Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2020 08:58 - здравейте, приятели..
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 933 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

    имам ново Селфи...от любимата ми...варна @@@

   image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - )))))))) след малко..
31.03.2020 09:00
ще дам и..Мирослав Илич ...
цитирай
2. fun1001 - ...ко стана..с Маските, бее...тишке..
31.03.2020 09:04
.....гледам, и полугладната коко..Тка,пак с помпадУраките до 01 00
цъ цъ цъъъ, големаа краста, големоо хоро,..Биг Вирус..
най накрая, додЕ ли на мойатъ.."другарю "александър")
язък, че си Охранитель с Богат Опит )
цитирай
3. starforlife - И виждаш ли се колко си смешна и ЖАЛКА?
31.03.2020 09:24
Пишеш за това, което самата ти правиш - изтри нещо, което беше Истината, защото не ти изнася.
Е... Само сама на себе си показа, че си лицемерка, но ти това си го знаеш повече от отлично.

Кой казваш е идиотът? М?
Този, който въпреки такива твои пача-постъпки все пак относително спазва тон спрямо теб и най-малкото не ти говори зад гърба (нова черта на пачата, която ти е абсолютно присъща) или...
погледни се в огледалото.

Пфу, боклук си, Юлия, боклук.
И едва ли имаш време да се промениш, най-малкото, защото си слабохарактерна и не би положила усилия.

Искаше на твоя територия да ти го казвам - правя го.
И за разлика от друга твоя идиотска черта няма да разнасям коментарите, които триеш другаде. Защото те са за теб - ти да ги прочетеш и, ако има с какво - да се размислиш, а не са, за да сеят напрежение.
Още по-малко с тях се конфронтирам с теб, но и това едва ли ще го осъзнаеш, четяща психология от 15 годишна - нова пълна смешка, от тези, на които разбери, че ти се смеят хората и то с пълно основание.

О, ИЗВИНЯВАМ СЕ НАЙ-ИСКРЕНО!
Не си ми изтрила коментара, а просто си наплодила нов постинг.
Естествено, че ще се объркам, защото постингите ти не си мисли, че някой ги чете, Юлия. И с това си губиш времето и отново не се опитвам да се конфронтирам, а просто ти казвам една от истините.
цитирай
4. milady - ? какъв "тон",спазваш..ти, Георге.../Пфу, боклук си, Юлия, боклук.
31.03.2020 09:40
АЗ НЕ съм ти Гетко, да ти..ходя по гайдата..или,кУртана, с кУртаците @@@
айдее..гледай си Роботите, и 15 000 европейска ЗапЛатка..
не си ми Герой, в пиесата, днес..
чупкаа...
цитирай
5. milady - !!?? аз, пиша,за тези, които разбират..
31.03.2020 09:51
има Науки/ и Практики/ от които,ти, жоре..
хал на хабер си нямаш, и никой, и не те упреква..
имаш си хоби,професия - ИТ, което е забавно, интересно, динамично..
какво те бърка, кой ме четял..
ВАЖНОто е, че имам Реални 150-250 прочита /24ч..
това е много повече, отколкото съм очаквала )
хубав ден ,бъди здрав..Поста ми е закачкаа,смешкаа..нали, може ))))
цитирай
6. fun1001 - ненормално..е да ме плюеш..
31.03.2020 10:06
в моя блог,само, защото..не ти е харесала една(1) скромна моя реплика!!
жоореее, аз чета 10х повече,от половината..от присъстващите, понее )
КОЙ, си ти? и защо ми се моташ из краката..
нямаме, и няма да имаме никога..никаква "връзка"..и, дори тет а тет, бъди сигурен.
аз ,нямам чак такъв г.сърбел, за да си снимам.."книжките"..всяка седмица..
кому е нужно? Всички имат по многоо книжки,щом са тук, и..четат, и търсят
инфо, истината, дебата ..
или, пак, бъркам..)
до ку-ка-не )
цитирай
7. eva666 - другарю александър, защо се заключи, с пЕдализация,хей героЮ))
31.03.2020 10:32

имаш критики към мен, ок..пускаш гадни снимки, и пУезийки,3 качество..

? мекоТишковец,а защо не ми дойдеш в анфас)
Разговор с: tikoev

Започнат: 30.03 12:25 Посл. съобщ: 10:30 Нови: 0 Общо:
цитирай
8. eva666 - лексоДръве шипков,кое да ти харесам?откак си тук,от п-вият пост,мръънкаааш!!
31.03.2020 16:03
2. lexparsy - Благодарен съм, че в твоите мисли ...

а бе,я дай едни 100 Х ,и си направи лич.сайт
престани,да ме преследваш, бРе Тупан@р..
поправи си първом семейната каруца..на 1 крак..
и,не ми,настъпвай..шлейфа.не ми заплащаш..времето, ти, нали..
разбира се, не съм ти = равнопоставена клошарка от Греческо,
О'лузъре,лепкав,и мн.досаден ..
Постинг: Колобър
Автор на постинга: savant
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558086
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031