Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2015 12:17 - ТРИ ИНТЕРМЕЦИ ОПУС 1738
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 834 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

      ИНТЕРМЕЦО  №1:

      БАТЬ БОЙКО,  ВДИГНИ  ПЕНСИИТЕ!”

 

     Не е точен броят на пенсионерите в България, защото одни прихОдят, други отхОдят / б. м. едни се пенсионерат, други се новопредставят/ . Твърди се, че те  са около 2000000, но тенденцията е броят им да расте, защото раждаемостта е слаба, а българи работят и другаде по света. Осигуровките за пенсии вече не достигат, дотират се от държавата, поради което е в ход програма за повишаване на възрастта за пенсиониране. Проблемът е наистина тежък и е необходиима реформа.

      Лошото обаче е друго, че парите за пенсии не само за пенсионерите, а също и за още около 1000000 /пиша с думи, един милион!/ техни деца в работоспособна възраст, които нито работят, нито търсят работа и разчитат на пенсиите на роделите си. От тези един милион пълни паразите 95 процента са от мъжки пол. Това са официални данни на Статистическия институт, които са известни дори на българите в Западните покрайнини, които слушат наша телевизия. Хората се чудят и не вярват, как такова нещо е възможно, считат го за срам за България. А то наистина съществува  реално и тенденцията е броят на тези машкарчета, децата на пенсионерите, повечето от които са във възрастовата група от 20 до 40 години да расте.

   Да обясня какво представляват тези мамини синчета е все едно да въведа унточнение, че аз пиша настоящия постинг, това се знае. Те днес са навсякъде!!! Това са млади мъже в трудоспособна възраст, които не работят и не търсят работа, живеят от случайни доходи, но основно разчитат на жилището на родителите си, където те живеят като на хотел, както и да бъдат нахранени от тях. Каквото изчукат от някоя далавера отива за цигари, кафе или бира. Ще кажа нещо важно обаче – тези келемета могат да правят много малко неща, дори нищо, нямат трудови навици, нямат професия, поради което никой няма и да ги вземе на работа, макар повечето от тях да са със свръхгабаритни размери. Може ли родиител да каже на синчето си, ти си боклук, изчезвай от къщи! Първо, бащинството не му позволява, но неразумно изказване по този казус може да има и страничен ефект - синът да сбие и майката и бащата си поради обида и гняв, че нищо в живота не са му осигурили.

    Освен в работоспособна, тези млади мъже са и в размножителна възраст, но не се размножават. Има изключения обаче - ако ги прибере някое момиче и започне да ги издържа вместо родителите им. Това е пътят момичетата да привлекат мъже за встъпване в брак с тях. Момичета, възползвайте се от идеята ми, един милион ергени чакат някоя да ги прибере при себе си докато те са безработни. Иначе направо няма за кого да се омъжите, добрите момчета всичките са вече женени. Все едно вземате си едно дете в къщи, после си раждате още едно, но пък то ще има баща и то какъв баща! Напр. двестакилограмов.

 

     Казах,има такива неработещи и нетърсещи работа млади мъже навсякъде, но ще въведа уточнение. В по-ранния стадий на тази възраст те са по разни кафенета, бирарии. После зафащат бизнес. Бизнесът им е намиране на някаква далавера, която носи случайни доходи. Далаверата обикновено е някакво престъпление, но не такова, което наричаме мокра поръчка. Нещо по-дребно, не убийство на някого, а напр. кражба и разфасоване на коли. Въвеждам още тагове: мигранти, необмитени стоки, автошашми, уреждане на всички видове документи. Далаверата може да върви, може да не върви, тогава на помощ с доволствата като храна, бира, кафе и цигари помагат мама и тати. А като не върви далаверата неработещите машкарчета, които не внасят грам данъци на държавата и никакъв приплод не дават за да продължи рода български, стоят на казионните си стоянки и какво правят? Опциите са две. Едната е да пият бира ии пушат цигара, другата е да пият кафе и да пушат цигара. Това сторват с аверите си, всичите доста едри, с хубави коли, до които те кесят. С часове, по цял ден ако времето разрешава, чудя се как им не експроадирват кореметата от толкоз бира!

   Туй нещо го няма в никоя друга страна!!! Някога в ГДР ако някой не искаше да работи го окошарваха. Тук в началния стадий на социализъма ги водеха хулигани и ги изпращаха да се трудят в Белене. Тогава тези хора бяха единици, сега – може би някой им завидя на статуса и ги напсува, та се размножиха – те са толкоз много, че стоянките им, където не правят нищо с часове и дори по цял ден са известни на хората от квартала им така, както спирките на градския транспорт. Трябва да има нещо в това неправене на нищо, защото колите на тези машкарчета са скъпи, те не изглеждат недохранении, кореметата им са така подути от бирата, че ако повърнат тротоарите ще залеят.

     Демокрацият роди и туй чудо, но така и не мога да преценя в кой от нейните три основни вида да го включа, май трябва да има и четвърти. Аристотел дели хората в държавата на философи, които трябва да поучават другите, на войници, които трябва да пазят държавата и на селяни, които трябва да хранят всичките. Четох статия в авторитетното британско финансово списание FECALSHANTIMES за трансформацията през вековете на тези три основни вида от ІV век преди Христа в днешните – пазарни проститути, пазарни боклуци и абсолютни боклуци.

   Към кои ли е правилно да турна тия, дето описах и които стават все повече? Имам случаи около мен – в центъра на София, по пазара, покрай моловете и покрай полициите е пълно с такиви. Други знам, които от градо отиват на датата на получаване на пенсиите от родителите им на село, отново няма да внеса информация, ако кажа поради с какви намерения..

   Тези мотиви изтъквам за да бъдат актуализирани пенсиите на хората, работили в трудоспособната си възраст, възпроизвели се, оставили някакви имоти. Актуалицацията на пенсиите е желателно да стане по глави или по членно, като към пенсионерите бъде прибавени преброениите глави /членове/ на тази нова класа.  

   На ход си бат, Бойко, но внимателно. Ако вдигнеш пенсиите реално, ще се презориш и има опастност две много важни твои жлезички да пропаднат в скротума ти. Заедно с епидиумите. Но името на тези жлезички няма да спомена…

 

     ИНТЕРМЕЦО  №2:

     Г/жо ФАНДЪКОВА! И ВИЕ ИМАТЕ ВИНА ЗА ДНЕШНОТО СЪСТОЯНИЕ НА „ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ”

 

     Общината излиза с идея как да вдигне постъпленията в „Градски транспорт” в София, защото тя дотира с около 50% дейността на всички превозни средства с изключение на метрото, което е на печалба. Туй обаче, което са намислили общинарите е да прехвърлят допълнителни тежести на пътуващите без билето на тези, които пътуват с кърти или билети. Или както казват, от болната на здравата глава. Толерираните от ощетяващи Общината са по две направления, като първото има сравнително малък дял в ощетяване на бюджета на Общината, но пък те са най-безскрупулни. Второто направление е основното за да има нужда „Градски транспорт” от дотации, но пък там нещата съзнателно са в глуха улица оот години. Тази линия започна от 1989 г. и се задълбочи съвсем, а сега ще се мотивирам:

 

    Първо направление – това всички полицейски служител/к/и, които са в различните районни управления, дирекции, паспортно и всичките останали бюрократични инстанции на полицията. За тях законите не важат, макар всички да са равни пред закона. Има градски транспорт, вече и метро, но те пътуват с колите си и ги паркират на места, където ако паркира някой друг ще понесе най-тежкото наказание На тях обаче всичко е разрешено. Конкретен пример:

   Всички каки от Паспортното, до което живея, сутрин избъмчават до него с колите си. А до това Паспортно метрото има две линии. И си тургат колите където сварят, но ако няма място те паркират върху разчертаните участъци, по които преминават пешеходци, пресичащи улицата. Затваряйки пътя на пешеходците те пораждат опастност от ПТП.  Киеци от ЦГМ има, не че няма, но за тези коли те не предприемат нищо, казват, това е работа на КАТ. На пешеходците остава само да споменават разни майки, но в градация – нахалната полицейска сружителка, контролюрите – ЦГМ – Общината – Фандъкова. Аз не мога да ги пазбера - когато другарите са паркирали колите си по тротоарите, те къде са тръгнали! Отвратително агресивно се държат тия киеците инспектори от ЦГМ ако им се направи забележка, че кола, примерно на дама от полицията, която вкарва данни в масива е затворила пешеходците.

    Питам се, след като тия, дето трябва да съблюдават другите да спазват закона, а те самите не го спазват, имат ли те морал, могат ли те да се полицаи?

    Могат, е отговорът ми. Защото гледах веднаж какво нещо е началничката на ЦГМ. Вдигнали бяха с паяк кола на саката жена пред поликлиника, докато сина й я води на преглед. Влязъл после човека за обяснение при началничката на ЦГМ, тя го изтонила, той пък изпратил Господари на ефира. Каква наглост от нейна страна! Да заведял пострадавшият иск чрез съда и ако го спечели, гогава да я питат Господарите. Човекът излиза със сакатата си майка, почти я носи, тя вместо да се извини и да му върнат глобите за арестувания инвалиден автомобил, го праща в съда. Ама па как изглеждаше туй нещо, не казвам госпожа. Бих й предложил по-подходяща за нея работ. Да се явява вечер в предаването за децата. Само като се появи на екрана децата от страх ще побягнат към леглата си, няма са посмеят да стана и сутринта, да не им се появи отвово /туй нещо/. Няма да свържа външността й с делата й, защото не  е красиво, но ще направя сметка колко струва една служителка в полицията на ЦГМ, респектиивно на бюджета на Общината.  Работният ден е 8 и половина часа плюс половин час почивка, докато се качи кифлата, докато си изпие кафето с цигарата, за да получи колики и после да премине през тоалетната, поне час трябват за този ритуал. На работното си място тя остава поне 11 часа. В цифри това са 11 лв. – тя е заела място за паркиране, което не заплаща, а друг не може да паркира и да си плати, това са пропуснати полза за Общината, има отговорно за това лице. Двадесет и два работни дни в месеца по 11 часа това са 242 лв пропуснати ползи за ЦГМ само от една кифла.

    Ето едно  перо за попълване на бюджета на Общината – изкъшкват служителките, които никакви полицайки не са и се събират такси за паркиране в зелена или синя зона от тези, които изпращат СМС или ползват винетки.

   Тук щетата, изразяваща се в пропуснати ползи не е чак толкова голяма, но все е нещо. Нека служителркиге да са общо 1000 в София и ако постъпват всичките така, ето към 24000 лв. на месец ще влезат в Общиината не от „полецайките” пред компютрите, които заемат местата за пракиране, а от хора, които паркират с винетка. Намирисва ми на оганизирана престъпнодст и нежелане на Общината да тресне шефката на ЦГМ.

    Втората беда за „Градски транспорт/” в София са ромовите пътувания. Те пътуват без билети и пътуват по цял ден, защото не работят, а са на помощи. Градският транспорт, най-вече автобусите, на второ място трамваите и на трето тролеите те считат за техен контингент. Чрез тях те развозват боклуци от кофите и разни боклучища до Вторични суровини, срещу контольорите ако се появат такива имат имунинет. Има опредено цигански маршрутни линии,  хората казват: Циганският рейс. Цигански рейс е напр линия 1, където цял ден по нея те развозват боклуци. Боклуците отиват в гетата, обработват се, поне 90% от боклуците се изхъврят в рекичката Косана, останилете 10% се връщат за пуктовете пак с автобусите. Същото е положението с автобусите, които пътуват през Факултето, през Филиповци, тях също наричат Цииганските. Да не споменавам трамвайна линия 22, свързваща кварталите Христо Ботев с Баталова воденица и опции към Факултто. А също и трамвай №10. Има обаче напредък в тази област, проява на съзнание, че като се ползва градски транспорт се запраща. В първия ден на първия мандат на г/жа Фандъкова в автобус №79х контрольори ххванаха редовен пътник с билет. От тогава до сега в този автобус такъв слручай няма, но и това е успех пред нищото.

   Ще завърш а с още една автобусна блиния наричана Циганска. Това е автобус 309, който на Сточна гара ромовете насвяткват с тежки сезалови чували или пък голямообемни и които отсвяткват на спирката  преди Филиповсокото шосе, където има пункт за вторични суровини.  А как се замърсяват от изпадаащи от чувалите боклуци новите автобуси по линия 310 от ромовете, които наизлизват от гората при моста до спирката пред входа на Западен парк. Там има непрекъснато разширяващо се гето.

   Решението е едно, но Общината не иска да го вземе. А то ще донесе печалби за нея и ще разкрие поне 1000 работни места – необходимо е да се въведат кондуктори, както вече стана в цялата страна.

   Размзерите на щетата не могат да се изчислят, но тя е огромна. В София живеят 300000 ромове       , от които към 75000 са пълнолетни, с право на глас. Те по цял ден щъкат с градския транспорт, същото важи и за децата им, защото пък те не учат. А сега измерения в цифри:

    Контрольориите в автобуси №1, 3 и 4 съм ги слушал да казват, че ако те пътуват с автобусите, на ден шофьорите продавали по стотина билета. Ако не пътуват, продавали по 1 – 2.

   Докато не се въведат в Градски трансорт отново кондуктори, той ще си остане ромово неконтролируем. Който няма билет, нама да се качва! Давам приеер със себе си. Чакам на спирка „Германско шосе” привечер, сам плюс още 10-20 рома. Никой от тях не си перфорира билет, ако се качи контрола слизат и чакат следващия автобус. Ако Градски транспорт по тази линя разчита на мен – единственият редовен пътник - ще плаща дотации до  посиняване и после отново. Така повече не можe, г/жо Фандъкова. Като по-интелиентна от тъпите Ви общинари, отговорни за Традски траспорт, обяснете им го. Може пък и да вденат…

 

      ИНТЕРМЕЦО  №3:

      ЗА БРАКОНИИЕРИТЕ ДЪРВАРИ, ЛОВЦИ И РИБОЛОВЦИ

 

     Подреждането МИ не е случайно, най-опасните разбойници от тези три категории са дърводобивните мутри. Те секат навсякъде, защото имат чадър. Следейки цугцвангизказванията след разкриването на престъпления спрямо гората на отговорни фактори и на неспециалиста става ясно, че чадърът им и е МОСВ. От там винаги следва успокоение, че всичко е под контрол, немало такову нещу /б. м. незаконна сеч/. По тази тема аз съм един от най-компетеентните хора в България. Посочвам едно последствие от тази сеч, за която съм писал много преди да се случи бедствието по долината на река Кръстешка, вливаща се при с. Батулия в р. Батулийска. Който е погледнал постинга ми има понятие какво се е случило там. Всички обвиняват за това „Белия Мерцедес”, изсякъл горите над долината на реката.

    Още един пример:

    Отивам на х. Амбарица, не ме пускат по долината на реката, защото е санитарна зона – от тук тръгва питейната вода за Троян и Ловеч. Пазят я да я не замърся. Само че край мен преминават трупчийки с резачи цигани. От х. Амбарица надолу всичко бе посечено, което означава осушаване на водоизточника за питейна вода на тези два града. А там бяха най-хубавите букови гори на България! Това може, да мина покрай реката не може. Не стигна това, но посякоха и горите на рида Зелениковец от тази долина, никога не сечени, даващи на мутрите по 15 и нагоре кубика метровици за продан само от едно дърво. Аз си имам любим маршрут, който съм изминал през дълогогодишната си туристическа дейност и той е от х. Добрила по северната страна на Балкана през резерватите Стенето и Северен Джендем до х. Плевен. Сега като се замисля, по-красив маршрут в България няма.

   Има обаче нещо много интересно – между дървомутрите и мен има някаква симбиоза. Десеетки години аз ползвам по планината през зимата техните пътища. За мутродълварите няма годишен сезон, те секат през цялата година, защото за през зимата имат високопроходими камиони от типа УРАЛ, на които моторите са сменени с дизелови тип МАН. Имат си техника за пробиване на пътища в планината, ако снегът е дълбок. И когато през зимата съм на планина, аз хващам един такъв път. Ходил съм посред зима от Батулия до Огоя през планината, от с. Бов до с. Кръстец, а също и по Малата планина. Без помощта на дърварските мутри тези преходи не могат да се извършат през зимата.

    Още една категория контрабандисти се грижи за пътищата ми през зимата, това са мутроловцитее. Те обикновено пътуват с коли тип УАЗ със сменеен мотоор, петцилиндров дизел Мерцедес, който се куплира като да е правен за този тип коли. Тези УАЗ-ки ми проправят пътища към най-високите части на пранината, напр. от Батулия до Огоя през х. Лескова махала.

    Ако дърварските мутри заподозрат някого, че е на сечището им за да ги ковлади, той е свършен. Не така злобни са ловците, които са два типа. Едните са ловци-пиянища, а другите – пиянища-ловци. Ще ударят ли прасе или не, те иимат още две цели. Еднатаа е да пият, да пият, докато се освинят, а другата е на връщане с моторната резачка да напълнят колата си с метровици от най-хубавите дъбови дървета.

   Третаат категори контрабандисти са риболовците. За тях не съм компетентен, защо виждайки в планинана и покрай реките рибари не ми е ясно имат ли право да ловят риба или не. А за риболова в язовирите, въпросът е решен – язовирите се превърнати в мутрорибарници и там има охрана. От тях рибка не можеш да си хванеш, защото тя ее на мутрата, но можеш да си намерииш напр. в спалнята, ако се срути стената на мутроязовира и залее населено място. Ако това се случи обаче се оказва, че язовирът не е на мутрата, а на неизвестен извършител.

  За  да ги има тези три категории престъпници вината е на МОСВ. Това е най-слабото министерство, като в момеента неговата министърка е на ниво на умственото си развитие, което вероятно са имала някога бозайниците. Такова тъпо и бездарно нещо, което не може да говори, има отвратилелно излъчване, което е срам не само за правитеелството на Борисов но и за всички нас, никога не е имало. Пък и нахално, не си дава оставката. Пред нея има предълъг път на развитие – трябва да достигне подвида примати, после маймуни и чак тогава човеци. Тогава вече ще може да различава топло от студено, светло от тъмно или по-сложни неща, напр. фалос от палец. Такъв срам за всички нас е тази министърка, а за такива като мен, запознати с делата й /б. м. понеже съм много толерантен не пиша простащнините й/ възмущението ми от нея е много голямо.

    Но она си стои и й не дреме…

  

     

 

    




Гласувай:
6
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 7164999
Постинги: 3083
Коментари: 8203
Гласове: 15142
Архив
Календар
«  Април, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930