Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2014 23:31 - НА ГРЕБЕН ПЛАНИНА - 3
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2235 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Би трябвало публикуването на тези снимки да ме зарадва, но се получава обратното. Естествено е да няма интерес у хората към тези красоти, части от България, с българско население, които те не са посещавали, а някои не знаят въобще за тях. Естествено е моите постинги на тази тема да бъдат малко посещавани, но ми е мъчно, че българите вече и не мислят за сънародниците си тук. А срещата с тях, общата кръв, тя носи радост и за двете страни. Мисля си, дали няма да съм последният турист, упознал този край. Аз изминах до сега из него към 3000 км. за 6 години, но след още 1000, което означава тов и и следващото лято аз ще съм посетил и упознал всичко тук. Каквото видях описах, поместил съм и малко снимки, но имам още хиляди и ще ги поместя и тях. Помествам снимките с надежда, да събудя интерес у хората да посещават този край, но маршрутите завършват обикновено на някое звездно място, където предлагат плескавици или има събор и сръбска музика.
 

image

             Този скален орел крещеше отгоре ми и ме пъдеше от територията си

image

                                 Вкаменена глава на праживотно

image



image

Този скален орел се спускаше на метър над главата ми и крещеше заплашително.

image



image



image



image



image

                Последният връх, който се вижда е в България над село Маниш.

image



image




image



image


image



image



image

Това са цигани, изгонени от гетото в центъра на Белград. Надошли от Косово, направили гето в центъра на Белград и подлудили хората с боклуци, миризми и викове. И кражби, естествено. Кметът ги изгонил и ги настанили сред българите в Западните покрайнини. Българите работят, тези са на помощи и по цял ден пият бира, носи се циганска музика. Лоша раса, каза един старец от Драговита, където са настанени тези цигани.

image

Бълтгарите на бъдещето в Западните покрайнини, дошли до тук от Косово през Белград.

image



image



image



image



image

  Бившите български планини по ждрелото на Ерма. Тук населеното място се казва и сега Трънски Одровци. Трън е бил градът на каазата.

image



image



image



image

                             Село Селище, част от Трънските Одровци.

image

           В тази пещера овчарите вкарват след обаде овцете да поспят на сянка.

image



image



image

При големи горещини фотоапаратът не се фокусира добре заради непрозрачния въздух.

image

Село Селище. Едно от най-красивите места за заселване тук, н района на Куса Врана.

image



image



image



image

Където има карстови извори, има и села. Където има карстови извори, има и стада на паша. Водата е била определяща къде да се основат селата тук. Където няма вода през лятото е невъзможно да се живее.

image



image

Българи в с. Селище. Още едно семейство има тук, някога селото е било огромно.

image



image

                                    Долината на р. Кусовранска.

image



image



image



image

                                                   Загаснало огнище....

image



image



image

                                             Майчинството е велико нещо.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Пояснение:
08.04.2014 11:17
След определено време психиатърът става психопат, социологът - социопат, а политологът - политпроститут. Когато първият от тия ненормалници обладава и трите качества, никак не му е лесно. До обед се сърди на себе си, а следобед - на целия свят. На такъв лезбиец нищо не може да му хареса, включително и снимките ми в постингите за Западните покрайнини, за това, че искам да напомня, че и там живеят българи и е добре да ги посещаваме по-често. Сега поне е лесно, имаме "европски карти" и минаваме тграницата свободно. Психопатът обаче в напреднал стадий трудно различава топло от студено, светло от тъмно, но за акъл или мнения е петимен.
Сещам се за един лаф, който съм чувал от кръчмата в Требич:
Ни го знаем, ни съм го видел, но га го чуем - да ти е драго да му Ебеш мАйкята!
/Ударението е върху главните букви, а в случая става въпрос за негово действие/.
И един поздрав, подходящ за обърнатите в блога - педераски, лезбийци, курвове и проститути, с пълни с дивертикули коремета, по същество психопати:

https://www.youtube.com/watch?v=QH_cDdorUEY
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Този психиатър и мен ме посети, не му ...
08.04.2014 13:55
Този психиатър и мен ме посети, не му се сърди, уважава ни човека :)))
Добре, че си снимал орела, това те е спасило от линч. Рекал си е, че ме види целия блог, а онези змеици очите ще ми изпият, беж опльо да бегаме:))

Горките хорица от западните покрайнини, много зле изглеждат. Поздрави за постинга!!!
цитирай
3. sande - Заедно в Европейския съюз - изглежда това единствено остана ...
11.04.2014 15:09
Тогава Западните Покрайнини няма да бъдат изобщо Покрайнини, а част от ЕС.

Покрайнините ще изчезнат, или ще се преместят на други места.

Поздрави, Коста! Снимките са изключителни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12320169
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930