Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2015 00:16 - ХЕНДЕЛ, БЕТХОВЕН И....НКВД
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 2606 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 28.12.2015 01:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



                        ХЕНДЕЛ,  БЕТХОВЕН  И….НКВД

                                          image     
                                 Георг Фридрих Хендел

                               image
                                   Лудвиг ван Бетховен

                      image
     Сталинският политкултуркомиисар Андрей Жданов

   Въведение:

   Един бозайник – такова е интелектуалното му ниво – с агентурен псевдоним Другарят скрапоВ, гуру на една поетка-комунистка с промит мозък с агентурен псевдоним Тихс и на Певеца на Каркария - тролът с агентурен псевдоним Тармус, се опита да умаловажи дългогодишната ми кариера в Центъра в областта на музиката и да принизи познанията ми в тази област. За целта той приложи стандартен оперативен похват, какъвто са ползвали вероятно някога бозайниците.

     Извадил е от текста на мой постинг няколко несвързани едно с друго  изречения и ги коментира както дявола Евангелието. Тъй като бозайникът е от типа бетонна глава и се пренапряга, на помощ му се притичват още няколко примата, които прилагат оперативнтаа тактика, наричана „Подмятане на пениси”. Въвеждам уточнение:

    Бетонна глава в оперативната практика се наричат обектите с много напреднала склероза. Кръвосните съдове на мозъка им пострадват първи от отложения варовик в тях, стават твърди и чупливи, но ако са достатъчно здрави те не се счупват, не настъпва смърт на обекта и така мозъкът му заприличва на бетонен блок. Лошото обаче е, че бетонната глава никога не се признава за такъв обект. Причината - той вече не може да мисли, останали са му само няколко рефлекса, ползва не повече от хиляда думи.    

    Публикуването на отбрани от бозайника мои изречения обаче е глупав подход, защото изреченията са във връзка едно с друго, те не могат да бъдат разглеждани отделно. Това е все едно на един човек да се сезираш напр. само върху гениталията му, а да пренебрегваш всичко останало по него. Човекът е комплексна личност!

     Sancta simplititas, Другарю скрапоВ!

     Тази обида, доколкото може бозайник да ме обиди, ме принуди да му отговоря с настоящия постинг, което е много смешно. На тема музика пиша за културните хора, а сега…за бозайник. С настоящото го каня да се подготви добре за една среща с мен и да ми обясни на нея защо залепи в нета громящо ме дацзибао. Много се съмнявам, че бозайникът ще вдене туй, що ще напиша след малко, особено приложеното в линковете, което е доста трудно. Аз все пак го каня на среща с мен. Ако пък той реши да се укрие като бълха в юрган – това си е негов проблем. Но ще трябва да посочи кои са го наактивирали да пише срещу мен, ако има достоинство.

    Към комплекса от смешности обаче се прибави още един - макар и смешно да изглежда написаното, то никак не е смешно. То ще опише само първата част на лекциите ми в Центъра със специализантите по музика, за които ще стане дума, а именно отрязъкът от годините между 1917 и 1953-а. Ще има Втора част към това писание за годините 1953 – 1989, но и Трета за годините 1989 – 2015.

   А сега излизам от смешното и сезирам тези, които имат дълъг стаж в попрището на музиката, макар и не като оперативни работници в нея да погледнат написаното от мен, което ще ги мотивира да хвърлят един поглед назад по изминатия от тях път. И казуси, останали за тях неясни ще им се поизяснят. Стана така, че бозайник ми разпали огино в музиката, но пък написаното ще е доста интересно за музикантите. То може да звучи несериозно, но съвсем не е така.

 

   А сега – по сещество:

   Годишнината от смъртта или рождението на велики хора за мен понякога е повод да премисля влиянието им върху мен - до колко те са допринесли за оформянето на възгледите ми, на ценностната ми система, да бъда днес това, което съм с добрите и лошите си страни. Последен повод за тези мои размисли стана годишнината от рождението на Бетховен, един титан в областта на музиката. Прилагам линк за тези, които имат интереси към него.

      

                http://planinitenabulgaria.blog.bg/muzika/2014/04/29/chetirite-tvorcheski-perioda-v-jivota-na-bethoven.1260955

 

      В това мое описание съм разделил живота му на четири периода и съм посочил най-великите му творби от всеки негов период. Бетховен е пример за личност, която до определена  възраст създава както велики, така и гениални произведения, но в по-зрелите години на живота си той създава само произведения, родени от неговия ум-вселена. Животът му представлява възход от голямото към малкото, което той насища с огромно съдържание. Давам за пример камерните творби от последния период на живота му – 4 сонати за пиано и 6 струнни квартета. И още една велика транскрипция прави той на стари години, на Третото си клавирно трио оп. 1, което преработва за струнен квинтет. Нещо много велико!

   С Хендел нещата не стоят така. Първо, той няма пол. Второ, той /макар роден в Германия/ по същество е велтбюргер - гражданин на света, не на отделна държава. Ако през ХVІІІ век е имало удобни междуконтинетални връзки той вероятно би станал велтбюргер в пълния смисъл на думата и не би останал само гражданин на Европа, където той работи в много страни, владее добре четири европейски езика, признат е като велик музикант в много страни на стария континент. Да се засели постоянно в някоя от тях той избира Англия. В нея Хендел става нейният най-велик музикант, а музиката му зазвучава като тяхната. Той приема и английско гражданство. Хендел умира в Англия, почти забравил немския език, нямащ сили вече да посещава любимата му Италия или понякога Франция, където поставят оперите му. Последните му думи, произнесени на този свят след поредния му инсулт са на немски език, майчиният му.

    Хендел е велика личност, но той е от музикантите, които не са писали музиката си за мен, както аз обяснявам липсата ми на обич към музиката на определени автори, а само на уважение.

     Още една особеност на Хендел - той не е и вярващ в смисъла на това понятие, защото не е нито католик нито евангелист, в музиката му светските текстове са съзнателно променяни. Той е един неспокоен дух, който броди из Европа и удивява с произведенията си, с изпълнението си на клавир и на орган музикантите, с които има срещи. Пътят, който с музиката си Хендел проправя в нея остава до точката, в която той е починал. Творбите му не стават основа в музикалното изкуство, върху която следващите поколения музиканти  да изградят това, каквото имат да кажат на света. В камерната музика, моята любов, той не постига нищо особено, а числото на камерните му произведеня е невелико. Той пише за орган светски произведедия, премествайки по този начин органа в концертната зала. Хендел създава доста светски произведения за оркестър - сюити, музика за определени случаи, камерни произведения, които не звучат религиозно както напр. при Бах.  Най-голямото му достижение са неговите около 40 опери, част от които се изпълняват до днес. Най-популярната музика от тях са някои бавни части от тези опери, изпълнявани от оркестър,  а също и някои лирични арии като „Остави ме да си поплача” от операта Ксеркс, ползвана при големия филм „Фаринели кастратът”. Ораториите на Хендел са също около 40 – батални платна – между които е и Месия-та. Ораторите му са огромни и недоправени, част от тях са преработени от Моцарт. Специалистите веднага ги различават по ефирното им звучене и т. н. Моцартов контрапункт.

    Какво е най-характерното за ораториите му? Макар и на библейски теми, в тях не се споменават имената на библейските герои. Така например ораторията си за Исус Христос той нарича „Месия” /Спасителят/. За него и органът - инструментът за връзката на човек с бога по време на богослужение за католици и евангелисти също е светски инструмент. Вместо църковни творби за орган, Хендел пише многобройни Концерти за орган с оркестър, макар такава форма по моето скрамно мнение да е безсмислица поради огромните възможности на органа. А за теми на своите концерти за орган той ползва изпратен му от Италия музикален материал от негови приятели и така създава знаменитите си  „Хенделови”  плагиати. Една особеност на Хендел – той пише творбите си много бързо, подобно на Моцарт. Един добър портрет на Хендел създава….

 

 

 

   Ето двама композитори, интересни за НКВД. От позицията си на бивш дългогодишен преподавател по следдипломно обучение на завършилите висше образование музиканти в Центъра, предложени за оперативни работници в тази област или да заемат висши постове в учебните заведения по музика, в оперните театри, филхармониите и в министерсвото, аз ще открия малко завесата за самия себе си и после ще надникна в кухнята, където се извършваше тяхната подготовка. Аз в края на кариерата си бях ръководител на Катедрата по музикалната им подготовка с най-високата научна степен и удостоен с най-високият чин в армията, макар да нямам нищо общо с нея. Това обаче ми даде възможност сега да получавам и втора пенсия, както и достъп до много информация. Обектите /така се наричат разработваните в Центъра специализанти/ с които работех бяха с доста сериозна музикална подготовка, някои от тях с научни титли, специализирали по определени теми – история на музиката, теория на музиката, руска и съветска музика, западноевропейска музика, българска народна музика и танци. Моята дейност не се състоеше в това да ги обработвам идеологически, а да повишавам знанията им в областта на музиката, до степен, да се отърват те от шаблона, с който при обучаването са били промивани мозъците им и така да започнат да свързват музиката с другите изкуства, да погледнат на нея като на още един прозорец към света, а не да повтарят като папагали какво са наливали в главите им сталинските музиколози като Конен, Друскин, Розеншилд и вся остальная сволочь. Само най-добрите от тези, които обучавах аз допусках до изпити, ако бях убеден, че те са в състояние да поемат отговорната задача на оперативни работници в областта на музиката като министри, шефове на Консерватори, директори на Опери, на Филхармони и др. В изостаналите страни тези хора се наричат агенти под прикриие. Аз не се интересувах от агентурното им бъдеше и име в картончето им, но пък изисквах от тях максимални познания по музика, както и да са вътре в музиката. Ако нямат тази подготовка какви оперативни работници в областта на музиката ще са те! Некадърните пренасочвах за обучаване по друг оперативен ресор в Центъра.

  

  А сега от позицията си на човек, запознат с „кухнята” ще обясня защо тези двама велики мъже са били взети на прицел от НКВД и в значителна степен са били употребени /за жалост!!!/ с тази цел. И защо днешният им облик е в значителна степен различен от действителният им. Време е да се пооткрехне вратата към тази зловеща кухня, приготвяла отровна храна за музикантите от 1922 г. до 1989 г., захранваните с която музиканти до смъртта си ще имат странични явления, а повръщоците от тази им храна ще разнасят смрад и сред нормалните музиканти.

    Този постинг съм замислил в три части, сега ще обхвана само периодът 1917/1953 година. После ще има още две части. 

    Започвам с периода в СССР 1917/1921 г.

    Тогава в СССР на власт идва биринджимекерето на Коминтерна, Ленин. Той е негово изпълнително звено със задача да скапе Русия от вътре и да стане тя беззъб пртивник на мафията в Европа относно делата й в началото на ХХ век, а те на първо място са били присъединяването на още и още колонии към държавите-паразити с цел експлоатация на труда на хората от тези колонии и на ресурсите им. В СССР през тези 4 години става нещо страшно, по-страшно от военни действия, защото при война се знае кой е противникът, той има лик. По съвсем различен начин действа нацръканата в Русия брадата спирохета на Маркс, която довежда до такава омраза сред хората, че те се избиват, никой не вижда от къде ще дойде опастността му, в кой момент, нищо не се произвежда, само кражби и отмъщения се извършват, а престъпността става поминък на много хора.

    Новото правителство обаче трябва да има и отдел за култура, като на този пост Ленин турга познатия му и образован дворянин Анатоий Луначарский. Аз съм обяснявал на спезиализантите ми защо все пак по времето на Луначарский нещо /б. м. по-малко от един промил от необходимото/ за културата все пак се прави. Цялата държава тогава се тресе, хората се избиват, никой нищо не произвежда, глад и въоръжени разбойнически шайки върлуват из цялата страна. Това го не пише в марксическите книжчици, но то е увертюрата на израждането и погубването на държавата по сценария, написан от Маркс. Не му е било на Ленин до това, да следи Луначарский какви ги върши по културата. Неговата директива е, че 90% от неселението да загине, правителството трябва да остане. Поради тази следреволюционна ситуаци до смъртта на Ленин, Луначарский е бил оставен на самотек. От документите, останали от него се вижда, че човекът е бил кулурен, а специално за музиката той прави нещо, с което дори се вписва в историята на музиката на СССР /б. м. Русия/. Той лично разписва разрешително на Прокофиев да напусне СССР, но и го съветва да стори това от Владивосток, защото на КПП-то за Евпроа ще го гепнат и разстрелят. Мотиви за разстрела расстрелячите имат - Ленин ги е научил, че интелигенцията е реакционна маса и само избиването й ще спаси пролетариата от нея. А в това време оръжието е в пролетариата. Така Прокофиев от Москва през Сибир, през Япония и после през САЩ достига до Европа, където печели известност. През 30те години той се прибира обратно в Москва, но вече с чужд паспорт. Той така и не си изважда съветски паспорт до смъртта си на 5. 03. 1953 г.

   И така в СССР до 1921 г. става нещо ужасно! През 1922 г.  положенеието в СССР вече е неудържимо. Ленин, находящ се в тупик предлага програмата си НЭП. Тя сработва, защото тогава все още в Русия е имало хора, умеещи да правят бизнес. Но нещата се променят много бързо. Сифилистичните гуми на Ленин се разпространяват в мозъка му, той започва да гние жив, властта поема заместникът му Сталин, избил претендентите си за този пост. Първото нещо, което прави Сталин е да ликвидира службите на Ленин, известни като Черезвичайный комитет, а също да утепа и шефа му Джерджински, който „умира” поради хранително отравяне. Сталинското ЧК вече се казва НКВД, начело на него той турга верния си съратник Ягода, когото по-късно също утепва. На Луначачарский му се разминава смертателната  казнь, той просто бива изгонен. Някакъв си глупак, занимаващ се с глупости /б. м. култура/, заради тази простотия той не заслужава дори да го утепат. Дурак!  На мястото му обаче застава вече не дворянин, а жесток човек, верен на Сталин, Жданов. Нещата за културта стават ужасни. Но има задачи с номер нула, които Сталин трябва да свърши и тогава ще премине към тези с номер едно.

   Първата от нулевата му задача е да се балсамира Ленин. А Ленин преди да гибердяса поради сифилиса се разложил жив, опадало му месото от лицето, от ръцете – ужас. Прислужниците на НКВД са го возели по цял ден на инвалидната му количка в двора на Лубянка, защото болките му са били ужасни. Новото НКВД на Сталин решило този въпрос – фанало един московчанин, който приличал на Ленин и…го балсамирали. Когато руснаците разкарат Путин и изхвърлят мумията на Ленин от мавзолея му, името на балсамирания, приличащ на Ленин руснак ще бъде извадено от архивите на НКВД така, както бяха извадени от Горбачов документите на НКВД за Катинската гора. Втората по важност задача е била что делать с интернираните политпротивници на Ленин по манастирите, превърнати по онова време в концлагери. Тогава лагерите още не са били построени. Сталин набързо оправя работата – наредил на НКВД да разстрелят всичките тези врагове на народа. Третата задача на Сталин с номер нула е била да избие всички, които са се включили в програмата на Ленин НЭП. Обявени са за врагове на народа и са застрелвани от джелатите на Ягода на мястото, където са били намирани. Четвъртата задача от нулевите на Сталин е била да се справи с хората, които протестирали, че умират от глад. Протестите им били тълкувани от НКВД като вражески спрямо народа. Сталин изпраща джелатите си да ги оправят и те ги оправили по проработка на Ягода така:

   Строяват ги на мегдана и ги питат, що става. Хората започват да се оплакват от глад, от разбойници. Енкаведистите разстрелват всички, които се оплакват и питат още неразстреляните:

-         Някой друг да се оплаква?

   На последвалото мълчание следва заплахата:

    - Ако и вие се оплачете, че сте зле, същото ще ви последва.

   И оплакванията престават, но пък се засилват разбойничествата с цел оцеляване и така след тези насилия над хората оцеляват само разбойниците, които после дават приплод и залагат гена на бъдещите граждани Советского союза. Така наречената интелигенция, квалифицирана от Ленин като реакционна маса, изчезва от живота на Русия, от нея престъпници така и не станали, та да оцелеят в теези страшни години.

   След това Сталин започва реорганизации навсякъде, но аз ще се спра само на тази в културата. Културата е много важна за формиране на класовото съзнание на народа и поради това тя трябва да бъде социалистическа, издава приказ Сталин. Интелектуалците, склонни да работят по указанията на Сталин в областта на културата  биват назначавани за началници на отдели в НКВД, отказалите ги прибирали някоя сутрин от дома им в 5 часа и след месец пътуване с влак достигали до последната точка на живота си, Сибир.  Пропускам да кажа какво прави Сталин с реакционните царски историци, но ще кажа, че историята, която учат децата ни днес е непроменената сталинска. Наскоро се убедих в това слушайки професор Божидар Димиитров. Жалка работа…

      Музиката като част от изкуството също е засегната от сталинските идеи за промяна на мисленето в тази област - действие, наричано днес промиване на мозъците, тогава – идеологическа работа сред масите. Най-добрите музиканти облигатно заработват в НКВД, а имената им ги има в Голямата музикална съветска енциклопедия. Тази енциклопедия не е лоша, но е време тя да бъде преработена и допълнена, а глупостите от нея извадени. Цитирам таг – кратката информация за най-големия виолончелист на ХХ век, Ростропович. Така добрите музиканти стават войници на Сталин в областта на музиката. Те са  тормозели Шостакович, Прокофиев и кого ли не, а някои са изпратиили в Сибир на смърт, напр. жената на Прокофиев, Галина. Този казус с Галина остава скрит до днес в архивте на НКВД. Не е възможно толкоз години след смъртта й Прокофиев да не е казал една дума за нея! За двете симфонии на Шостакович / 4-а и 12-а/ и свързаното с тях емигриране на сина му вече знаем фактите, за Галина Прокофиевна не знаем нищо, та дори и аз, който разполагам с много информация.

   За да бъде подготвен фундаментът на тази лъжемузикална сталинска наука е трябвало да бъде разгромен на първо място имиджа Западноевропейската музика, като се започне от Бах, най-великият музикант на света. За руските музиканти, учили на запад е ясно, че Бах е петият евангелист, писал съм защо. Ето и линк за него:

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/muzika/2015/02/14/330-godini-iohan-sebastian-bah.1338399

 

     Срещу Бах НКВД противопоставя друг образ, този на Хендел, нямащ нищо общо с Бах. За Бах само казват, че е бил комунист, но сам не е осъзнавал това и с тази изцепка за него прекратяват глупостите си. Известният музикант Георгий Хубов явно по приказ написва книга за Бах, която ако някой прочете ще се втрепещи, аз съм я чел. В нея обаче има едно вярно нещо - указателят с произведенията му.

      За да се спрат на Хендел сталинските музиколози го избират по това, че той е безотечественик, подобно на комунистите, за които родина няма, а страни, в които общественият строй е победилият комунизъм. Още едно предимство има Хендел - той наистина е неверник и доказва това с ораториите си, напр. Месия. За да наеректират образа му още, от НКВД разпореждат навсякъде пред името му да се добавя Великият /Хендел/. Ако се отвори съветски учебник или такъв, преведен на български думата ВЕЛИК се повтаря до безсъзнаие и след това отново.

    Другият избран от сталинските фалшификатори на музиката титан, с когото те да запроституират е Бетховен. Той също е неверник,  но в по-малка степен от Хендел. Това, че той е невяращ е едната страна на целта на НКВД, другата е да го представят като комунистче, тогава още неосъзнато, но има и трета страна – от НКВД искат да игнорират обараза на Моцарт, най-значителната личност в областта на класицизма, произхождащ от Западна Европа и най-популярният композитор, но пък несъветски гражданин. По този начин от НКВД чрез Бетховен се опитват да свържат и германците с комунизма. С една дума и руснаците, които умират от глад и германците с уредената си държава са същите….комунисти. Доказателство – Бетховен. Зад когото ще скрият любимеца на Чайковски, Шуман, а също истинските германци Брамс и Вагнер, макар и много различни. Завоалирано се подмята понякога по един пенис, че и те, както и Бетховен и Бах са били комунисти, но още неосъзнати, но пък творчеството им доказва, че те принадлежат към най-прогресивния обществен строй, в момента разцъфтяващ /и връзващ?/ в СССР.

      Правилно са се спряли сталинските музикални обяснявачи на истините с лъжи на Бетховен като неверник, евалла. Ако музиката на Бах е Божие слово, а музиката на Моцарт – красотата на вселената, то музиката на Бетховен е човешка - човекът със своите стремежи в живота е в нейния център. Той е много по-лек за разбиране от Моцарт. Това според сталинските музиколози означава, че Бетхоен е писал за народа. Още един пример защо музикалните изроди на НКВД са избрали Бетховен, вменявайки му, че е неверник. И те /в СССР/ са като него /б. м. Бетховен/, не вярват в Господ, а в личността /б. м. в Сталин, а преди него – в Ленин/. Давам пример с частта Агнус Деи от Високата меса на Бах. Там смъртта се третира от теолога Бах като прераждане, като преход от земното в небесното. Пркрасната част е малка, красива, химн не на смъртта, а на радостта от предстоящата среща с Бога. При Бетховен в неговата Миса солемнис същата тази част е най-дългата изобщо, човекът не иска да умира, страхува се от смъртта, не пее блаженно преди смъртта си, а крещи, оркестърът свири с пълната си мощ, включва се и тимпанът.

    За да дозаблудят хората в това, че Бетховен е най-велик от всички композитори, комбинаторите на Сталин вменяват на Ленин, че той много обичал да слуша сонатата на Бетховен Апасионата, една от най-великите творби на автора. Можел да я слуша по цял ден и си мислел на какви велики дела били способни хората. Сифилиитикът, разпадащ се и обзет от болки, ще слуша музика. И как я е слушал по цял ден – от Ю-туб чрез компютъра си, от СД или пък от граммпластинка? Има и една картина, „Ленин слуша Апасоната”. Аре стига с тия пениси? Да бяха нарисували картина как Надежда Крупская го заразява с бледата спирохета, наричана тогава чичо Сиф/илис/чо.

   С тези си действия НКВД деформира образите на тези двама велики музиканти. Изучаващите музика и днес учат по сталинските учебници измишльотини затях, пречейки им разберат смисъла и величината на истинските достижения на самото изкуство и титаните в него. Във всички соцстрани Бетховен се слушаше облигатно, и аз принадлежа към това поколение. Само че аз взех положителното от тази кампания. В ГДР имаше едно радио, което хората начаха Bethovensender. Всякакви спекулации с музиката на Бетховен или на Хендел на такива като мен не вървят. Само че спекулациите с музиката на големите майстори, заплетена още от времето на Сталин не се отнася само за тези двама композитори. Преразгледано от назначените музиканти в НКВД е и музикалното наследство на най-великите руски композитори от ІХХ век, напр. Мусоргски и Чайковский, направо е бил отровен животът на Прокофиев и Шостакович, редица големи музиканти бягат от СССР, най-големият от тях е Рахманинов. А как е бил тормозен Рихтер! Ростропович, изгонен от СССР като недостоен да живее там е закаран със самолет до Женева и изритан от самолета по стълбата, едвам не се пребил. Това обаче е извън периода, за който пиша, вече е дошла ерата на КГБ и Андропов, тях ще включа във следващата част на писанието ми.

     За да не свършвам това си писание така категорически /думата е съветска/– две добри думи за министъра на културата по времето на Сталин, Жданов. Той е имал достатъчно мотиви да утепа Шостакович, но не е сторил това. Първият му мотив е още от 1936 г., описал съм този случай в постинга ми за Шостакович

 

http://planinitenabulgaria.blog.bg/muzika/2015/03/09/dmitrii-shostakovich.1344534

 

     После отново има доста мотиви ако не да го утепа ноне да го изпрати в Сибир, но отново не предприема нищо срещу него. Не може и за това да няма нещо в архивите на КГБ.

    А сега един коледен поздрав към бозайника с най-трудното произведение на Бетховен за слушане и разбиране. Ако някой музикант отвори постинга и чуе тази свръхсложна фуга за струнен квартет ще го избие ледена пот...

 

     /Следват още две части/

image

 

 Това съм аз, почивам си сред красотата на полуостров Таймир. 






Гласувай:
7



1. slavimirgenchev1953 - Чудесен материал!
28.12.2015 09:14
С нетърпение очаквам останалите опуси, като този си позволих да споделя във Фейсбук, за да се просветят и други хора като мен.
Виждам, че първи са долетели кухелите да драснат по един минус - явно са доста ужилени по едното място.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Като деца се забавлявахме,
28.12.2015 09:34
slavimirgenchev1953 написа:
С нетърпение очаквам останалите опуси, като този си позволих да споделя във Фейсбук, за да се просветят и други хора като мен.
Виждам, че първи са долетели кухелите да драснат по един минус - явно са доста ужилени по едното място.


като обелвахме една люта чушка и я пъхахме в дупето на някое магаре. Магарето се скъсваше да тича, да се да се държи неадекватно, смешно. Така се държат и някои не харесващи постинга ми, на които не помествам коментариите. Не мога да си обясня защо. Освен да им действа постинга ми като люта чушка, пъхната в най-чувствителното място на магарето?
цитирай
3. анонимен - Изглеждате чудесно!
28.12.2015 11:45
Хубава почивка ви пожелавам! Весела Коледа и щастлива Нова година!
цитирай
4. planinitenabulgaria - Много точна преценка:
28.12.2015 18:52
angpiskova написа:
Хубава почивка ви пожелавам! Весела Коледа и щастлива Нова година!


Другите /почти всички!/ вече са по-млади от мен, но пък аз изглеждам по-добре от тях. И още една точна преценка:
Няколко обекта от Блог. бг не са доволни от Вас, а Вие така и нищо не направихте да им се харесате.
Успех в работата Ви. Няма период в живота на жената, когато тя да не е красива!
цитирай
5. sestra - Благодаря!
28.12.2015 19:10
С изключителна радост чета вашите публикации на музикални теми. Само дето често съм твърде забързана и нямам физическа възможност да ги дочитам до края въпреки, че винаги ми носят както много важна информация, синтезирана от уникалния Ви стил, така и нови лични открития, тъй като се определям като меломан с ниска класическа култура. Ето, днес, с огромна радост откривам сходство на своя музикален вкус с това, което убедително Сте изложили. Бах за мен е създал висша форма на музика, така го усещам, а когато избирам музика за слушане, току виж съм се спряла на Рахманинов. Още веднъж - благодаря! Коледен дар е написаното.
цитирай
6. анонимен - Хубава почивка ви пожелавам! Ве...
28.12.2015 20:39
planinitenabulgaria написа:
angpiskova написа:
Хубава почивка ви пожелавам! Весела Коледа и щастлива Нова година!


Другите /почти всички!/ вече са по-млади от мен, но пък аз изглеждам по-добре от тях. И още една точна преценка:
Няколко обекта от Блог. бг не са доволни от Вас, а Вие така и нищо не направихте да им се харесате.
Успех в работата Ви. Няма период в живота на жената, когато тя да не е красива!

Драги Коста, когато дойдох тук, най-малко съм имала намерение да се харесвам на някого. Да, търсех съмишленици, както и опоненти. Надявах се на дискусии по всякакви проблеми - нормално е да не сме на едно мнение по всички въпроси, но бихме могли да изразим несъгласието си с аргументи. За съжаление, се сблъсках с изключително примитивна агресия, която ме отврати от това място. И сега не държа да се харесвам специално на тези примати, както вие много точно ги определихте - аз цял живот се боря срещу тях!
Иначе, да, прав сте за жената. Аз лично се чувствам добре в кожата си, както предполагам, и вие:)
цитирай
7. planinitenabulgaria - И надарените с висок интелект дами понякога грешат:
28.12.2015 22:43
angpiskova написа:
planinitenabulgaria написа:
angpiskova написа:
Хубава почивка ви пожелавам! Весела Коледа и щастлива Нова година!


Другите /почти всички!/ вече са по-млади от мен, но пък аз изглеждам по-добре от тях. И още една точна преценка:
Няколко обекта от Блог. бг не са доволни от Вас, а Вие така и нищо не направихте да им се харесате.
Успех в работата Ви. Няма период в живота на жената, когато тя да не е красива!

Драги Коста, когато дойдох тук, най-малко съм имала намерение да се харесвам на някого. Да, търсех съмишленици, както и опоненти. Надявах се на дискусии по всякакви проблеми - нормално е да не сме на едно мнение по всички въпроси, но бихме могли да изразим несъгласието си с аргументи. За съжаление, се сблъсках с изключително примитивна агресия, която ме отврати от това място. И сега не държа да се харесвам специално на тези примати, както вие много точно ги определихте - аз цял живот се боря срещу тях!
Иначе, да, прав сте за жената. Аз лично се чувствам добре в кожата си, както предполагам, и вие:)


Малка грешчица е да не разграничаваш бозайника от примата. По-голяма грешка е заради тези два подвида интелигентна дама да напусне блога...
Весели празници с повече хумор!
цитирай
8. planinitenabulgaria - Специално за този тип неоткрили още себе си в музиката
28.12.2015 22:51
sestra написа:
С изключителна радост чета вашите публикации на музикални теми. Само дето често съм твърде забързана и нямам физическа възможност да ги дочитам до края въпреки, че винаги ми носят както много важна информация, синтезирана от уникалния Ви стил, така и нови лични открития, тъй като се определям като меломан с ниска класическа култура. Ето, днес, с огромна радост откривам сходство на своя музикален вкус с това, което убедително Сте изложили. Бах за мен е създал висша форма на музика, така го усещам, а когато избирам музика за слушане, току виж съм се спряла на Рахманинов. Още веднъж - благодаря! Коледен дар е написаното.


става това, което написах за Хайдн. Стана добре, защото го разгледах живота и творчеството му от висотата на моята възраст. За десетината /а може би десетките други/ композитори каквото написах е за музиканти и е трудно за разбиране. Най-трудният ми постинг е за Бах, защшото при него се пресича всичко от това изкуство.
Които пишат, трябва да следват законите на музиката, а също и за тези, които говорят по медиите. Къде се потавят ударениета, къде се прави пауза за поемане на дъх, тоналността на написаното или изказа или липсата на такава, това е важно не само за поетите.
Приятни празници с пожелание повече да наблегнете на музиката и природата.
цитирай
9. анонимен - Здравейте, Коста!
29.12.2015 15:36
Приемам забележката за разликата между примати и бозайници:)
Проблемът е, че те превзеха блога - с откровената помощ на администраторите и с мълчаливото бездействие на повечето потребители. Радвам се на единиците като Станимира, Слави, вас и още няколко души, които продължават да се борят срещу тях, но с няколко души нещата няма да се променят. А аз нямам какво да кажа на тези примати и бозайници и не виждам мястото си сред тях.
Това не означава, че няма да се боря срещу замърсяването на интернета именно от тази платформа - просто ще го правя по друг начин. Предприела съм вече необходимите стъпки.
Желая на вас и близките ви нвесело посрещане на Новата година, много здраве и успехи! Ще се радвам да контактуваме и в други пространства.
цитирай
10. planinitenabulgaria - В блога ще останат тези,
29.12.2015 18:04
angpiskova написа:
Приемам забележката за разликата между примати и бозайници:)
Проблемът е, че те превзеха блога - с откровената помощ на администраторите и с мълчаливото бездействие на повечето потребители. Радвам се на единиците като Станимира, Слави, вас и още няколко души, които продължават да се борят срещу тях, но с няколко души нещата няма да се променят. А аз нямам какво да кажа на тези примати и бозайници и не виждам мястото си сред тях.
Това не означава, че няма да се боря срещу замърсяването на интернета именно от тази платформа - просто ще го правя по друг начин. Предприела съм вече необходимите стъпки.
Желая на вас и близките ви нвесело посрещане на Новата година, много здраве и успехи! Ще се радвам да контактуваме и в други пространства.


които имат цел, а не задача от Центъра или пък са се уредили за платени хибридни войници, които наричаме тролове. Аз напр. искам да опиша България и съм убеден, че друг не може да стори това както аз. По ширпотреба пиша и за музиката, но макар и звучащо несериозно, написаното от мен е истинно, но е трудно за разбиране, става за музикантите.
Ще има ли успех борбата срещу приматите в блога? Първо уточнявам, че приматът е агресивен както подвида промит мозък и е опаасен. Бозайникът, подобно на подвида бетонна глава не е агресивен и по това се познават. Още един елемент - Блога го купиха руснаци.
И един въпрос по същество:
Законът разрешава в един панелен блок да живеят в два съседни апартамента циганин и професор. Те се скарват, това е неизбежно, спорът ескалира и познай кой ще спечели в него? Такъв ще е и спора между една културна дама и примат в нета. А приматите имат способността да се обединявт срущу ообщия противник, този, който ги надвишава интелектуално.
Успешна Нова Година в борбата срещу лошите хора. Аз съм загубил надежда за изхода на тази борба, защото лошите хораа победиха още през 1919 г. после се утвърдиха и днес светът живее както те го подреждат.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12184796
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031