Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2011 22:35 - ОБЕЗДЖЕЛЕЗЯВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 2231 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 30.08.2011 08:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                                                                                           На г/жа Chara
   
ОБЕЗДЖЕЛЕЗЯВАНЕТО НА БЪЛГАРИЯ – ДЕЛО НА МЕЖДУНАРОДНА МАФИЯ

 

      Сърбия се оформя като новата ми туристическа дестинация.Поради това вече направих  три проучвания за районите,които ще посетя и за условията,които ще имам там.На 1.09.започва първото ми голямо пътуване в района,наречен от тях Парк Стара планина.Ще търся продълженията на римските пътища от Северозападна България в Сърбия.До сега поглеждах към Сърбия от проходите с римски пътища над селата Дива Слатина,Копиловци,Чипровци,Чупрене,Стакевци и Салаш.Сега,ако намеря продълженията им,ще се изкача до билото на Балкана от селата в Сърбия.Големи красоти съзрях от него към Сърбия и чакам да се потопя в тях.

     При първите ми пътувания по Сърбия много неща ми направиха впечатление,но едно от тях пряко касае нас – страната ни и отделните домакинства,което за наблюдателен човек като мен не може да остане незабелязано.Това е трафикът на влакови композиции,които возят скрап от България и навлизат в Сърбия.Там ги поемат техни машини и ги откарват нанякъде,но къде,хабер от понятие си нямам,така казват в село Требич,Софийско.Изключено е да остава скрапът в Сърбия,защото техните металургични заводи пострадаха при бомбардировките на НАТО,като металургичният им завод в Кратуевац,който произвеждаше колите ЮГО бе тотално разрушен.Той е много голям стар завод,който е произвеждал дори оръжия.Известният наш металургичен мафиот,ромът Валентин Захариев го купи за скрап,след като един друг ром,Иван Костов,вече му бе продал МК Кремиковци за 1 лев но със задълженията му.Ако Сърбия се нуждаеше от скрап,щяха да съберат първо изоставените камиони,които стоят безстопанствени покрай селата и по дворовете,както и да обезджелезят многото изоставени след социализма им сгради на цехове с метални констукции.Нищо от това не е пипнато.Скрапът не остава при тях,това е сигурно.Но в скрапа има много пари,възможно е и по това перо да играе някой в Сърбия от висотата на Йоцо Амстердама.Че скрапът ни пътува през Сърбия,защото така минава ж.п.линията за Европа,това се знае още след 1989 г.Западът има нужда от скрап,защото преработката му до производство на желязо,стомана,чугун или феросплави спестява много труд и енергия отколкото ако се преработва руда.Западът има голяма промишленост и нужда от суровини за нея.Предполагам,че целият този процес на обезджелезяване на страната ни,който протича безпрепятствено у нас,на който сме свидетели или пострадали от циганските банди и който дори бать Бойко не може да спре се контролира от международна мафия с команден център в Западна Европа.Престъпната дейност на циганите,които сбирали джелезо да си хранят децата,защото сега имало криза,изкупвачите от НАДИН,трафикантите и каналджиите му,нанася огромна щета пряко на хората и на страната,която практически вече не притежава металургични предприятия,които да добиват желязо от руда,а и желязна руда в страната също нямаме.Това се знаеше още преди да се започне строежа на Стоманеното сърце на родината,МК Кремиковци,но представиха шашмаджийски резултати от геологическото проучване,защото СССР искаше да  строи тогава у нас такъв завод със същото усилие,както сега Русия се натиска да строи АЕЦ.

     Колко пъти вече се заговорва да се спре поради циганските налети по заводи и къщи изкупуването на скрап,но не става.Тези налети унищожават напоителни съоръжения,къщи,спрени заводи,военни обекти и какво ли не.Твърди се,че и военното поделение в Челопечене е гръмнато за да се прикрият кражби за скрап.Някои обаче проституират с този факт и извличат ползи.Давам пример с кремиковски мафиот,който с благородната цел да предотврати контузването на случаен ром,вадещ си джелезо от ж.п.гара Горна Малина,купи гарата за 1 лев и я събори.Така вече няма да пострада никой,а той ще строи там бензиностанция.Колко силна е скрападжийската мафия показва фактът,че бать Бойко,самият,се опита на няколко пъти  да каже нещо против дейността на скрападжиите,но всеки път го млъкваха и он млъкна окончателно,за да не се излага повече.Защото тези,които „работят” със скрапа са по-силни от него.Това е невидима за повечето хора мафия с гросмайсторска сила,чиито донове са в Западна Европа.Клонче към тази мафия би трябвало да е и нашата фирма НАДИН.Как така се получи,че някакво момче,което нямало никакви пари изведнаж извади над 300 млн.и купи ограбения МК Кремиковци?Аз съм запознат с дейността на комбината от 1979 до 2007 г.и с това,какво представлява той като източник на скрап.Писах вече по тази тема.Знаех,че влакове със скрап тръгват от София за Сърбия,после повечето от тях се връщат отново пълни.Това със скрапа е стара далавера,но тя ощетява страната и обикновените хора и въпреки това никой не я спира.Напротив,продължават да се толерират от най-високо ниво скрападжиите,които си поръчват музиката - условията при закупуване от тях на бивши заводи за суровини за скрап.Пример с Кремиковци:

     Кремиковци остави доста екопроблеми,един от тях е хвостохранилището до с.Долни Богров.То трябва да се полива с вода,защото прахът му ще изтрови хората и богатото Софийско поле наоколо,но това струва пари.Като купили Кремиковци,НАДИН не са били задължени да вършат това.Кой сега поема разходите не знам,защото повече не работя,но екокатастрофа грози селата около Долни Богров,ако системата на поливането му с вода се преустанови.Хвостохранибището трябва да се погребе,като се засипе с милиони куб.метри земя,но за това трябват много средства.Купувачите на МК Кремиковци нямат такъв ангажимент.Случайно ли това е било пропуснато в договора за продажба или го знам само аз?

     Още един проблем е рудникът Кремиковци.Заради този рудник село Кремиковци бе преместено при разработката му покрай река Кремиковска,а тя бе отбита за промишлена вода за комбината.Цигани след 1989 г.”оправиха” помпената станция.И понеже в находището с желязна руда такава почти няма започна едно копаене дълбоко под земята,но по-вероятно при това копаене бе да се открият корените на българосъветската дружба,отколкото желязна руда.Изважданата пръст,наричана разкривка погреба плодородните и отцедливи ниви на с.Локорско.Шахтите на рудника навлязоха стотици метри под земята и завиха дори под новопреместеното село Кремиковци.Днес тези шахти са изоставени.От тях след напускането им се изпомпваше вода непрестанно,защото запълването им ще доведе до нарушено подземно равновесие и селото ще потъне постепенно в земята,както става с някои квартали на Перник,под които са добивани въглища.Разходите за изпомпването на водата изпод село Креимиковци са около 1000000 лв.годишно,които Общината там не може да плати.Кой ги заплаща сега не знам,но ако това изпопване на водата се преустанови,новопреместеото село Кремиковци набързо ще се превърне в новопредставено пред Бога,защото ще започне да потъва в дупката под него.Купувачите на комбината отново нямат антажимент към този проблем.Случайно ли е пропуснат той в договора за продажба с тях или само аз знам за този проблем на селото?

     В село Кремиковци имаше и други скрападжии,двата феодала,наричани там Ждролювците,а в пресата – Дамбовците.Синове на местния полицай,те самите бивши барети,те започнаха бизнес там,като купиха за един лев двора и сградите на ТКЗС-то в селото и построиха огромен хотел.В хотела едва ли е спал и един човек.Чрез него те изпраха парите и го събориха.На неговата площадка построиха завод за обработка на стари коли в скрап,който може да постъпи за претопяване.Оказа се,че съвместно с Трактора те са стояли и на входа и на изхода на комбината и са се обогатили от него незаконно.После феодалите започнаха да купуват територии на комбината в селото,направиха си имения в планината,направиха и незаконна скиписта,която нанесе екологични щети на района,защото тя е на малка надморска височина и е обърната на юг.Скрападжии са без никакво съмнение са и феодалите на Кремиковци и това е причината според мен,веднага след като ги арестуваха да ги пуснат.Никой вече не говори за тях като за феодали,като за незаконно забогатели,защото вероятно са играли в същата тази игра,която я води Запада да сбира джелезо от страните в преустройство,с разпадаща се политическа и икономическа структура,с просперираща корупция,за да изсмуче всичките им ресурси.

     Твърди се,че най-скъпо от черните метали на Запад се продават релсите за влакове.Поради тази причина бе изчезнат влака от Червен бряг до Оряхово,защото Краус му продал релсите,а след спирането на влака трафикът там поели камионите на сина му.Никито Василев пък продал релсите от гарите,които бяха превърнати в спирки и коловозите им бяха редуцирани.Колко релси изчезнаха само от гарите Горна Малина и Томпсън,днес спирки.Стърчащите болтове от траверсите напомнят минно поле,но траверсите не стават за Отпадъци и така и ще си останат.Нагушиха се и от скрапа на БДЖ.Днес всеки вижда циганските бригади,дето сбират скрап от заводите и домовете на хората,по-малко виждат вагоните със скрап,поели на Запад.Първо ги засилват в Сърбия,а после къде отиват,знаят само скрапобиринджиите.

      Продажбата на МК Кремиковци на НАДИН не води до неговото премахване като производствено предприятие.Твърди се,че за да направи продукцията си по-скъпа,НАДИН ще се опита да пусне цеховете,където скрапът ще се претопява и ще се превръща в блуми и сляби,чиято цена надвишава многократно цената на скрапа.При покупката на кобмината не било указано какво да се прави с неговите останки или пък дали да се възстанови част от дейността му.Мисля,че под чадъра на скрапомафията от самата Западна Европа,не е проблем комбинатът да получи временно разрешение да запуши отново,но с ангажимент да се справи в необозримо бъдеше с пушенето.

      Освен със скарапа с черни метали,доходен бизнес се върти и със скрапа с цветни метали.Неговият път обаче е ясен.Откраднатият от циганите бакър се балира и огромни самосвали на НАДИН с охрана го карат в Пирдоп.Аз съм виждал такива конвои.За оловото и алуминият се твърди,че постъпват в бившата Оловна фабрика В Курило.От 1989 г.до сега тя работи и какво се прави там може само да се предполага.Възможно е оловото от акумулаторите и алуминият от жиците и шините от трафопостовете да се превръща в  отливки с форма на кюлчета,които да се разполагат в багажниците на автомобилите и така да поемат своя път натам,където се плаща най-добре за този тип метал.Интереса клати феса,има такава турска поговорка.Вместо да руши природата на страната си за добиването на руда,да се прави флотация и да се потребява енергия,за да се добиват тези метали в Запада,нуждата им се решава като хората от развиващите се страни сами им докарват тази суровина и развитите страни след лека преработка го влагат в произведените от тях стоки.А че с това обеднявали бедните страни още повече – пробелмът на страните с крадци е проблем на самите страни с крадци.В дни на война и мир на мъдрия приляга,да види сгодата от случая веднага,казва чрез отрицателен герой в едно свое произведение Гьоте.Затова в Бългрия след псевдопрехода нахлуха всякакви международни мафиоти,като първият от тях бе англичанинът Максуел,който заработи с Илия Павлов.Вторите бяха концесионерите на Софийска вода,Кевин и Грег,които „заработиха” с Бакърджиев и Софиянски.Като мафиоти те може би надвишаваха хвърления в морето от конкуренти Максуел...

                                                                                                           Тов.    Пр.

 




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12291838
Постинги: 4567
Коментари: 10794
Гласове: 18370
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930