Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2020 22:24 - НОВИ СКАНДАЛНИ ЗАПИСИ НА БОЙКО БОРИСОВ! С ВАЛЕНТИН ЗЛАТЕВ
Автор: jivko1128 Категория: Политика   
Прочетен: 2015 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  НОВИ СКАНДАЛНИ ЗАПИСИ НА БОЙКО БОРИСОВ! С ВАЛЕНТИН ЗЛАТЕВ: „КОРНЕЛА И РАДЕВ НАВСЯКЪДЕ ПРИКАЗВАТ, ЧЕ ТИ СИ ОСНОВНИЯ ИМ ГРЪБ И ХИЧ НЕ МИ Е ПРИЯТЕЛНО!“ ЗА ПРЕЗИДЕНТА: „ТРЯБВА ДА МУ СЕ ПОДИГРАВАМЕ, ДА ИЗГЛЕЖДА СМЕШЕН! ТОВА ИСКАМ ДА ГО ЧУЯ ВЪВ ВЕЧЕРНИТЕ НОВИНИ!“

imageНа пощата на АФЕРА се получиха нови два скандални записа с Бойко Борисов.

Имейлът е озаглавен: „i tezi sa falshivi :)“

А текста към записите е лаконичен:  #Budeteprosti

Само в АФЕРА – чуйте записите!

Единият запис е обозначен, като „Valentin Zlatev call“:

Veselina Tomova · Разговор с Валентин Златев

Първи запис, телефонен разговор  с Валентин Златев:

Оъъъъъхххх… Обличам се да отивам в Брюксел, че да вечерям с Урсула у тях, а ше закусвам с Шарл Мишел сабалем…

Е, кво да направим…

Еми… квото дал живота, ама с тия двамата Корнела и Радев… са големи сладури. И понеже навсякъде приказват, че ти си им основния гръб, хич не е приятелно, приятно….

Друго  говорят, Валентин Василиевич, ама ако искаш утре вечер, ако си тука, мини да ме видиш.

Еее, когато ти е на кеф на тебе…

Но мисля, че между редовете ме разбра, особено за … едната! Особено за едната!

Емии, хубаво беше да се чуе това. То ти го правиш в момента, така че…е хубаво да се чуват тия работи. Хъхъхъхъ /смях/

Сега насекъде разправят, че ти си зад нея, че ти си срещу…ама… просто ти казвам. Айде, кат се видиме, че говориме.

…Когат искаш, преди, след… Дет се вика, при мене все още е най-сигурно.

Айде…. Айде…

Другият запис е обозначен като „RR“. Разговор на Бойко Борисов с министъра на икономиката Емил Караниколов за президента Румен Радев:

Veselina Tomova · Разговор за RR

Втори запис, телефонен разговор на Бойко Борисов, в който той нарежда как трябва да се подиграват на Румен Радев и  Радев да изглежда смешен. „Това искам да го чуя във вечерните новини!“.

На 5.02. 2020 се провежда българско -японски бизнесфорум, ден след като Румен Радев свали доверието си от правителството на Бойко Борисов, на същия форум присъства министърът на икономиката Емил Караниколов. Очевадно е, че Борисов разговаря по телефона с Караниколов:

…Ма требаше да те запишат камерите… Ми, що не отидеш в парламента? Там тръгнаха ли си? Я виж Севда! Ако требва, ги свикай, нещо да им кажеш за тоя бизнес форум и ти го изговори, че, нали, само вдига пушилка, както вчера си казал, нали, неподкрепата трае, колко, няма и двайсет часа… И то, от тебе трябваше да прозвучи, че въпреки вчерашния му тон и глупости, аз отново съм бил държавнически и съм те пратил, за да не се усети в инвеститорите, в японския бизнес, в хората, каквото и да било. Отново съм бил по-мъдрият! Ма, ти трябва да го изговориш това! Както вчера му чукна!

Значи довчера ни е подкрепял… Намери бързо повод! Ако парламента…

Това искам да го чуя във вечерните новини! Че аз тръгвам сега да вечерям с Урсула…

Требва да му се подиграваме, да изглежда смешен!

Щото вчера от яростта си изговори всичките тея работи…

И аз вчера го казах. И ти може да си го използваш това… Ако не го направиш в парламента, нещо да отиде, Влади и Менда мисля, че са там, и Валери… Я ги виж и ми чукни само да ми кажеш. Айде, давай! Айде.

Afera.bg




Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Нищо скандално няма в
28.06.2020 06:12
тези записи.
цитирай
2. elizabethborislavova - ужас
28.06.2020 07:12
за морал не говорим, а първия е заплахи срещу бизнеса за да не финансира опозицията, скандално
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jivko1128
Категория: Политика
Прочетен: 4399418
Постинги: 1901
Коментари: 943
Гласове: 1926
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031