Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2013 09:00 - Проблемите са като мъжкия член! Все си мислиш, че твоят е най-голям!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 12174 Коментари: 29 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)

15 септември 2020 година. Първи учебен ден в софийско училище. - Мустафа Эл Экх Зери... - Тук! - Ахмед Эл Кабул... - Тук! - Кадир Сел Олми... - Тук! - Мохамед Енд Арта... - Тук! - Мих Аилма Нев... Никой не отговаря. - Последен път питам. Мих Аилма Нев... - Сигурно съм аз, но моето име се произнася Михаил Манев...






В маршрутка влиза девойка, но нямало къде да седне. Един младеж, къде на шега, къде на истина, предложил на девойката да седне в скута му. Без да я подканят втори път, девойката седнала. В един момент обаче, тя попитала младежа: - Какво имаш в джоба на дънките? Нещо ми убива...  Младежът се поусмихнал, но без да се замисля отговорил: - Запалка. От съседната седалка се обадил 80-годишен старец: - Седни в мен, аз вече не пуша!




Отива един човек на лекар и вижда две врати. На едната пише "Доктор-оптимист", на другата - "Доктор-песимист". Нашият човек помислил малко и решил да влезе при оптимиста. -Добър ден! От какво се оплаквате? -попитал докторът. -Ми, нещо главата ме боли... -Ееее, няма да се плашиш, пийнал си снощи малко повечко, затова. Ето ти едно хапче и ще ти мине. Нещо друго? -Ми, нещо и кореме ме боли... -Оооо, нищо страшно няма!Това ще е от мезето дето си хапвал снощи.Ето едно хапченце и за корема. Друго има ли? -Ми, докторе, нещо и оная ми работа не става... -Няма проблеми - ето ти една виагра и всичко ще е наред! Излязъл човека от кабинета доволен, но за всеки случай решил да влезе и при песимиста, да види какво ще му каже и той. -Добър ден! - казал нашият човек. -Кажи! - отвърнал докторът. -Ми, нещо главата... -Тумор!Друго? -Ми то и коремът... -Язва! Друго? -Ми, оная ми работа нещо не става... -Е, за к"во да ти става, да ти подпира капака на ковчега ли? - заключил докторът.




След казармата син се завръща на село.Обсъжда с баща си потенциалните си годеници: -Ето, Ваня е много хубава, кротка, разбрана... -Не е за тебе, сине. Виж, с майка й навремето...Абе, с една дума - сестра ти е. -Добре, тогава Катя. Също е много свястна. -Сине, разбери ме правилно! Навремето с майката на Катя... В този момент майка му се провикнала: -Не го слушай, сине! Жени се за която искаш! В края на краищата, този дърт пръч не ти е толкова баща, колкото си мисли.


-Бил съм кофражист, бил съм зидар, бил съм и фаянсаджия. Ама най-много съм бил първата си жена.


-Каква е разликата между съпруг и любовник? -45 минути.     ------------------------------------------------------------ И сега да ви разкажа за моя невероятен английски и неволите ми в Лондон. Наскоро започнах работа на рецепцията нa един хотел.Още в първия работен ден, един мъж ми звъни по телефона на рецепцията и ми казва: -Ту тии турум ту! И аз нали съм си с чувство за хумор, веднага му отговорих в негов стил: -Тарататам та! И после...ме уволниха...Откъде да се сетя, че искал два чая за стая 2...
:)))))))))))))))))))))))))  



Гласувай:
72



1. blackpredator - Не всеки
18.11.2013 13:07
furiika написа:
Все си мислиш, че твоят е най-голям!

Вмир си мисли така

vmir написа:
аз да нароча гаубицата си за междуконтинентална балистична ракета.

;)
цитирай
2. milady - ФУРИ, MA BEBE,
18.11.2013 13:10
С ТЪЗ ПОРАЗЯВАЩА УСТА И КЪСО МИСЛЕНЕ, И
АЗ СЪМ ЗА ТОЪ ВЛАК..
DON T WORRY, SUGAR BABE !!
Да рОботят РОБИТЕ И РОБОТИТЕ:)))
бай бай ...
цитирай
3. furiika - vmir ми е приятелче
18.11.2013 13:34
blackpredator написа:
furiika написа:
Все си мислиш, че твоят е най-голям!

Вмир си мисли така

vmir написа:
аз да нароча гаубицата си за междуконтинентална балистична ракета.

;)


и много ме кефи :)
цитирай
4. furiika - проблемът не е поразяващата уста и късото мислене, а това, че тук всеки втори е
18.11.2013 13:42
milady написа:
С ТЪЗ ПОРАЗЯВАЩА УСТА И КЪСО МИСЛЕНЕ, И
АЗ СЪМ ЗА ТОЪ ВЛАК..
DON T WORRY, SUGAR BABE !!
Да рОботят РОБИТЕ И РОБОТИТЕ:)))
бай бай ...


набеден англичанин и говори на английски, който няма нищо общо с английския език. Както е и моя милост :)))) А най-хубавото е, че не съм много от притеснителните.:)))
(Tи да не го прие на сериозно?) :))))))))

bye-bye
цитирай
5. joysii - Хахахаха. . . да ти подпира ковчега ...
18.11.2013 14:35
Хахахаха...да ти подпира ковчега ли...
.......
Поздравииии!:):):):):)
цитирай
6. lion1234 - Ех,
18.11.2013 14:55
и аз искам да ги откажа пустите му цигари, ама на - все още пуша. Сигурно ще трябва да почакам до осемдесетата си година, ха-ха!
Ти пък сега с тоя английски, та английски! Нали преди време цял дрескод усвоихме! Голям праз, че ни куцал английския! В края на краищата, има си курс за тая работа, но лошото е, че при курса обикновено ,,с''-то е само за озвучаване!
Успешна седмица, Веселушке!
цитирай
7. hristo27 - Според най-новите изследвания на ...
18.11.2013 14:55
Според най-новите изследвания на сексолозите, оргазмът се дели на шест вида:

1. Астматически - "А... ах ..а.."
2. Географски - "Тук, тук"
3. Математически - "Още, още"
4. Религиозен - "Боже мой!"
5. Самоубийствен - "Аз скоро ще умра"
6. Убийствен- "Ако ме оставиш в този момент, ще те убия!"

цитирай
8. milady - еее ,как сериознооо да го приема. ххиих
18.11.2013 15:13
да не сЪМ,мома англичанка!! GOOD BLESS THE QUEEN!!!
цитирай
9. furiika - само като си представя гледката и ми идва да умра от смях:))) Жалко, че няма с какво да подпирам после капака на ковчега:)))Това е привилегия само за другия пол
18.11.2013 15:42
joysii написа:
Хахахаха...да ти подпира ковчега ли...
.......
Поздравииии!:):):):):)


Поздрави и от мен! ;)
:)))
цитирай
10. furiika - хахахаха:)))Джош, никакво отказване! :)))
18.11.2013 17:07
lion1234 написа:
и аз искам да ги откажа пустите му цигари, ама на - все още пуша. Сигурно ще трябва да почакам до осемдесетата си година, ха-ха!
Ти пък сега с тоя английски, та английски! Нали преди време цял дрескод усвоихме! Голям праз, че ни куцал английския! В края на краищата, има си курс за тая работа, но лошото е, че при курса обикновено ,,с''-то е само за озвучаване!
Успешна седмица, Веселушке!


"...при курса обикновено ,,с''-то е само за озвучаване!"
и не само, ами е и голям :)))))))))

Успешна седмица и на теб, приятелю! ;)
Кога ще пием по една българска ракия на лондонска територия? :))))))
цитирай
11. pevetsa - ДА БЕ, ДА ...
18.11.2013 18:58
АЗ НЯМАМ ПРОБЛЕМ :)
цитирай
12. furiika - ееееее, ето, най-сетне един, който няма проблеми:)))))
18.11.2013 19:29
pevetsa написа:
АЗ НЯМАМ ПРОБЛЕМ :)


или поне не се натиска да си мери...проблемите:)))
Поздрави, приятелче! ;) Радвам се да те видя тук!
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Размера няма значение:)))
18.11.2013 19:56
Има ли проблем,
дайте го на мен!!
цитирай
14. furiika - :)))))много видове, много нещо :))) аз пък ще ти кажа на колко вида се деляха рускините на морето това лято ;)
18.11.2013 20:22
hristo27 написа:
Според най-новите изследвания на сексолозите, оргазмът се дели на шест вида:

1. Астматически - "А... ах ..а.."
2. Географски - "Тук, тук"
3. Математически - "Още, още"
4. Религиозен - "Боже мой!"
5. Самоубийствен - "Аз скоро ще умра"
6. Убийствен- "Ако ме оставиш в този момент, ще те убия!"





Това лято рускините на Слънчев бряг се деляха на два вида: вменяеми и невменяеми. В сюблимния момент, първите викат "В меня, в меня, в меня!", а вторите "Не в меня, не в меня, не в меня!"
:)))))))))
Хубава вечер! ;)
цитирай
15. furiika - ахахахаа:))) Приятелко, сега ще стане една навалица край теб, направо не ми се мисли:))))
18.11.2013 20:29
kasnaprolet9999 написа:
Има ли проблем,
дайте го на мен!!



Поздрави и усмивки! ;)
цитирай
16. dinkov - Динков
18.11.2013 23:32
А... аз пуша, пуша, ама щом трябва момиче да седне, а няма къде...:))), все пак сме кавалери. Ама да не разбере жена ми, че ще ми даде едно кавалерство. Направо ще ме остави без манджа :)))
Хубава седмица фурийке.
Ицко
цитирай
17. furiika - :))) няма страшно, ако си прибираш запалката:))))
19.11.2013 11:04
dinkov написа:
А... аз пуша, пуша, ама щом трябва момиче да седне, а няма къде...:))), все пак сме кавалери. Ама да не разбере жена ми, че ще ми даде едно кавалерство. Направо ще ме остави без манджа :)))
Хубава седмица фурийке.
Ицко


А жена ти, да те остави без манджа, пак бива, гледай да не те остави без запалка:)))))))))

Хубава седмица и на теб!
цитирай
18. magnoliya - Пътувам в командировка с влак от ...
19.11.2013 14:43
Пътувам в командировка с влак от Добрич за София. На отсрещната седалка до вратата в седнало положение спи млад мъж, завил главата си със закаченото си яке. Влиза млада дама, в сумрака не вижда че там има седнал човек и се настанява върху коленете му. След известно време, не зная какво е станало, но тя така подскочи че като куршум се изстреля навън.
Приятен ден на всички!
цитирай
19. gotzageraskov - Сетих се, че навремето се говореше за двама лекари
19.11.2013 21:31
Пациентът: - Докторе, не ми става!
Песимистът: - Така ще е за напред! Следващият!
Пациентът: - Докторе, не ми става!
Оптимистът: - Я се съблечи. Мда-а... Я се обърни на ляво... Ама пък ти отива бе!!!
цитирай
20. antivlaks - - Мъжо, чешмата капе. Вземи да я о...
20.11.2013 15:33
- Мъжо ,чешмата капе . Вземи да я оправиш !
- Че аз да не съм водопроводчик ма !?
- И лампата е изгоряла . Смени я !
- Че да не съм елтехник !!!
На другият ден
- Кво стана ,и лампата сменена , и чешмата не капе !? Да не си извикала майстори ?
- Не ! Комшията ги оправи .
- И колко лева му даде ?
- Не рачи пари ! Каза ми ,че иска едно кафе или да му "пусна".
- Хаха ,значи се отарвахме само с едно кафе !
- Че аз да не съм кафеджийка бе !?
цитирай
21. furiika - хахахаха:))) Сигурно му е щракнала запалката на мъжа:)))
20.11.2013 16:17
magnoliya написа:
Пътувам в командировка с влак от Добрич за София. На отсрещната седалка до вратата в седнало положение спи млад мъж, завил главата си със закаченото си яке. Влиза млада дама, в сумрака не вижда че там има седнал човек и се настанява върху коленете му. След известно време, не зная какво е станало, но тя така подскочи че като куршум се изстреля навън.
Приятен ден на всички!



Хубав ден и на теб!:)
цитирай
22. furiika - лекари - оптимисти бол! :)))))
20.11.2013 16:18
gotzageraskov написа:
Пациентът: - Докторе, не ми става!
Песимистът: - Така ще е за напред! Следващият!
Пациентът: - Докторе, не ми става!
Оптимистът: - Я се съблечи. Мда-а... Я се обърни на ляво... Ама пък ти отива бе!!!

цитирай
23. furiika - :)))))
20.11.2013 16:20
antivlaks написа:
- Мъжо ,чешмата капе . Вземи да я оправиш !
- Че аз да не съм водопроводчик ма !?
- И лампата е изгоряла . Смени я !
- Че да не съм елтехник !!!
На другият ден
- Кво стана ,и лампата сменена , и чешмата не капе !? Да не си извикала майстори ?
- Не ! Комшията ги оправи .
- И колко лева му даде ?
- Не рачи пари ! Каза ми ,че иска едно кафе или да му "пусна".
- Хаха ,значи се отарвахме само с едно кафе !
- Че аз да не съм кафеджийка бе !?

цитирай
24. enjoy6 - :)
20.11.2013 21:20
Поздрави!
цитирай
25. furiika - благодаря ти! :)))
21.11.2013 10:24
enjoy6 написа:
Поздрави!



Поздрави и от мен! ;)
цитирай
26. lion1234 - Идеята е страхотна,
21.11.2013 14:30
скъпа дружке! Струва си да я обсъдим на най-високо равнище!
До скоро!
цитирай
27. helios - Фури, Фури, голяма веселба при теб!:)
24.11.2013 19:26
Неизчерпаема си.
Поздрави, весело момиче!:)
цитирай
28. furiika - естествено! :)))
24.11.2013 20:02
lion1234 написа:
скъпа дружке! Струва си да я обсъдим на най-високо равнище!
До скоро!

цитирай
29. furiika - helios:)))
24.11.2013 20:05
благодаря ти, Слънце!

Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6962277
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031