Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 22:56 - ДВЕ АКТУАЛНИ СТИХОТВОРЕНИЯ
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
3



                                                     ДВЕ  АКТУАЛНИ  СТИХОТВОРЕНИЯ

 

                 В средна възраст.Жена.                                                         

 

В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.        

Консерватори,лейбъри и пишман-демократи.                     

А яката ме стяга.Души ме!Души ме до бясно!                     

В средна възраст.Жена.Посред стадо примати...                  

 

Зад завеса живях.Закалена до синьо стомана.                     

Чоплех тухли,забити в Стената.                                             

И градих,и руших от идеи велики пияна.                              

Марширувах,навита с ключове.Знамената                            

По пилоните сменяха смисъл и гербове.          

По трибуните блясваха нови лица,                                          

Замазнели от алчност,от похот,от мерзости.

Марширувах и виках безумно – Ура!

 

Механизмът в душата ми скръцна със зъб и засече.

Аз отворих от болка очи и видях –

покрай себе си глутница псевдо-човеци,

оскотели от дрога,пиянство и страх.

Бягях дълго.Без сили и мисли останах.

Спрях накрая на тъжния свят.

И си рекох – „е,стигнах до края на драмата,

Няма никога вече да срещна примат!”

 

Но - не би!На пръв поглед спокойно и тихо,

Щом разровиш – безкрайно смърди!

Консерватори,лейбъри и ездачи на китове...

Ляво,дясно...Души ме яката.Души!

 

Безработица – двайсет и седем процента!

Сто процента измама на всяко ниво!

А души се продават за няколко цента...

Да...Души,непознали човешка любов...

 

В този шибан живот аз се люшкам от ляво на дясно.

Консерватори,лейбъри и пишман-демократи.

А яката ме стяга.Души ме!Души ме до бясно!

В средна възраст.Жена.Посред стадо примати...

 

 / Автор: osi4kata.blog.bg /

 

 

 

 

             Мерзавците

 

Мълчаливо се грижат за нищото.

в миг,изострен до краен предел.

Като вълна – в душите разнищени,

доразчепкват си ниската цел.

 

Май на плитко живеят живота си

в час,посочил ги с черна ръка.

Грехове отдавна разсрочили,

все живеят на чужда глава.

 

/Автор: wonder.blog.bg/

 

 

      За стихотворенията:

      Попаднах на стихотворението „В средна възраст.Жена”,което считам за социално.Поетесата е описала нас и страната ни с лазерна точност.Стихохотворението е много силно.То ме грабна с първото прочитане и реших да го сложа в блога си.Така правя с „вещите”,които ми харесват.Стихотворението е било забелязано от поетеса,която се развълнувала от темата в него и с още по-пестеливи щтрихи е разкрила друга причина,поради която се люшкаме в този шибан живот.Би било изключително интересно за тези,които четат и обичат поезия да влезат в блога на osi4kata  и да прочетат стихотворението и коментариите към него,както и други нейни стихотворения.Поетите твърдят,че ще спасят света.Сигурно е така,но хората трябва да ги четат,за да може в някаква степен техният богат духовен мир или гениалността им да ги озари и да ги върне към нормалния начин на живот.Чак тогава няма да има повече 100% измама на всяко ниво и души,непознали човешка любов....

 

                                                                                                                 Т.   Пр.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12308967
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18386
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930