Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2016 18:14 - ЕДНО ОБАЖДАНЕ ОТ СЕЛО ДРАНГОВО...
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1393 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ЕДНО ОБАЖДАНЕ ОТ СЕЛО ДРАНГОВО РЕШИ ПРОБЛЕМА МИ

 

   Готов съм отново да отхвърча на голямо пътуване, но…вече нямам в България къде да отида. Ходи ми се обаче на места, които считам силни за мен и които винаги ме привличат, но накъде да тръгна до вчера не бях решл. И…

    Обажда ми се кметицата на село Дрангово с молба за информация във връзка с постингите ми за село Пещерна, което е уникално място с пещери, мостове, скални фигури и римски мостове. Решили да маркират един туристически маршрут от село Дрангово нагоре към скалните феномени, който да ги води до скалата Костенурката. Това име съм го дал на скалата аз, така съм я нарекъл в постинга си.  За тази скала никой там и не е знаел, но вече не само знаят, но и я търсят. Аз, който съм прогледнал в скалите преди десетки години пръв съм публикувал снимка на този природен феномен и сега хората искат да маркират туристически маршрут до скалния комплекс, който да нарекат Костенурката.

   Предстои ми среща с репортер от Кърджали, ще ходя и в Дрангово. Хората искат да пратят кола от Дрангово до тук, да ме вземе. А аз съм толкоз мобилен, че мога да отида къде ли не. А щом е за пропагандиране на красотите на планините на България, всичко върша на драго сърце. Ще представя на хората снимките от архива си, но и май ще направя още една серия, защото вторият път всичко става по-хубаво от първият…

   И така – ще отхвърквам към Кърджали…

   Решено!!!

   






Гласувай:
10



1. dianaan - да
31.05.2016 23:38
Неуморим! ⭐
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12292840
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930