Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 10:48 - ЧАО, ВЛАСИНА ПЛАНИНА, УПОЗНАХ ТЕ И ТЕБ!!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2569 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    "Един сред тез пространства, избегнал от светът,
     на тез пустини неми понятен ми й гласът.
     Свидетели безсмъртни на векове минали
     аз в тях чета, разбирам като в някои скрижали
     на мирови преврати дълбоките следи
     и славата геройска на нашите деди.
     И в облаците, дето на върха там се трупат,
     кат ято сиви орли, накацали въз трупът,
    аз видя сенки родни и духове безчет,
    слезнали от небето за тоя долен свет."


image

Тези скали се ползват за наблюдателни понктове от орлите
и в горната си част са поакани от тях.

image

                                                      Орловите скали

image

                     Тук планиинците си крият при лошо време. Вилата им...

image

Първо се нахранват животните. После те нахранват стопанина си. Такъв е тук кръговратът на живота.

image



image

                                                    Пасторялна картина

image



image



image



image




image

Път  за селата Трънски Одровци. До десетина години тук няма да има и един човек.

image



image



image



image



image



image



image



image

За кравата освен паша трябва гора за сянка и вода, защото тя изпива поне 50 л. на ден.

image

                                                      Външен човек?

image

                Ти кой си и с добри намерения ли си?

image

                                        Мъжо, виждам човек тук!

image

                                           Ти какъв си?

image



image

                         Имам верега магазини "Лафка"

image

Свечерява се, аз съм далеч от базата си, но на сигурен път. Има и луна тези дни.

image

Тези две снимки направиха асоциация у мен за зам.
председателката на парламента ни ии за делата й.

image



image



image



image



image

Свечерява се, но няма страшно, изгрява луната. А римляниите
път са ми наппавили.

image

            Вечерни снимки, не са с добра резолюция, но се вижда какви са скалите тук.

image



image



image



image



image

                                        Свлачище


На долната снимка:
Освен римляните, които са ми направили пътища, и луната работи за мен.

image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Тук картините са величествени! Белите скали говорят за вечността!
22.04.2014 13:12
Погледите на кравите ни подсещат колко усамотено е тук и всеки нов човек е събитие, но неясно добро или зло носи. Ообено с туристически обуща и фотоапарат в ръце, направо си е съмнителен....

Но ако извади от чантата парче хляб, може и да си променим мнението.

За подобни безлюдни места ми разказваше приятеля ми Иван Милев, роден в шумното Великотърновско село Иванча. Жена му Пенка пасе козите в Трънско планинско селце, а наблизо копае на нивата майка й. По едно време Пенка извиква: Майко, човек!

Поздрави , Коста от Вердикал, а скоро и от Пастух!
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
22.04.2014 13:30
Добре си опознал България...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12271192
Постинги: 4565
Коментари: 10794
Гласове: 18368
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930