Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2011 15:38 - ИЗВЪН ЛИНИЯТА НА БЛОГА МИ…
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1937 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 05.08.2011 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                ИЗВЪН ЛИНИЯТА НА БЛОГА МИ,НО ЗАЕДНО С ЛИНИЯТА!

 

     Днес по MEZZO слушах изпълнение на Аркадий Володос,един страхотен музикант.Изпълняваше  Горските сцени от Шуман.В момента,когато стигна до пиесата Раздяла с гората,попаднах на едно стихотворение на  ,което в съчетание с тази велика музика на най-обаятелния романтик тотално обзе мислите ми.Стихотворението на Осичката се казва Моята Молитва.Считам го за изключително силно и ще го поместя в блога си.Вече помествах в блога си една друга Молитва,на ,от разказа й За две капки милост.Тази поетеса ,момиче-стих,е избрала проза да отправи към Бога Молитвата си!Сега ще поместя Молитвата й отново,защото двете Молитви са отправени към Бога по различен начин,достоен за хората,надарени с талант.Да имам какво да краси блога ми!

    Понеже освен красота от природата,нося в себе си и много музика,бих казал за това стихотворение на Осичката същото,което бих казал за музиката на Цезар Франк,друг мой любим композтор:

Съчувствам му,но не мога да му помогна!

 

 

 

                                 Моята   Молитва

                               //

 

                       Аз не мога радост да намеря...

                       Боже,дай ми сили,дай ми път!

                       Възкреси поне една химера...

                       Господи,стани от плът и кръв!

                       Да усетиш болка,глад и жажда,

                       Ежедневно да гориш във ад,

                       Жив да гинеш,мъртъв да се раждаш,

                       Здрав да чезнеш във духовен глад...

                       Искам да усетиш греховете,

                       Йехова,Ти ги сътвори!

                       Кал замеси,а очакваш цвете –

                       Лотос от калта да се роди...

                       Може би затова сме тъй порочни,

                       Неспособни да живем тук.

                       Отначало трябва да започнеш –

                       Премажи ни Боже,със юмрук!

                       Разтопи с мощта си ледовете!

                       Сътвори от дух и светлина

                       Тържествуващо омайно цвете,

                       Укротило ярост и злина!

                       Физиката нека да се мръщи;)

 

                       Хвала Тебе,Боже Всемогъщи!

                       Цъфнали са праскови навън,

                       Чучулиги долетяха също,

                       Шум на ручей,гали ме насън!

                       Щастието страстно ме връхлита,

                       Ъгъла на мирогледа си смених...

                       Ь)....................................................

                       Юда във душата ми запита:

                       Я кажи ми,кой те възкреси?

 

 

 

 

 

                                             Молитвата на Дела Раи

                                                  span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US">wonder.blog.bg




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12188994
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031