Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 13:38 - НАДИН ОТХАПВА НОВО ПАРЧЕ ОТ ВЛАКА
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2043 Коментари: 2 Гласове:
17

Последна промяна: 11.11.2011 21:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

      Царят е гол, казало някакво дете. Влакът е окраден, обадил се някой, който не бил в играта с окрадването му. Това не е случайно. Има много интереси спрямо влака. Като го няма него, ще тръгне по-осезателно бизнеса на автбусните мутри. Също и на превозвачите, като сина на Краус, чито баща спря теснолинейка за да прехвърли товарите по камионите. Най-лошото на влака е това, че в него има много джелезо, както в МК Кремиковци. Що скрап може да се снеме от него, да се натовари във вагони, да се изнесе в Западна Европа и да се продаде заедно с вагоните. Така се правеше с ембарговия бензин, така се прави със скрапа и сега. Интересите на НАДИН към отпадъците от влака са големи, големи са и възможностите им да мотивират този и онзи да вземат изгодно за тях решение. За сега влакът се приближава все повече към тях, ето, отхапват още дно парче от него чрез отменените влакове и съкратени ж.п. линии. Борбата продължава. Ще се повтори ли Кремиковският вариант?

image

Невъзмутими Тетевенската Баба, Булованя и Картала гледат от високото...

image

Внимание, ремонтирано с материали от мутри. Над тази скорост вината носиш ти!
В Европа влаковете се движат със скорост 300 км/час. Ние пък непрекъснато сваляме скоростта. При навлизане в гара София специалистите знаят, че тя е 14 км/час. Още по-малко знаят, че това е така защото от откриванто на Централна гара до сега стрелките не са подменяни и влаковете влизат в гарата на магия. Счита се, че ако се обърне влак, движещ се със скорос до 15 км/час или спрял е едно и също. Поради това е турната табела на всички входове на гарата 14 км/час. Грижат се хората за безопастността на пътниците.
  Тази табела е турната до гара Макоцево. Тя е специална, защото вместо от арматурно джелезо и ламарина, тя е от шпертплат и дървена летва. И това не е случайно. Нека някой да познае ако от тук минат ромове да търсят това и онова и видят табела от джелезо, дали ще се замислят какво ще стане ако машинистът не се съобрази с данните от табелата, ако те я изчезнат от ж. п. пътя?

image

Те това е работа. Минавайки по тези звена влакът няма да се наклонява на страни, а ще се привежда напред при навлизане в мекия участък като деца, играещи на прескочи кобила. А мутрата от кариерата е прибрала парите за варовия отпадък като за чакъл и след месец ще започне да доставя нов, оти като мине вагон лаборатория-пътеизмерител и ще спре движението в участъка.

image

Нека някой да познае като мине влакът по това звено на къде ще се наклони.
Не дай Боже да се обърне в дерето, но и това ще е възможно ката се слегне линията.
Не се виновни майсторите по пътя. Питах ги, не виждате ли, че влакът ще се обърне в този участък след време. Те отговориха така: С лайна вместо с чакъл това може да стане. Това ни стоварват, с това работим! Които така са се разбрали, те да отговарят. А други пренасочват въпроса ми, да съм бил питал на "Иван Вазов".

image

Премахването на кантониерите като служители доведе до това, че звената вече се захрастват като едно място на известна депутатка от ДСБ. Специалистът обаче отново отгагва шашма, пардон, източване: Настилката с чакъл е толкова тънка, че не е проблем през нея да преминат стебла на треви и храсти. Тънка настилка означава "мек" ж. п . път, ниски скорости, лоша товароносимост и динамична устойчивост. Това, че правя паралел с интимните мяста на депутатката е най-малкият проблем в случая.

image

Вместо чакъл под звената е положен отпадък от варова кариера. Така се прави ремонт от мутри, които купиха кариерите и техниката на Транспортни войски. После отнова се прави ремонт, отново се плаща на мутрата, която дЕли с тия от "Иван Вазов".Класическа схема за източване. Тук обаче ще се обърне влак, защото боклукът не е подложен под двете релси и при преминаване на влак едната релса ще потъва. Това място е на средата между Копривщица и Антон. Да не бъда лош пророк, но тук ще се обърне влак!

image

Тук мутрата, собственик на кариерата вместо чакъл е продала на БДЖ отпадък от производството на вар. Няма начин за това мутрата да не е снесла нещо на "Иван Вазов".

image

            Предложение за украса над последия пристан на влака.

image

Защо тазип сграда трябваше да се изостави и ограби от към суровини за Отпадъци?

image

След процеса на обезджелезяване, обезджичване, обездограмяване и обезкеремидване такъв вид придобиват сградите. А циганите и пунктвовете на НАДИН - сити и доволни като свини след нахранване. И "хващат" нов обект.

image

          Ограбена от циганите по Розовата долина изоставена от БДЖ сграда.

image

Това е било пост за стрелочник и кантониер. Задачата им бе да проверяват и подържат ж. п. пътя като притягат тайки и болтове и чистят треви и бурени от звената. Това обезпечаваше сигурност на пж. п. пътя.

image

Тургам те за президент със задача да оправиш влака. Не го ли оправиш - имам готов друг министър за президент, но ти оставаш без уши.

image

Добре, че направиха реформи в БДЖ и гарите опустяха. Така можем да си правим на спокойствие  по коловозите или по  пероните кучешките ни прескакала.

image

           Горд и невъзмутим Балканът гледа от високо на проблемите на влака.

image

Мотрисите, известни като влакове-стрели. Имат конструктивна скорост 200 км/час. Когато минат през кварталите Захарна фабрика, Факултето, Волуяк, Гара Искър и др. като да подканват непосещаващите училащата циганета да хвърлят камъни по тях. Тврди се от железничари, че за тях Никито Василев е взел 10 000 000 млн. евро комисионни, които са включени в цената на сделката, дадени са му веднага, а изплащането на влаковете е било предвидена да започне след 5 години. Когато вече него ще са го изхвърлили от борда...

image

Това е инертен материал от кариерите на мутрите. За да им излезе по-евтино са прибрали от тия, дето подготвят пътя за асфалтиране боклука и го продават за чакъл.

image

                           Тежка сянка е легнала над влака....

image

Щяли да спират влака. Значи ще връщат моето време.

image

Господи, опази влака, който минава покрай църквата ни.
Той е така необходим на рабите ни Божии.

image

Неоткрадната от циганите къмбана близо до влака. Дали пък звън от точно тази камбана няма да отпрати в небитието и Подбалканската ж. п. линия!



Гласувай:
17
0



1. kasnaprolet9999 - Жалка картина, добре си ги нарис...
11.11.2011 17:09
Жалка картина, добре си ги нарисувал от БДЖ-то, никаква грижа за хората.
цитирай
2. planinitenabulgaria - Вече мога да отговарям:
12.11.2011 09:43
В постинга става въпрос за с. Макоцево. С пожелание да разгледаш двата моста-шедьоври след спирка Макоцево.
Коста
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 7165177
Постинги: 3083
Коментари: 8203
Гласове: 15142
Архив
Календар
«  Април, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930