Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2020 19:05 - Как пазите себе си и другите от covid 19
Автор: hloris Категория: Рецепти   
Прочетен: 1254 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 01.04.2020 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Какво правя аз в случая?!?
След всяко едно излизане се бършат като най-най зацапани с дезифектант чанта,портноме,банкова карта,и най-вече брави,защото докато стигнеш до банята,то пипаш поне дръжките/шилдовете/ минимум на 5 врати.

Ползваме маски за многократна употреба,и искам да ви споделя как си ги дезинфекцирам аз,защото нямам микровълнова фурна,пък и да имате мисля,че не е удачно да я използвате за тази цел,още повече,ако я използвате и за приготвяне и притопляне на храна.

Та така стъпка по стъпка...изпирам ги с гореща вода и перилен препарат/ползвам персил/,изплаквам ги добре на ръка,след което ги изварявам в една купичка,която използвам само за тази цел с едни щипки също само за тази цел около десетина минути на вряща вода....отцеждате и сушите...и воала,те за готови за утрешния тренировъчен ден.

Споделете някакъв трик и съвет как вие се пазите в случая.
Хубаво е в такава ситуация просто да обменяме информация.
Ще е полезно за всички нас.

пп.Не зная дали по нашите маски имаше от прословутия вилрус,но си дадох ясна сметка какво дишаме едва след като ги изпрах...ужас с една дума.
пп.Вчера бяхме 6 часа по града по неотложна работа.




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - Мен Бог ме пази. Паниката е по опасна ...
01.04.2020 20:33
Мен Бог ме пази.
Паниката е по опасна от вируса !
цитирай
2. born - Тези всичките мурафети са афиф работа.
01.04.2020 21:24
Благата ракия е истинската лечителка и релевантния враг на всички вируси и вируски. Пък били те с корони или не.
ПП. Народна мъдрост : "От пияния бяга и лудия..."
цитирай
3. valdor1355 - Слагам по капка белина и препарат за ...
01.04.2020 21:32
Слагам по капка белина и препарат за пране, заливам с вряла в съд само за маските. След това ги гладя. Когато отиваме за провизии взимам по 2, защото трябва да се сменят на 2 часа. :)
цитирай
4. hloris - Ивоки,какво да ти кажа в случая?!?
01.04.2020 22:47
ivoki написа:
Мен Бог ме пази.
Паниката е по опасна от вируса !


Освен,че вече много,много не разчитам на Бог след като тази зима два пъти бях болна на антибиотици по десет дни....особено вторият път с тази висока температура просто не зная как оживях.
Аз пък вярвам в случая на максимата: "Покрито мляко котките не го лочат".
Хубаво е човек да наблегне в случая на имунитета си...да го засили кой както си знае.
цитирай
5. hloris - Борн,а така...хем ни става весело на душата,хем гоним далече лошият вирус от нас
01.04.2020 22:49
born написа:
Благата ракия е истинската лечителка и релевантния враг на всички вируси и вируски. Пък били те с корони или не.
ПП. Народна мъдрост : "От пияния бяга и лудия..."


Сетих се за една моя приятелка,която е доста по-възрастна от мен...та тя не е излизалао навън от началото на епидемията....и ми препоръча да си купя една бутилка мастика...тя каза,че за десет дни е изпила една бутилка мастика...виж това е идея,но аз не обичам миризмата на мастиката....по съм склонна да се съглася на нтвоя вариант за греяната ракия...с малко мед за отскок...хем ще ни служи и като естествен антидепресант.

Не зная,но на мен лично много тежко ми се отразява тази карантинно наложена отвън самоизолация....аз защото съм силно социално живоно,и се чувствам меко казано потисната,а пък този сняг съвсем нещо ме сдуха днес...тук натрупа има-няма 20 см сняг.
Добра препоръка...смятам да се възползвама от нея...благодаря ти,и...наздраве! :))
цитирай
6. ivoki - hloris
01.04.2020 22:56
Никога не се отдалечавай от Бог.
Вярвай и се моли.
Бог чува молитвите от душа,
а не от устни.
цитирай
7. hloris - Добре правиш в случая,но на мен ми става лошо от белина.....
01.04.2020 23:12
valdor1355 написа:
Слагам по капка белина и препарат за пране, заливам с вряла в съд само за маските. След това ги гладя. Когато отиваме за провизии взимам по 2, защото трябва да се сменят на 2 часа. :)


Просто аз пък направо се отказах да пазарувам по големите търговски вериги на този етап.

Помня как преди две седмици търсих един специалист,и щях да припадна вътре...току-що бяха минали с някакъв си силен наситен разтвор на белина...прилоша ми,ако трябва да бъда честна.

Скарлет,от всички места,които съм посетила откакто започна тази прословута пандемия,то най-добре е уреден банковия сектор...пускат само по един човек в банковия клон,като на входа ти пръскат на ръцете задължително дезинфектант...
не зная,но мен София в момента такава каквато е много ме потиска...обезлюдени улици,малко хора,всички достатъчно уплашени и стресирани.

Що се отнася да маските....аз в началото нямах за многократна употреба,и знаеш ли как ги подсилвах еднодневките,те. тези за два часа...просто от вътрешнатаим страна им лепях по една дамска превръзка за eжедневна употреба....получаваше се доста добър филтър,при това добре дишащ и доста непропусклив за външни влияния.
Моите не могат да се гладят,защото са от някаква полиуретанова пяна не зная от колко си слоя,май бяха седем...абе луда работа....да не ти говоря,че и чантата ми е заредена с ръкавици,и как те само запарват кожата на ръцете....дано всичко да приключи малко по-бързо,дащото лично аз вече не издържам.
цитирай
8. hloris - ivoki
01.04.2020 23:18
ivoki написа:
Никога не се отдалечавай от Бог.
Вярвай и се моли.
Бог чува молитвите от душа,
а не от устни.


да приемем,че бог ни изпраща това като някакво изпитание,но това не значи ,че ние не трябва да сеи пазим самички...да,той най-добре вижда в човешката душа....а, дано вече намери време да погледне какво става и в моята.

а аз от днес съм на работа....като личен асистент на сина ми....по 6 часа на ден...да се смееш ли,да плачеш ли в случая...толкова тъпо измислена и направена схема за работа....отпуснати са ни 116 часа при индивидуалната ни оценка...и тези хора имат ли изобщо представа какво е да имаш човек болен в къщи,който понякога се нуждае от 24 часови грижи.

цитирай
9. born - Наздраве, Хлори,
01.04.2020 23:52
но внимавай с дозировката. Що се отнася до Бог, народът го е казал: "Господ дава /не зная какво точно/, но в кошара не вкарва." А не би било зле да вкарва, особено по Великден, ама ... нъц ... Нещо стиснат го дава. Поне за маските да бе помогнал ...
ПП. Съчувствам ти за сина ти ! Който не го е преживявал, той нищо не знае ! Дано да се преодолее заболяването. Ако бях религиозен, щях да ти кажа : Бог ще помогне ! Дано ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2197615
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031