Постинг
11.11.2011 13:38 -
НАДИН ОТХАПВА НОВО ПАРЧЕ ОТ ВЛАКА
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 2437 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 11.11.2011 21:18
Прочетен: 2437 Коментари: 2 Гласове:
17
Последна промяна: 11.11.2011 21:18
Царят е гол, казало някакво дете. Влакът е окраден, обадил се някой, който не бил в играта с окрадването му. Това не е случайно. Има много интереси спрямо влака. Като го няма него, ще тръгне по-осезателно бизнеса на автбусните мутри. Също и на превозвачите, като сина на Краус, чито баща спря теснолинейка за да прехвърли товарите по камионите. Най-лошото на влака е това, че в него има много джелезо, както в МК Кремиковци. Що скрап може да се снеме от него, да се натовари във вагони, да се изнесе в Западна Европа и да се продаде заедно с вагоните. Така се правеше с ембарговия бензин, така се прави със скрапа и сега. Интересите на НАДИН към отпадъците от влака са големи, големи са и възможностите им да мотивират този и онзи да вземат изгодно за тях решение. За сега влакът се приближава все повече към тях, ето, отхапват още дно парче от него чрез отменените влакове и съкратени ж.п. линии. Борбата продължава. Ще се повтори ли Кремиковският вариант?
Невъзмутими Тетевенската Баба, Булованя и Картала гледат от високото...
Внимание, ремонтирано с материали от мутри. Над тази скорост вината носиш ти!
В Европа влаковете се движат със скорост 300 км/час. Ние пък непрекъснато сваляме скоростта. При навлизане в гара София специалистите знаят, че тя е 14 км/час. Още по-малко знаят, че това е така защото от откриванто на Централна гара до сега стрелките не са подменяни и влаковете влизат в гарата на магия. Счита се, че ако се обърне влак, движещ се със скорос до 15 км/час или спрял е едно и също. Поради това е турната табела на всички входове на гарата 14 км/час. Грижат се хората за безопастността на пътниците.
Тази табела е турната до гара Макоцево. Тя е специална, защото вместо от арматурно джелезо и ламарина, тя е от шпертплат и дървена летва. И това не е случайно. Нека някой да познае ако от тук минат ромове да търсят това и онова и видят табела от джелезо, дали ще се замислят какво ще стане ако машинистът не се съобрази с данните от табелата, ако те я изчезнат от ж. п. пътя?
Те това е работа. Минавайки по тези звена влакът няма да се наклонява на страни, а ще се привежда напред при навлизане в мекия участък като деца, играещи на прескочи кобила. А мутрата от кариерата е прибрала парите за варовия отпадък като за чакъл и след месец ще започне да доставя нов, оти като мине вагон лаборатория-пътеизмерител и ще спре движението в участъка.
Нека някой да познае като мине влакът по това звено на къде ще се наклони.
Не дай Боже да се обърне в дерето, но и това ще е възможно ката се слегне линията.
Не се виновни майсторите по пътя. Питах ги, не виждате ли, че влакът ще се обърне в този участък след време. Те отговориха така: С лайна вместо с чакъл това може да стане. Това ни стоварват, с това работим! Които така са се разбрали, те да отговарят. А други пренасочват въпроса ми, да съм бил питал на "Иван Вазов".
Премахването на кантониерите като служители доведе до това, че звената вече се захрастват като едно място на известна депутатка от ДСБ. Специалистът обаче отново отгагва шашма, пардон, източване: Настилката с чакъл е толкова тънка, че не е проблем през нея да преминат стебла на треви и храсти. Тънка настилка означава "мек" ж. п . път, ниски скорости, лоша товароносимост и динамична устойчивост. Това, че правя паралел с интимните мяста на депутатката е най-малкият проблем в случая.
Вместо чакъл под звената е положен отпадък от варова кариера. Така се прави ремонт от мутри, които купиха кариерите и техниката на Транспортни войски. После отнова се прави ремонт, отново се плаща на мутрата, която дЕли с тия от "Иван Вазов".Класическа схема за източване. Тук обаче ще се обърне влак, защото боклукът не е подложен под двете релси и при преминаване на влак едната релса ще потъва. Това място е на средата между Копривщица и Антон. Да не бъда лош пророк, но тук ще се обърне влак!
Тук мутрата, собственик на кариерата вместо чакъл е продала на БДЖ отпадък от производството на вар. Няма начин за това мутрата да не е снесла нещо на "Иван Вазов".
Предложение за украса над последия пристан на влака.
Защо тазип сграда трябваше да се изостави и ограби от към суровини за Отпадъци?
След процеса на обезджелезяване, обезджичване, обездограмяване и обезкеремидване такъв вид придобиват сградите. А циганите и пунктвовете на НАДИН - сити и доволни като свини след нахранване. И "хващат" нов обект.
Ограбена от циганите по Розовата долина изоставена от БДЖ сграда.
Това е било пост за стрелочник и кантониер. Задачата им бе да проверяват и подържат ж. п. пътя като притягат тайки и болтове и чистят треви и бурени от звената. Това обезпечаваше сигурност на пж. п. пътя.
Тургам те за президент със задача да оправиш влака. Не го ли оправиш - имам готов друг министър за президент, но ти оставаш без уши.
Добре, че направиха реформи в БДЖ и гарите опустяха. Така можем да си правим на спокойствие по коловозите или по пероните кучешките ни прескакала.
Горд и невъзмутим Балканът гледа от високо на проблемите на влака.
Мотрисите, известни като влакове-стрели. Имат конструктивна скорост 200 км/час. Когато минат през кварталите Захарна фабрика, Факултето, Волуяк, Гара Искър и др. като да подканват непосещаващите училащата циганета да хвърлят камъни по тях. Тврди се от железничари, че за тях Никито Василев е взел 10 000 000 млн. евро комисионни, които са включени в цената на сделката, дадени са му веднага, а изплащането на влаковете е било предвидена да започне след 5 години. Когато вече него ще са го изхвърлили от борда...
Това е инертен материал от кариерите на мутрите. За да им излезе по-евтино са прибрали от тия, дето подготвят пътя за асфалтиране боклука и го продават за чакъл.
Тежка сянка е легнала над влака....
Щяли да спират влака. Значи ще връщат моето време.
Господи, опази влака, който минава покрай църквата ни.
Той е така необходим на рабите ни Божии.
Неоткрадната от циганите къмбана близо до влака. Дали пък звън от точно тази камбана няма да отпрати в небитието и Подбалканската ж. п. линия!
Търсене
За този блог
Гласове: 18386