Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2016 21:45 - КАРТИНИ ОТ ЕДНА РАЗХОДКА ИЗ ЗАПАДН/ЛА/ БЪЛГАРИЯ - 11
Автор: planinitenabulgaria Категория: Регионални   
Прочетен: 1583 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

        Уважаеми  съблогъри,

 

        Появи се проблем в блога ми, който се изразява в следното:

        Получавам коментарии, които не мога да публикувам, защото излиза надпис МОДЕРАЦИЯ, а в долния ляв ъгъл излиза един подвижен надпис Blog. Bg moderation php. Може да не е точно така надписът, но е нещо подoбно. Ако се опитам да публикувам коментар пак долу в ляво излиза линк МОДЕРАЦИЯ и въпрос, след който следва въпросителна, след нея о кей, знакът = и някакво число с много цифри.

    И още нещо. В постинг имам отбелязани 20 приети коментара, а те са два-три, чакащите за одобрение са също два и не мога да ги одобря.

    Въпросът ми е аз ли съм развалил някак настройките, които не съм пипал или има някаква външна намеса – хакнат съм или пък намеса на администратора. Ако някой е имал такъв проблем, нека го сподели с мен, а пък аз го поздравявам с нещо красиво, този път от Понора:

image


image


image



image


image


image


image


image


   Кръстовете се едни от най-забележителните по Западна България, на един от тях има древните български символи. Не подценявайте Понора като красота, той е уникален, макар България да е пълна с понори, уврази, въртопи и пропастни пещери. Има и един камък, свидетелстващ, че планината тук е била дъно на море преди милиони години. Ако не превърнете разходката в реална - приятна виртуална разходка!




Гласувай:
10



1. barin - Хубави снимки от една планина, к...
12.03.2016 20:59
Хубави снимки от една планина,която като ниска не съм я забелязал и посетил.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12315350
Постинги: 4577
Коментари: 10805
Гласове: 18387
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930