста близо до съвършенството, а моето – твърде далеч. Стремя са да ги достигна, мисля си, че имам някакави успехи, но изведнаж  виждам, че те са отишли още по-напред от мен. Привеждам за пример статията им за Гърция, в която има толкоз много сиво вещество и такъв ризон в мислите им, че не мога да не приема желязната им логика.

   Преди да прочета статията им аз считах гърците за паразити/да си призная, пълни боклуци!/ които войнстващо и гадно търсят гостоприемник , към който да се прикрепят, ама гостоприемникът повече сокове да има, оти гърците яко цоцат. Твърди се, че около трилион евро на ЕС до сега те са превърнали във…фекалии. Сравнявал съм ги по манталитет с обитаващите популярния квартал Гиздовци, създаващ проблеми на Дупница. Ама не било така, нАучно доказват кушовете.

      От едни кушове разбирам, че ЕС, но най-вече Меркел била ограбила гърците. От други кушове пък узнах, че по време на ВСВ Германия им е причинала разруха за няколко трилиона евро, която не им била заплатила  чрез законните контрибуции. И още нещо – от предоставените до сега на Гърция кредити от около 991 млрд. евро от ЕС не са им опростили цели 360 млрд. Как няма да протестират гърците? Ще протестират, ще спират камионите ни и това ще става докато Меркел не започне да отпуска по половин млрд. евро помощи на гърците на ден, което прави около 180 млрд. годишно. Няма да им е съвсем достатъчно, но гърците са скромни, ще се задоволят и с толкова. Но те поставят едно условие, за да приемат тази помощ - дългът им от около 360 млрд. евро да бъде опростен, или както се казва сега преструктуриран.

    Всеки говори какъв проблем са гърците за България, за ЕС, но единствено кушовете предлагат триединствено решение, в което има ризон:

 

   1. Излизане на Гърция от ЕС,

 

   2. Излизане от еврозоната и връщане на драхмата,

 

   3. Съюз с Путин, най-верният им приятел.

 

   Как не съм се сетил за това до сега? То било толкоз просто. Явно въпреки протичащите процеси в мен, които описах никога няма да достигна кушовете.   Дъсъибъвглъвътъпростъ…

   Докато четях статиите на кушовете обаче нещо обаче ми направи впечатление от позицията ми на дългогодишен ръководите на Катедра „Оперативна подготовка” в Центъра. Един куш рекламира друг, копипействайки негова статия. Аз обаче разполагам с програма за откриване на еднаквомислещи нетови труженици и се получи нещо много интересно. Каквото мисли единият куш, същото го мисли и другия. Всичките кушове поставят запетайки на еднакви места, строежът на изреченията им е един и същ. Интересно, съвпадението е 100%. Такъв казус на времето се появи при овцата Доли, поради който оперативната програма за разкриване на прикривани междуобектови връзки, която ползвах и аз сега, се нарича „Доли”.

    Мисля си обаче, какво богатство са кушовете. За всяко нещо веднага готов акъл могат да дадат, стига някой късметлия като мен да попадне на тях. Цветът на социалните мрежи? Може би  пък те са нетният каймак, а защо не черешката на нета?

    Май не трябва да се опасявам  от темповете си на поумняване и да се безпокоя, че ще стана много умен. Колкото и да съм напреднал по тази стълбица, все ще има пред мен такива, от които да се уча - нетовите биринджии. Да ги настигна – не мога, но да се опитам -я должен!





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12308712
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930