Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2018 10:00 - Геном
Автор: sofisofi Категория: Поезия   
Прочетен: 4723 Коментари: 16 Гласове:
29

Последна промяна: 09.07.2018 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageДали пък не е грешка във генома,
в коя ли x ,y или z хромозома?!?
Човешкото се губи по веригата...
и хищникът нахранен кърваво с интригата
живее в всекиго от нас...
Не хващам бас,но повече
от сигурна съм!




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - :)) мн.професионално звучи, Софи, мила, поздрави..
09.07.2018 10:09

Не хващам бас,но повече
от сигурна съм!...аз....
цитирай
2. sofisofi - Има неща в които се съмняваме и такива в които сме сигурни.Разбира се ,не изключвам и грешки:)
09.07.2018 10:12
troina написа:

Не хващам бас,но повече
от сигурна съм!...аз....

цитирай
3. krumbelosvet - Не, май не
09.07.2018 11:05
Историята има траен тренд и колебания около него. Сега е такова отстъпление към обезчовечаване. Но са били по-жестоки времена. Сега може да са ПО-СМЪРТОНОСНИ, а и по-мръсни заради новите технически възможности на... лукавия.
цитирай
4. apostapostoloff - А коя хромозома вади
09.07.2018 15:56
с риск за живота заклещените в пещерата тайландски деца?
цитирай
5. ariman3 - Помпата е осакатила постинга.
09.07.2018 18:18
Помпата е осакатила постинга.
цитирай
6. lexparsy - Споделям тази сентенция...
09.07.2018 21:55
sofisofi написа:
Има неща в които се съмняваме и такива в които сме сигурни.Разбира се ,не изключвам и грешки:)

   Често съм се замислял че има неща, които в един спор с "невиждащ" човек няма как да се обяснят че "знаеш", и всякакви усилия се възприемат като „логорея“ и те правят олигофрен в очите им :-))) Но с еднакво "виждащи" може и да споделиш или поспориш, но само с абстрактни послания (, дето на приматите им са в „инфантилните“ възприятия на дебилизма). Е тогава може и да си обогатиш и даже коригираш мирогледа :-)
   Ами и аз се уча да премълчавам и прощавам на простотията... Но не и на тази която е агресивна и не ти дава да я отминеш...
   А относно такива с нечовешките ZZ хромозоми ситуацията е сложна... или ги избягваш, или Battle до дупка... инче... си Жертва :-()
цитирай
7. vesever - Трябва много сериозно осъзнаване ...
10.07.2018 09:36
Трябва много сериозно осъзнаване на Човешката същност и много силна решимост човек да развива доброто си естество, градивното, позитивното, за да може и себе си да запази Човек, и на околните да дава човечност. Трябва и сериозно противопоставяне и недопускане на хищническата и деструктивна същност, която се вихри на Земята и съсипва човеците и душите им.
И когато човек е наясно с този си избор и посока на развитие, върви в светлина и твори доброта и злото няма място.
Поздрави!
цитирай
8. predatorkapredatorka - дрънкалке..излез за малко..от Киното,нямаш време...чука те по Г.Глава..хайдеее..
10.07.2018 09:50

8. vesever - Трябва много сериозно осъзнаване ...
09:36

бррр, изтръпвам когато чуя така да ми пишат...грамотно и.. назидателноо..
нали,Софи..
цитирай
9. lexparsy - С извинение пред sofisofi ще се намеся в „дебата“ защото тя вече е онемяла бездумна…
10.07.2018 12:23
   А бе Тройни и Предаторки, сигурно изглежда че Вие сте напомпали постинга за да може нагло да правокирате и авторката и коментиращите…
   Подразбира се че мнението на vesever започва с „Аз мисля че…“ и к‘ва се явяваш ти, която явно си разобличена от нея като „хищник“ да изказваш категорична присъда в чужд постинг? Или се дразниш че днес няма поне два твои постинга с първични послания, самонапомпани и самокоментирани от многоликата гилдия обладала блога ?
   Или защото sofisofi ви уличава като такива със Z хромозоми, които нямат човешки чувства и разбирания, камо ли скрупули някакви?
Жал ни е за Вас все пак… блога е преходен и може да „оживее“ с някои оцелели и добронамерени… но „мъртвите души“ никога !

И какъв е този примитивен език от звуци и нарицателни, който ВЯи е присъщ, и на който така добре се „разбирате“ ? Брррр, изтррръпвам“ и аз от него :-)))
цитирай
10. sofisofi - Поздрави на всички!
10.07.2018 16:10
Пия следобедното си кафе и си мисля докъде бихме стигнали(ние ,така наречените хора)за да се докажем ...Пред някого или пред себе си...И нужно ли е изобщо.Не и на мен.Малка молба към всички четящи ,бъдете поне една идея по толерантни едни към други!:))))))
От мен поздрави и слънчево лято!
цитирай
11. predatorkapredatorka - !!?? абсолютно неадекватен невротик...Аз питам ли теб кой те помпи
10.07.2018 17:09
10. lexparsy - С извинение пред sofisofi

Кой си ти да опитваш да ми налагаш ред и дисциплина
в свободната интернет среда
където един такъв лузър като теб
не си заплаща дори мастилото
е затова ти намеквам няколко пъти…
че имаш държание на ляв долен..педал.

цитирай
12. emi1ts - Поздрави!
11.07.2018 07:00
vesever написа:
Трябва много сериозно осъзнаване на Човешката същност и много силна решимост човек да развива доброто си естество, градивното, позитивното, за да може и себе си да запази Човек, и на околните да дава човечност. Трябва и сериозно противопоставяне и недопускане на хищническата и деструктивна същност, която се вихри на Земята и съсипва човеците и душите им.
И когато човек е наясно с този си избор и посока на развитие, върви в светлина и твори доброта и злото няма място.
Поздрави!

Подкрепям споделеното от Веси (според мен малко встрани от основната тема на стиховете,за което се извинявам) и не мисля ,че казаното има връзка с някакви хромозоми и тяхната отговорност за агресивното поведение и склонност към интриги .Необходимо е човек в живота си целенасочено да взема определени решения, да прави избори , особено за важните неща в живота и да ги прилага в реалността.В последствие това се оказва от решаващо значение за градивна промяна и усъвършенстване на личността му, човечността и всички качества свързани с това!Силно се надявам споделеното от мен да не се възприеме като желание за доказване на собствената ми правота а като желание и стремеж този мой опит да е от полза евентуално! Приятен ден!
цитирай
13. predatorkapredatorka - 12. emi1ts - Поздрави! 07.00
11.07.2018 08:44
добре, приема се!
само ,СПРИ да лъжеш и се криеш..
иначе твоите думи са измамни, потайни..и меркантилни..
Чу ли? разбираш ли, изобщо, за какво говоря?!!
Даниело ?
цитирай
14. emi1ts - - predatorka
11.07.2018 09:35
С известно възхищение към търпението на sofisofi да изтърпи всичко това в блога си ще си позволя и аз да споделя ,че отдавна желая да ти кажа - името ми е наистина и реално Емилия Цанева а твоето име и фамилия аз не знам и за мен ти си по анонимна и от мен.Не знам(и не желая да знам)защо си решила това да е така но за моят избор на анонимност много силно влияние оказа желанието ми да съм защитена от хора с точно твоя тип отношение- нападателно ,агресивно,нагло и същевременно с ограничени знания и познания и оттам разбира се грешни преценки които се афишират публично и по моя лична преценка могат да навредят сериозно, стига разбира се да има хора които да има повярват.Това е ,което пожелах да споделя и се надявам да съм била достатъчно ясна.Хубав ден!
цитирай
15. predatorkapredatorka - 14. emi1ts - - predatorka 09:35
11.07.2018 14:09
долна лъжкиньо и преструвано..
не се крий тук..
докато си анонимна и вилнееш в този блог ..
така ще бъде..ще те разобличавам..ти имаш и МЪЖКИ имена , многооо..
спри с твоите истерични, езотерични...бълвочи..
друг НИКОЙ не пишве тук вече..заради твоите измами..1000 имена..
освен тъповеселушка, ти...още 2-3 баби...
АЗ и ЖОРО...
ще лъжеш..внуците си....ама, ги нямаш..ти нищооо нямаш...
затова кибикаш тук скрита по 20 ч/спиш м-у 2 и 5, 30, вижда се..
не се оправдавай с мен.. АЗ НЕ ЛЪЖА..
именно, защото имам Висок Дух и Морал, и Сан..
не се лигави, ще стана и по лоша...измамнице шизоидна..
11 год си обърнала този сайт с ...краката нагоре..
ще те изкарам на светло, малко още...така съм решила...
айде ,оплачи се...на бабаита бойко...
цитирай
16. emi1ts - ....
11.07.2018 23:51
Нямаше ме известно време тук и гледам се появило прясно доказателство на това,което казах по горе.И да попитам - задоволени ли са - кои хромозоми бяха "z" a може би и всички накуп?Да?Чудесно!Поздрави на всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofisofi
Категория: Поезия
Прочетен: 1480793
Постинги: 660
Коментари: 2307
Гласове: 20121
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031