Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2016 08:07 - ИЗТОЧНО РОДОПСКИ ЗАПИСКИ - 15
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1234 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.09.2016 08:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                                        ЕДНА  СКАЛНА  ФАНТАЗИЯ

  Този постинг ще изглежда смешен на доста хора, но не е. Така и не разбрах на какво са искали траките да замязат скалите, които те преди хиляди години са моделирали. Не ми е ясно и какво мегаревят двата търтела. Хора с по-висок висок интелект от моя могат да решат ребуса. В желанието си да намеря отговор на тези въпроси бих желал да поканя няколко души от блога с мен - най-първите! - на разходка при тези скали, но понеже съм с много високи изисквания по отношение на интелигентността на хората с мен ще осъществя поканата си към тях само ако се убедя, че разбират на какво мязат скалите и какво правят двата търтела. На края на постинга ще напиша имената на поканените от мен, които ще избера по специална ковпютърна програма, защото ми е трудно да ги редуцирам и класифицирам измежду около 45000 блогъри. Това към тях ще е особена почит, - дано да го разберат! - защото като турист, изпълняващ сложни задачи на Центъра имам високо звание. Малко са тези, които могат да бъдат сравнени с мен по центрови ранг.

image

                                      ???

image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

Изобщо не се досещам на какво прилича тази моделирана
с кремъците на траките скала.

image



image



image

                                          Това е река Боровица.

image



image



image



image

               Тракането на търтелите се чуваше поне от сто метра.

image



image

             Туй пък що ли е трябвало да имитира?

image



image



image



image



image



image



image

А това пък на какво ли са искали да прилича? Изобщо не се сещам.

image



image



image



image



image



image

Това е събирателен образ, който отговаря на канещия екипа на разходката, т. е. Аз.

image

Това е събирателния образ на поканените на разходката. А ето кои избра копютъра ми да зарадвам с предложението си към тях като ги поканя с мен. Това ще стане възможно само за тези от тях, които се справят с теста, отговаряйки правилно на въпросите ми:    1. На какво мяза всяка от скалите в постинга ми.
 2.Какво сторват търтелитее.
 
  Его и избраните да ги поканя с мен, които ми предлага програмата:

1. Поницка
2. Валеривенци
3. Чара
4. Блекито
5. Цав-ката,
6. Фрее-то и
7. Икономиста.

    Получава се страхотна седморка, която ще водя ако покрие интелектуалния тест. Само покрилите изискванията на теста ще могат да ми обяснят каквото недоразбирам. Ако се наложи и атракция с търтели ще им поръчам. Всеми предвосхищаю я болшим волнением. 

  За да не стане постингът ми рекламен към тези люде не помествам мотивите на компютъра ми, според които те са избраните от него. Само един мотив на компютъра ми ще изтъкна, който няма лични елементи. Избраните дами са три, защото при този състав винаги едната от тях е в овулация. Мъжете прехващат това нейно състояние, наперват гребена и се изявяват по най-добрия възмоожен начин.
   Ще предложа и една емоция. На 4 часа от скалите има мечо свърталище, което ще посетим. Всички  ще застанат с готови за снимка апарати, а аз ще подгоня мечока срещу тях. Искам снимка на мечка или мечок в анфас, която да публикувам в блога си. Освен в анфас, лицето на мечока ще изразява и учудване, когато види срещу себе си толкова хора.
   Желая Ви успех на теста.








Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12313193
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930