Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2018 07:00 - ЖИВЕЯ С МАЛКИТЕ НЕЩА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3644 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... живея с малките неща, които Господ Бог ми прати – 
да пиша книги, да чета словцата, що ги знам от тати, 
на братец да не вадя нож – освен над хляба и салама, 
и да заспивам всяка нощ със спомена красив за мама, 
да купя два-три метра лен за лятна роклица по мярка –

ако се влюбя някой ден в момичето край мен във парка,
зла мисъл в пътя към Отвъд душата ми да не помътя
на мравката да сторвам път – когато пресече ми пътя, 
дете да милна в утринта, след слънчицето си закретал, 
защото с малките неща светът е чист, добър и светъл.

29 октомврий 2018 г.
гр. Варна, 21, 45 ч. 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - защото с малките неща светът е чист, ...
02.11.2018 11:38
защото с малките неща светът е чист, добър и светъл.
цитирай
2. yotovava - Казах ли ти, че си велик?
02.11.2018 11:38
Казах ли ти, че си велик?
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - защото с малките неща светът е чист, ...
02.11.2018 12:30
yotovava написа:
защото с малките неща светът е чист, добър и светъл.

Да.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Казах ли ти, че си велик? Да. Чу
02.11.2018 12:30
yotovava написа:
Казах ли ти, че си велик?

Да.
Чу
цитирай
5. pvdaskalov - * ! *
02.11.2018 16:45
Браво, Маестро, че ни радваш тъй често с откровено и най-вече с вдъхновено слово. Мисълта си нижеш плавно, гладко, не тежи като олово - не ни заплашваш със куршум, а ни потапяш в глъбините на светлия си ум. Ако разрешиш, ще постна тук във втори коментар това, що написах тази сутрин между пет и шест. Не съм за категория "Поезия" със своята напреднала амнезия.
П и е р
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Браво, Маестро, че ни радваш тъй ...
02.11.2018 17:38
pvdaskalov написа:
Браво, Маестро, че ни радваш тъй често с откровено и най-вече с вдъхновено слово. Мисълта си нижеш плавно, гладко, не тежи като олово - не ни заплашваш със куршум, а ни потапяш в глъбините на светлия си ум. Ако разрешиш, ще постна тук във втори коментар това, що написах тази сутрин между пет и шест. Не съм за категория "Поезия" със своята напреднала амнезия.
П и е р

Благодаря, Чичо Пепи.
Коментарната опция ми е свободна за хора с добра душа.
Хубава вечер!
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * 2 *
02.11.2018 18:24
ЗАВЕЩАНИЕ

И аз ще капна като гнила круша
далеч преди да изтърбуша
системата „пространство-време”
пеша или с ракета.
А може би поне в съня си
или ако душата ми задреме
в прегръдките на моята Дормира,
ще литна към Луната или Марс.
Навярно тя ще си помисли,
че разигравам най-нелепия си фарс.
И може би ще се опита да ме върне
в това проклето битие – едва ли ще успее.
Започне ли челото ми да леденее,
назад едва ли ще се върна.
Ще се замисли и ще разбере
защо застинал съм в усмивка,
напуснал всяка гравитация...
На следващата генерация
сторИл съм място…
И дано го заслужава – нека
да отхвърля чуждата опека,
нека да гребе със шепи, но и да дава,
както земните недра все още бълват лава
и доизграждат острови и континенти!

Не очаквам комплименти – знам че съм лаик.
Просто писах в звезден миг.

Благодаря, Валери, за разрешението да публикувам нещичко при теб.
Поздрави и до утре!
П и е р
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - ЗАВЕЩАНИЕ И аз ще капна като ...
02.11.2018 19:34
pvdaskalov написа:
ЗАВЕЩАНИЕ

И аз ще капна като гнила круша
далеч преди да изтърбуша
системата „пространство-време”
пеша или с ракета.
А може би поне в съня си
или ако душата ми задреме
в прегръдките на моята Дормира,
ще литна към Луната или Марс.
Навярно тя ще си помисли,
че разигравам най-нелепия си фарс.
И може би ще се опита да ме върне
в това проклето битие – едва ли ще успее.
Започне ли челото ми да леденее,
назад едва ли ще се върна.
Ще се замисли и ще разбере
защо застинал съм в усмивка,
напуснал всяка гравитация...
На следващата генерация
сторИл съм място…
И дано го заслужава – нека
да отхвърля чуждата опека,
нека да гребе със шепи, но и да дава,
както земните недра все още бълват лава
и доизграждат острови и континенти!

Не очаквам комплименти – знам че съм лаик.
Просто писах в звезден миг.

Благодаря, Валери, за разрешението да публикувам нещичко при теб.
Поздрави и до утре!
П и е р

Много ми хареса съдбовността на твоето поетическо послание, благодаря, Чичо Пепи!
До утре!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346108
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031