Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2014 07:40 - СВАЛЕНИЯТ ОТ ПУТИНЦИТЕ ПЪТНИЧЕСКИ САМОЛЕТ...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1448 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 20.07.2014 07:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                         На блоговите проститути – за поучение:

 

СВАЛЕНИЯТ  ОТ  ПУТИНЦИТЕ  ПЪТНИЧЕСКИ  САМОЛЕТ

 ИЗЛЯ  МАСЛО  В  ОГЪНЯ  НА  БЛОГОВИТЕ  ПРОСТИТУТИ

 

    България не е първата страна в света, поставила началото на свалянето на пътнически самолети. На нас през 1955 г.бе вменена вината за това ужасно престъпление, грехът за което е на Голямата страна. В този постинг ще посоча факти за инцидента на базата на оперативна информация за него. За петното върху нас пред целия свят вината носи КГБ, както Хрушчо преименува жестокият предишен комитет НКВД, изпратил на смърт 32000000 млн. руснаци в Сибир. За непосветените в тази област давам таг за първия шеф на КГБ, назначен от Хрушчо, Товариш Серов Чрез него Хрешчо разчиства сталинистите в НКВД и дава човешки облик на новия комитет, както той твърди в доклада си пред порездния конгрес на КПСС. За непосветените – блоговите проститути, които пишат глупости давам още един таг – Товаришч Шкриненко. Негова е заповедта да се свали израелския пътнически самолет. Това бе известно и на евреите, които не прощават за атентати срещу тях, давам пример сасво правят сега заради убитите с камъни 3 момчета от муджахидине на ХАМАС.  Затова те не предприеха нищо срещу нас след свалянето на отклонилия се от коридора си поради лоши метеорологични условия над Сърбия техен пътнически самолет. След десет години продължило проституиране от наша страна по това престъпление платихме на евреите някакви мижави пари и с това спорът с тях приключи, но срамът върху нас остана. При два подобни инцидента след този през 1955 г. – свалянето на пътнически лайнера от примати -  нашата страна се споменава като първата, осъществила подобен тип зверство.

   Да напомня фактите за първото сваляне на  пътнически самолет от примати през 1955 г:

    Израелският пътнически самолет с около 50 души на борда се е отклонил от курса си поради буря в Сърбия  и навлязъл над територията на България между Дупница и Благоевград. Веднага излитат два наши изтребителя и го прехващат, но пилотите на пътническия самолет не знаят, че след отклонението поради бурята коридорът не се спазва стриктно, защото тогава навигацията е била слаба. Те не разбират и сигналите на военните самолети към тях и си летят, все едно нищо. Може ли да им мине през главата, че интелектуалното ниво на приматите е толкова ниско, че ще избият хората в самолета поради този факт. И става една ситуация, която е много сложна. Нашите трябва да вземат решение какво да правят, а те са отговорни пред Голямата страна. Отговорността пада върху зам. командира на военновъздушните ни сили, който тогава е бил наряд, но той гледа да се размине с тази чаша – как да даде заповед за убиване на 50 невинни пътници. Напомням за ситуацията тогава:

    Годината 1955 е много важна – първата след Априлския пленум, начело на държавата е цъфнала преди година Правешката Тиква, а на на Голямата страна след преборването с Маленков, Каганович, Молотов, присъединиля се към тях Шепилов и Булганин – се е утвърдила дебелата украинска свинкя Хрущо. Агресивността на Голямата страна от онова време към всички останали извън лагера страни няма аналог след неговата ера. Напомням за Унгария 1956 г. По това време Голямата страна според Хрущо произвежда ракети на конвейр, както колбаси. За да е сигурна дебелата украинска свинкя във верността на генсеците на другите страни в лагера, шефовете на КГБ по негово време имат свои агенти във всички водещи отрасли на страните им, от силовите до културните. През 1955 г. шеф на КГБ бе Товарищ Иван Серов, който даваше прикази на агентите си в соцстраните.  В България за наглеждане /б. м. за вземане на отговорни решения/ на военното ни ръководство е назначен пак украинец, като Хрушчо, Товарищ Шкриненко. В злополучния за България момент той вече е разполагал с информация за този самолет, че от Виена в него се е качил важен деятел на МОСАД. Този факт става решаващ какво де се случи на самолета след много малко време.

    За да си измият ръцете от греха длъжните да вземат решение какво да се стори със самолета звънят на министъра на отбраната Панчевски. Те са на зор, защото след минути самолетът напуска територията на България, двама летци го държат на прицел и чакат заповед да го скондапцат. Ако ударят самолета с невинните пътници – ебало си майката - този грях ще тежи на издалите заповедта и на въздушните джелати докато са живи. Ако не го ударят – майката си ебало - ще ги съдят за предателство. Зам. командващият ВВС намира на телефона министъра на отбраната Панчевски, той да поеме греха, но и той му шиканери. Още две минути трябват и самолетът навлиза над Гърция, решение няма. До Панчевски обаче се оказва Товарищ Шкриненко, който вече е уедомен от Центъра за пътниците в самолета и той разпорежда на Панчевски да бъде сбыт вражеският самолет. По този начин КГБ ликвидира важен агент на МОСАД. Панчевски издава заповедта, зам шефа на ВВС издава витиевато разпореждане до летците, за да не носи той греха за убийството на невинни хора:

   -Ако самолетът не се приземи у нас, а се опита да напусне територията ни, да се свали!

     И двамата ни военни пилоти го издупчват над Петрич с десетки снаряди. Твърди се, че и двамат после са починали скоропостижно, не можейки да си простят стореното. Вместо да бранят страната си, те избили нищо не подозиращите 50 пътници в самолета. И как са ги избили само, твърди се, че попаденията в него са били към 50. На пътник по снаряд…

    Самолетът на парчета, във въздуха летят тела, куфари и туй нещо пада близо до Петрич. Видялите този ужас никога няма да забравят гледката.

    Тази история обаче не завършва до тук. Всички страни, които са против социалистическите се разсмърдяват жестоко – твърдят, че невинни хора преднамерено са избити от ппимати.  Притисната от всякъде, Правешката Тиква вика за обяснение министъра на отбраната. Той обаче има гръб при вземането на това решение - така е разпоредил Товарищ  Шкриненко. И отговаря на генсека ни така:

   -Ние, военните, си свършихме нашта работа, сега вие, политиците си свършете вашта работа!

   Генсекът ни обаче не може да каже, че това е заповед на офицер от КГБ, че България е изпълнила заповед на Голямата страна и че отговорността за убийството на тези хора е тяхна.  И политиците започват да проституират с преднамереното убийство на тези хора, като назначават ударна група по културната революция, която да разследва случая. В нея участва и тогавашният главен прокурор, защото главният прокурор в тоталитарните страни се назначава от мафията за да й служи. Подръпват му от Центъра конците, той скалъпва обвинение срещу неизвестен извършител и назначава проверка. Дакото траят следствените действия коментирането на случая се забранява и така – десет години. Израелците си искат черните кутии, нашите ги унощожават. Дълги години политпроститути са наети с лъжи да обясняват истината за свалянето на самолета, те политпопроституирват по казуса и сега. Политппоститутите, закапечетата, партийните секретари - войниците на Центъра – твърдят, че това е било отклонение от коридора с шпионска цел / б. м. вероятно да се заснеме мавзолеят на Георги Димитров?/. Опитът за шпионаж на капиталистите върху нашата територия обаче е бил пресечен. Ако има и други такива опити, ще последва същото, да знаят враговете на мира и на най-щастливите хора на света.

    Имиджът на страната ни е увреден след това зверско убийство на невинни хора, срещу нас завеждат дело в Хага. Осъждат ни да заплатим самолета и по няколко долара за убит пътник - жест от страна на Израел към нас, които знаят, че не сме имали избор. Едно престъпление, извършено от Голямата страна, остава до днес да тежи върху нас, с него се свързват следващи две подобни зверства.

 

 image

 
Товарищ Серов от КГБ, издал заповедта за
свалянето на израелския пътнически самолет
над наша територия през 1955 г.

 

   Двадесет и осем тодини по-късно за това „наше” престъпление се заговори отново във връзка със следващото такова, свалянето над океана в близост до остров Сахалин на южнокорейския самолет с пет пъти повече пътници на борда от съветски изтребител. Егати изтребителят! Вместо да воюва със самолети на вражески страни, той изтребва към 300 души в пътнически самолет. Само идиоти могат да извършат такова хладнокръвно убийство.

    Поводът за това зверство е отклонение от коридора на самолета, който излизайки акваторията на Аляска на път за Сеул се е отклонил по-на север от коридора, който му е бил определен и е бил свален от съветски летец по заповед не на кой да е , а на тогавашния генсек Андропов. Кой е Товарищ Андропов?

    Андропов в продължение на 15 години /1975 – 1982/ е шеф на КГБ. Това е времето на Брежнев, който пък е производно на Днепърската мафия в Украйна. Там той работи като шеф на завода за селскостопански машини в Ростов на Дон, в който се произвеждат ракетните двигатели.  Някои може би още си спомнят за „андроповките”. Те са негова разработка, целяща само с повишаване на дисциплината да се оправят всичките недъзи на соца. Ако е имало държавници 3000 години преди маймуните, те ще да са били по-умни от него. 15-те години като шеф на отдела за следене на хора, за депортирането им, за отправянето им към психиатрии и т .н. са достатъчни той да превърти и да се превърне в зловещ образ както образците преди него - Ягода, Ершов, Берия.

     За да избегнат военните на СССР отговорността за убийството на толкова много невинни хора от съветските ВВС, те докладват за случая на Андропов, който на секундата разпорежда:

-         Вражеский самолет немедлено сбыть! У нас все, чтобы обеспечить свою безопастность!

    Руският пилот, който го е прехванал немедленно му изстрелва две ракети, едната от които разпарчетосва корпуса на самолета и стотиците пътници извършват последния си полет от височина 10000 м. до водите на океана. Трупове, куфари, леки части от самолета – такива са били разхвърляни на километри в съветски води и до тях не са били допуснати международни проверяващи, които да вземат и разкодират черните кутии на самолета.

   Тогавашният шеф на КГБ Товарищ Шаляпин /известен като Шелепин/, намиращ се в сянката на Андропов разкри намеренията на враговете на СССР - да разкодират системата за отбрана и после да нападнат СССР. Свалянето на самолета според него е предотвратило този вражески акт.

   Съветските военни по радиосигнала, излъчван от черните кутии на самолета ги откриват и откарват в Москва. Там ги крият десет години и чак тогава ги предават на южнокорейците. Мисля, че това сторва Елцин, но не съм сигурен. Чак тогава се разкрива истината за този самолет. Самолетът е бил на автопилот, отклонил се е малко на  север и  така е преминал над свещенна земя, част от Империята на злото. Летците на Боинга /777/ изобщо не са забелязали в нощта сигналите на съветския изтребител към тях. А да си помислят, че примати ще свалят самолет с почти 300 души на борда не са имали време. Никакъв разговор между летците няма по такъв повод, те си летят за Сеул и не знаят, че ги дебне смъртта. Повтори се историята с пътническия самолет, който сбихме по заповед от същия този Център.

   Още малко масло в огъня на блоговите проститути по темата „Андропов”:

   Шефът на НКВД през 1953 г. Берия, не успя да се възкачи на поста генсек на КПСС, защото дебелата украинска свинкя /Хрущо/ го утепА. На непросветените /блогови проститути/ в тази разработка давам друг таг – прокурорът Руденко. Двадесет и девет години по-късно това се удава на Андропов и така шеф на най-зловещия отдел ства генсек.  Политическата мафия в СССР обаче е притисната по това време яко от САЩ, които не одобряват такъв убиец за пръв държавник на СССР и предприемат икиномически санкции срещу тях, изразяващи се в забрана за износ към Голямата страна на нови технологии. Андропов не устройва и съветската политическа мафия, която вече се е устремила към олигархична структура и политмафиотите се пазарят кой какви богатства на СССР да приватизира. Към тази сложна ситуация се добавя и свалянето на самолета. Тя вероятно тя е прелала чашата и Андропов е бил самоубит.  Както Литвинов, Степан Бандера, Георги Марков, Георги Димотров и хилядите други жертви на разработки на КГБ. Самоубиването на Андропов обаче идва твърде рано – политическата мафия още няма вътрешно споразумение как да си разпределят тези огромни природни богатства на СССР и докато го постигнат тургат начело полуживият поради старост и пиянство политически мафиот от Украйна, Товарищ Черненко. Когато той умира тургат пък Горби, заради натиснатия от Рейгън педал на въоръжаването, който скапа икономически СССР, после Елцин, който пък  раздаде богатствата на СССР на днешните олигарси за една нощ и накрая висшият офицер от КГБ, но не и пръв шеф на тази зловеща органицация, Путин, който сега забива последния пирон в ковчега на бившата Империя на злото.

 

 image

 
Издалият заповед да се изтребят около 300
южнокорейци - Товарищ Андропов

   Преминавамкъм третия идентичен случай със сваляна не пътнически самолет от примати. Отново се споменава годината 1955 и израелския пътнически самолет. Основата на тази трагедия е путиновата разработка „Новороссийская рупублика”. Тя се извършва по шаблон, който бе ползван при създаването на дръжави-идиоти като Приднестровието, Северна Осетия, Абхазия, Полуостровът на свободата /Крим/, Газа и др. Понеже вече не му дават на Путин да направи същото както в Крим, той изпрати в „Новороссийската република”  руски подразделения с негови агенти, съвременни оръжия и за сега тези професионални терористи удържат положението, но това ще за кратко. Недостатъчното в техническо отношение оборудване за разпознаване на самолетите, съчетано с вкарването от Русия в „републиката” на най-съвременните руски оръжия и всичко това в съчетание с разработените от Центъра да убиват примати, това се оказа лоша комбинация срещу разработчиците /путинците/ и изпълнителите /пак путинци/ на разработката. Търсейки врага навсякъде, дори с партиен билет ила на 10000 м. височина, приматите подобно на тези от 1955-а и 1983-а - нали са разработвани все в един център - те го мернаха на 10000 м. височина и го треснаха с ракета земя-въздух, доставена им през границата с Русия. Няма да представям доказателства - като вещ по оперативната работа, на мен тези неща са ми ясни по едно-две изречения от съобщенията за трагичния инцидент. Самолетът е треснат от руски наемници, които са обучени да работят с такива ракети. Въоръжените с Калашници примати, войноците на Путин, не могат да сторят такова нещо.

   В защита на Путин ще приведа неговите мотиви:

  -Свалянето на самолета с ракета е станало от територията на Украйна, което означава че за гибелта на лекарите срещу спин в самолета, останалите хора и деца, вината не е на Русия!

    Същото нещо каза и шефът на ХАМАС /мисля, че се казваше Алтафанах Алтаебах, но не си спомням точно името му/ за убитите с камъни три еврейчета:

    -Убитите с камъни трима младежи са убити на израелска територия, което означава, че вината не е на /държавата – идиот/ Газа.

    Щом това са доводите на убийци, начело на държави и как тези държави да не бъдат поставяни в графата държави-идиоти, отговорът дават блоговите проститути.

   Сценарият от тук нататък е разработен. Черните кутии ще ги няма, муджахидините от културната революция в Новороссия няма да допуснат екипи за проверка. Защото не те, които са свалили самолета, а Украйна носи вината, че не им кандисва, твърди профедионалният убиец Царьов.

    Какво ще бъде отражението върху това, къде е мястото на държавите-идиоти и на родителката им Русия, ще се види скоро. Аз ще пиша продължение към тази темо скоро.

    Знам обаче какво ще стане сега с блоговите проститути. В момента им правя картотека на база на дългогодишния ми оперативен опит. Картончетата в картотеката ми ще бъдат по модела  ФЕД, /Феликс Едмундович//. Блоговите проститути ще надават злоба по повод този мой постинг, но мълчалив, защото ако имат към него коментар, кой ще бъде като тяхно СV. Понеже те са с мозък, нагънат както корема на Успелия на 33, ще им припомня нещо:

    Имаше един филма около 1980 г, „Планетата на маймуните”. Главният герой се казваше Урко и приличаше на Брежнев. Поради това забраниха филма. В тази планета обаче имаше и разумни маймуни, които прихващаха, когато усетят, че някой е по-умен от тях. Нека сега тези по-висши маймуни от блоговите проститути се поучат от посинга ми – предоставям им поне 10 теми за проституиране.

    Имам и критика към блогърите, които не могат да класифицират и редуципат контраблогерите /блоговите проститути/. Някои от контраблогърите  се представят, че са с розови неразработени дупенца, тесни като на колибра, а се оказват с мръсни анусища Ф130, колкото са тръбите на печките.  А добрите блогъри вмедсто да им отдадат заслуженото им се ловват.

      На тези блогъри – с  критика от мен!


image

Путин: Престъплението е станало над украинска територия, виновни са украинците!

image

Реакцията на ЕС и САЩ след
свалянето на пътническия самолет
от джелати на Путин в Новороссия

image

Най-първият коминтерновец

image

Убийството на трите момчета с камъни
е станало в Израел, значи ХАМАС няма вина!

image

Муджахидини в Газа или опълченци
в Новороссийская республика?

image

Черните кутии на самолета ли?

image

Проверка на независима комисия ли?

image

Истината за този самолет ще остане дълбоко скрита.
Понеже съм срамежлива, няма да кажа къде...

image

          Два контраблогъра се стиковат.

image


                                  Посылаю Вам приветы!

  




Гласувай:
5
2



1. planinitenabulgaria - Дойде време да се коментирам сам - като многониковците, но се легитимирам, аз съм!
30.07.2014 21:48
Нито един от блоговите проститути и многониковците не посмя да излецзе с коментар по темата, защото това би било разкриване на лика му. Нещо като негово СV. Постингът ми обаче бе куркапан за тях, защото като дългогодишен оперативен работник аз имам богат арсенал от опции да ....ги картотекирам. Точно на тоя подметнат от мен към тях пенис те се ловнаха както муха на лента с лепливо вещество.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 6916520
Постинги: 2955
Коментари: 7774
Гласове: 14749
Архив
Календар
«  Ноември, 2019  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930