Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 21:20 - В ПРИНУДИТЕЛЕН БЛОГОВ ОТПУСК
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 5041 Коментари: 9 Гласове:
14

Последна промяна: 01.07.2015 07:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


 

             В  ПРИНУДИТЕЛЕН  БЛОГОВ  ОТПУСК

 

    Задълженията ми станаха толкоз много, че вече са ми непосилни. Поради това ги подредих на приорететни, на спешни и на такива, които могат да бъдат отлежени за едно по-спокойно време. Скъсеното ми с 50 дни лято не бива да попречи на турситическите ми планове, те са приоритетни. След преходът „Трън” във вторник здапочвам нов,  "От обратната страна на Кървав Камък и Милевец”. А до 26. 06. трябва да завърща едни много тежък преход из скоковете на Запания Балкан, но също и от двете стрени на Копрен и Тритет чуки. Него съм нарекъл „Скоковете”, както там хората наричат водопадите. Издирвам една скала в Западните  покрайнини с каменорезбен кръст, обвит от змия, напправена заедно със строежа на римския път там преди 2000 години. Двата ми опита до сега бяха неуспешни, защото пътят е стратегически, широк само 80 см, изоставен и обрасъл с храсти и тръни. Сега ще опитам от другата му страна. За такива неща съм страшно упорит.

     За блога време нямам и излизам в отпуск от него за месец-два. Помествам някои снимки от маршрутите ми из Трънските планини като анонс към сериите от снимки, които ще поместя когато мога и които наричам „Разходки в картини”. Предстои ми да се качвам доста високо и дано времето да е добро, за да изпълня програмата си. Не бе съвсем подходящо за снимки из Трънско защото попаднах на типичен парников ефект – полупрозрачни облаци като плащ покриваха с еднаква плътност цялото небе над планината.

   Ето няколко снимки:


 

image



image




image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image


image



image



image



image



image



image



image



image



image



image


image


image


     Месец - два и ще се завърна в блога. Ще бъда обаче доста различен, защото страната е заплашена от приматизация, циганицация, мутризация и феодализация. Виновни за това са и троловете от социалните мрежи, а тролове, това са непочтените писачи за пари, или предлагащи ника си за поместване на лъжи или на целеви статии. Троловете са много лесни за откриване. Те химнословят лидерите на страни примати, радват се напр. за всеки убит украински войник и на тенденцията да бъдат откъснати източните покрайнини на Украйна от нея както Западните от България през 1919 г. На троловете за всичко са им виновни американците, на второ място ЕС, а когато споменават НАТО ги втриса. Появиха се тролки маркспутинки, тролове кимченунове, само дето нямат зенитни оръдия да разстрелват нетроловете. Под ръководството на троллиделирите троловете бележат големи успехи. Троловете ще бъдат една от темите в блога ми, но за нея търся подкрепа и се надявам да я намеря от тези, които са най-популярни в социалните мрежи. Аз си направих простичка програма, която ми изгегли най-четенните в социалните мрежи през 2015 г, нека да ги нарека първенците, отличниците. Програмата ми представи и мотиви към всеки един от списъка от 51 броя /не знам по членно ли да ги броя или по глави и за това казвам, броя/. На времето турците като са завладявали селата първо са издирвали първенците, наричани биринджии и са ги избивали. След Деветото пак избити са били първо биринджиите - доктора, кмета, попа, учителя, пощаджията, ако е имало поет или писател, бил е разделян на молекули. Защото и турците и комунистите знаят каква сила са биринджиите, аз пък знам ако биринджиите в социалните мрежи ударят по троловете какво ще стане с тях - троловете ще изхвърчат от социалните мрежи като попикани оси. Не всички са селяни в социалните мрежи като мен и затова ще поясня що е това попикана оса:
   Осите освен по стрехите си правят гнезда и в земята и ако се почувстват застрашени жилят селянина, който си работи градината. Тогава той им излиза със следния номер - отива и се изпикава върху гнездото им. Реакцията на осите е светкавична - те излитат и от обида никога вече не се връщат в гнездото, дори не се сещат да ужилят тази част на организЪма на селянина, която ги облива с урина. Така въпросът с тяхната досадност е решен веднаж и завинаги. И аз така съм прогонвал оси, когато идват и искат да ми ядат конфитура или меда, ефектът е страхотен. Не съм пробвал обаче със стършели. Такава ще е и съдбата на троловете в блога, ако ги подберат биринджиите. А бириинджиите, на които разчитам да ме подкрепят - ето част от списъка, който програмата ми определи. Най-първият е най-интелигентен, следва най-умният, последните нямат никакви интелектуални или умствени качества, но пък са много четени, значи отговарят на изисването "много посещавани":
  Как ми се иска де ме подкрепят тези хора!

rustam
zaw12929
vencivaleri1951
dolce
1997
ok3223
chavdar01
nagodi62
freeoldmen
theeconomist
lyubomircholakov
born
vdp
kostadin
blackpredator

rumen221
bubolina111

gindev

joysii

psixiater

pol4i

kretenka

rosatta

nikyniky

selskamtra

eveal

nivela

shao22

trubadur

ankavesnika

pin

pin1

stela55

allyally

zlatko1

totkata1

totkata2

totkata3

lydislydis

kushel

   




































































 




Гласувай:
14



1. stela50 - Много хубави снимки, интересни разкази...
24.05.2015 21:30
Благодаря, Коста.
Както годините, така и летата са различни.
Да е добро и щедро това лято към всички...
Щастливо лято за теб и скъпите ти близки !
цитирай
2. sande - Поздрави, Коста!
25.05.2015 16:33
Снимките са страхотни.Ще очакваме новите.

А троловете си ги знаем. Нахални са като конски мухи и бръмчат по цял ден без умора. Досадни, блатни, шумни. Безсмислен труд кипи навред!
цитирай
3. born - Е, след подобно обръщение как да не ...
29.05.2015 20:27
Е, след подобно обръщение как да не те подкрепи човек. Лек път из планините и триумфално завръщане. Искрени поздрави.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Аз сега съм между второто и третото пътуване,
06.06.2015 22:57
born написа:
Е, след подобно обръщение как да не те подкрепи човек. Лек път из планините и триумфално завръщане. Искрени поздрави.

което ще започне вероятно в сряда. Този път обаче ще имам много да пиша и да публикувам снимки от още 4 непознати български планини. Но не е леко - маршрутите ми са по 10-12 часа, а километрите на ден достигат до 40 и поне 1000 м. денивелация.
цитирай
5. born - Очаквам с нетърпение да публикуваш ...
15.06.2015 23:19
Очаквам с нетърпение да публикуваш новите красоти. Живея между две изключително красиви и живописни планини-наистина супер красота. Направо ти завиждам, че имаш възможностите да обикаляш най красивите кътчета на Родината. Успех ти желая !
цитирай
6. planinitenabulgaria - Ще има доста за публикуване:
17.06.2015 00:00
born написа:
Очаквам с нетърпение да публикуваш новите красоти. Живея между две изключително красиви и живописни планини-наистина супер красота. Направо ти завиждам, че имаш възможностите да обикаляш най красивите кътчета на Родината. Успех ти желая !

Слишовска планина, Въртоп планина, Кървав Камик, Милевска планина, Бясна кобила, водопадите /наричани там скоци/ в Западния Балкан, всеки със стратегически римски път покрай него, скалите на Западния Балкан, постовете на сърби и българи след 1919 г. един срещу друг, клеона, три големи писания за миналото на Трън, на Босилеград и на Годеч и две хиляди снимки. Свърших първата серия пътуване с един смешен елемент. При падане фотоапаратът ме удари по едно място, което запазвам в тайна, но от удара тази част на организЪма ми придоби за три дни цвят на лилаво мастило. Маршрутите ми бяха от тъмно до тъмно, преодолях всичко и изпълних програмата 100%. Натоварването бе такова, че един нормален човек може да умре - маршрути до 40 км. или по 12 часа, съчетани с денивелации над 1000 м. Постингите ми ще са интересни, ще има и интересни разговори с маркспутинци и кимченунове от България, Сърбия и Македония, а също и с нормални, отрудени хора, но притежаващи дух и природен интелект. Няма да е скоро, защото съм по зает от Йорданка Фандъкова.
цитирай
7. rebu - Да няма грешка
18.06.2015 10:29
Тоя списък, който си започнал, ми се струва списък на най-лютите тролове. Те може би са биринджии на тролството, но не и водачи на нормалните хора.
цитирай
8. born - Тоя списък, който си започнал, ми се ...
30.06.2015 15:20
rebu написа:
Тоя списък, който си започнал, ми се струва списък на най-лютите тролове. Те може би са биринджии на тролството, но не и водачи на нормалните хора.

Грешка няма. Има само тъпунгери и нормални хора. Нормалните хора се наричат тролове, а всички останали педерасти. Гейпривет.

цитирай
9. planinitenabulgaria - Благодаря за гейпривета, научих една нова дума!
01.07.2015 07:28
born написа:
rebu написа:
Тоя списък, който си започнал, ми се струва списък на най-лютите тролове. Те може би са биринджии на тролството, но не и водачи на нормалните хора.

Грешка няма. Има само тъпунгери и нормални хора. Нормалните хора се наричат тролове, а всички останали педерасти. Гейпривет.


В петък пътувах за Лос Анжелес, гейприветите са били в събота. Как не си смених полета, дъсъибъвглъвътъ проста...
Тук една година бях на подобен парад. Един негър извади една част на организъма си изпод шлифера си и го заподмята, но ако имаше магарета на парада и те щяха да добият комплекс за малоценност пред туй огромно нещо и щяха засрамени да напуснат парада.
Гейответ, не знам превода на тази съветска дума.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12150069
Постинги: 4532
Коментари: 10746
Гласове: 18293
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031