Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 23:45 - ПУСТЬ КАМНИ ГОВОРЯТ!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 3346 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 24.09.2012 23:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     

                                             ПУСТЬ  КАМНИ  ГОВОРЯТ!

 

     Необяснимо за мен защо, появи се анонимна блогерка, която упорито ми приписва качества, които не притежавам и търси в постингите ми поводи да ме обижда. Обиди разфъргва и към тези, с които често коментираме постингите си. В Л. С. пък получавам  обидни коментарии и персонални обиди за блогерките, които посещават често блога ми. Аз обаче разкрих блогерката. Помогна ми специфичното качество, което притежавам - музикален съм, колкото и не скромно да звучи това от самия мен. Но наистина е така. Писаното слово за мен има звучене и нейното „звучене” схванах от едно отвратително доста дълго писание до една блогерка, с която съм близък. Възмутена, тя ми го препрати. По него разбрах, че не става въпрос за човек, а за жена и установих, че „звученето” в него е същото както в обидите към моя блог. Тази жена редовно влиза в блога ми е доста запозната с  писанията ми в него, но мисля, че за да започне да ме следи причина е омразата й към тези, с които коментираме блоговате си, докато аз съм на второ място. Завист, по всяка вероятност е причина за изявите й.       

   Понеже тя със сигурност ще прочете този постинг, който ще държа десетина дни и ще изтрия, написвам /за нея/ две букви от името на блога й. Първата е „П”, последната е „А”, като името се състои от осем букви на латински, а на български от седем.

   Искам задочно да кажа на тази госпожа /или момиче/ да не подценява образованието ми, защото в годините на демокрацията придобих солидно висше образование. Преподаватели ми бяха Черната Златка по география, доцент Алексей Петров по културология, Искра Фисодова по рационално хранене, съдията Константин Пнечев - по сценична реч, Любо Пъпката по почтеност във всичко. Учил съм пеене и контрапункт при италианския маестро Тони Стораро, който от няколко години не е в Италия и работи в квартала Нов път във Видин.

   И още едно качество имам, което малко хора притежават - за мен скалите, камъните, носят живот и са копия на живи същества, защото аз не ги възприемам като нежива природа. Ще приложа като доказателство три камъка, чрез които ще изразя метафорично представата си за тази блогерка и какво представлява инструментът й за заплахи към мен.  Камъните на първата и третата снимка показват как аз възприемам заплашителката си, а на втората снимка с кво ме сплашва. Камъните говорят много и всеки би тълкувал формата и излъчването им по различен начин. Какво за мен изразяват тези камъци – запазвам компетентно мълчание. Според мен обаче непознатата за мен блогерка има общи черти с първия и третия камък.  Средният камък възприемам като изобразяваш инструмента, с който бивам заплашван вече доста време. И той прилича на нещо, но всеки има собствена фантазия. Благодаря на заплашвачката ми, защото покрай тези заплахи разбрах колко много отверстия имало човешкото тяло, върху едно от които тя се сезира всеки път, когато ми „пише” и ме заплашва с инвазия в него.

   Следват трите снимки на камъните /скалите?/

   Пусть камни говорят!



image

                                                  Снимка №1

image

                                        Снимка №2

image

                                                Снимка №3



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12302189
Постинги: 4573
Коментари: 10803
Гласове: 18380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930