Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 11:41 - НЕ Е ВИЦ !
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1162 Коментари: 1 Гласове:
3



       НЕ  Е  ВИЦ, ТОВА  НЕЩО  СЕ  Е  СЛУЧИЛО !

 

    Всеки бивш комунист разправя колко умен бил Тошо,как нито веднаж в живота си се не минал.По време на последното ми пътуване по Кърджалийско рибари от Арда ми разказаха за един случай,когато Тошо се минал от страх да се не мине.Сюжетът не променям,а само фразеологията.И ето как точно Тошо се минал ужасно,повтарям,не е виц.

     Бай Тошо отишъл на инструктаж в Сочи,но понеже били приятели с Брежнев седнали на кафе.Брежнев се похвалил,че нещо го позакъсал със секса,но Рейгън му казал къде в САЩ да го оперират и той станал като момченце.Операцията се състояла в хирургическа подмяна на фалоса му с нов.Брежнев се поизплашил,но се подложил на операцията.Лекарите обаче го попитали преди да го оперират: Другарю Брежнев,понеже идвате от социалистическа страна трябва да Ви попитаме капиталистически фалос ли да Ви поставим или социалисктически! Без да се замисли Брежнев отговорил: Цял живот съм живял праведно по социалистически,я ми турнете един капиталистически!

     Операцията минала успешно,резултатите били страхотни.Брежнев оправил всички жени в Кремъл,после и мъжете,охранана пред кабинета му също не била пощадена.

     Тошо проявил интерес към тази операция,защото и при него нещата тръгвали на зле.Обяснил му Брежнев къде е болницата,дал му номерата на банковите й сметки.Тошо се навил и отишъл на операция.Преди операцията обаче пак дошли при него и го попитали:

Другарю Живков,понеже сте вторият човек от социалистическа страна,който ще оперираме,трябва да Ви запитаме капиталистически фалос ли да Ви поставил или социалистически.Възмотен до дъното на душата си от този провокационен въпрос,Тошо им се скарал и заключил: Разбира се,че социалистически!

      Минава време,Брежнев пак кани Тошо на кафе.Пита го,как е след операцията.Тошо казва,нищо не направиха тези,по-зле съм от преди.Ако медицинската сестра полковник Анка не ми помогне,нищо не става!Брежнев се почувствал виновен за състоянието на Тошо,но по едно време се сетил и го попитал: А би Тошо,те питаха ли те преди операцията капиталистически ли да ти турнат или социалистически.Тошо отговорил: Опитаха се да ме провокират,но аз им разказах играта.Разбира се,че ще искам социалистически.Брежнев се убедил,че не той е виновен за състоянието на Тошо и му се скрал: А бе Тошо,а бе серсемино,а бе ахмако,а бе тикво правешка,защо си поискал социалистически.Това е капиталистическа болница,от къде ще ти намерят социалистически.Они са ти турнали мойо.Веднага да заминаваш за реоперация!Как не те предупредих,че ще те питат!Мислех те за по-умен!

 

                        /Сигурно са отворили вече архивите от СРС с разработките на Брежнев/

 



Тагове:   виц,


Гласувай:
3



1. sande - Шопите ...
05.12.2016 17:45
Вуте, какво мислиш за войната и мира?

Я не мислим.Я съм готов да утепам секи, само
и само да има мир.

Вуте , разбра ли? Руснаците излетели у ксмосо!

Ама, сите ли,бе?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12325632
Постинги: 4578
Коментари: 10805
Гласове: 18388
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930