Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2012 21:48 - С БЛАГОДАРНОСТ:
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1589 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                                                     С БЛАГОДАРНОСТ:

      Благодаря на приятелите на блога ми и мен,  които ме поздравиха по случай тригодието му. И заради Вас си заслужава да продължа да пиша по тази тема. Ще го сторя,  защото обичам планините на България! Ето и едно доказателство:

    През тази зима, потопен в зимните гори на Балкана, сам, при доста трудни условия, през ума ми мина мисълта: Ако си счупя крак или ме нападнат диви животни, тук и си оставам, изключено е да ме намерят въобще! Но пък ще остана сред красотата. Каквото трябваше да направя до сега, направих. Всичкото в летящ старт. Тази прокраднала се в главата ми мисъл е показателна колко много обичам планината. Поради тази Любов към нея ще има още постинги. Написаното до сега е около една четвърт от зимисленото. Но не винаги става така, както човек го намисли. Бах замисля да напише 164 хорални прелюдии, но успява да завърши само 45.

    Днес бях в Батолов дол, където мутри искаха да правят кариера. Трябваше ми малко обратно информация. Мутрите са се абортирали от тази идея, но пък са се появили германци на същото място, които искали да вземат бъдещата кариера на концесия. Щяли да добиват от нея толкова инертни материали, че да задоволяват нуждите тук и композиции с инертни материали да тръгват за Европа! Ще продаваме красотите на България - планините си, натрошени на камъни, чакъл, филц. Реката е разрязвала планината милиони години и е ваяла тези форми, а ние сега да ги гръмнем и продадем за инертни материали. Заплашена е долината на р. Тодорица – непозната, непосещавана, по – голяма и красива от тази на р. Скакля, по която минава Вазовата пътека. Ако не пиша по тази тема, едва ли някой ще научи за тази екологична беда, която нечестивци глАсят да стоварят върху природата ни. Ако пък еколози или влиятелни хора предотвратят тази разруха,  наистина от туристическите ми писания има полза.

    Има един много комичен в коментар в блога ми, в който съм наречен „музикален Планинец”. Колкото и смешно да звучи, това си е точно така. Ето един пример: През далечната 1974 г. с жена ми бяхме на сватбеното пътешествие от Говедарци до Мелник. То продължи почти месец, като по Рила и Пирин изминахме 380 км. Имам спомен от заслон Страшното езеро. Почиваме си от прехода х. Мечит – х. Мальовица на скамейките пред заслона. Аз си подсвирквам темата от първата част на Четвъртата симфония от Брамс, от прозорчето на заслона се подава една глава и пита: Кой тук е музикантът, който си подсвирква Брамс? Беше Венцеслав Николов.

    Но не позна. Не музикант, а музикален Планинец е подсвирквал...

    На тези, които обичат музиката съобщавам, че от тази вечер Радио София на честота 94,5 по случай смъртта на големият артист и човек Вайсенберг започва излъчване на записи от концертите му, които той изнесе в България. В момента върви Рахманинов Трети. Те затова никой нема думи...

          

 

 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Поздрави, музикален Планинецо!
27.01.2012 22:02
С благодарност от : бвен!
Нека има любов и светлина по пътя ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12182082
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031