Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2017 19:16 - ТАКАВА СЪМ,на който не му изнася от блога ми да се изнася!
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Ще сваля звездите от небето,

ще си раздам душата и сърцето

на хората добри и мили,

които със последни сили

без права и без закони

борят се с тоз дето гони

българите от България,

която Ботев, Левски слави я!

Вън, Доган и разни твари,

Господ няма да се бави,

с дявола ще се пребори,

със Алах....чужди ще мори!

Ислямът няма да го бъде

в Европа,не, не ще го бъде

фесове,чалми, потури

и Доганови .......ури,

да се друсат, да нареждат,

българи глави да свеждат

и пред Америка "велика",

дето всички други тика

към война далеч от нея!

Денят започвам с песен.Пея... 


А ТЕ ТАНЦУВАТ,

ЛУДУВАТ И ....МЪРСУВАТ! 

Не е лудуване това!

Това е орис тежка, зла

на българина-то се знае,

който спи вековен сън и .....трае! 

А вий, дето ми изтрихте следващите тук куплети с машинации,безчувствени,превзети,
има кой Вас да Ви съди!
Истината ще пребъде!
Откраднахте куплета, който тук написах,
затуй писах го сега и тук направо,
за да се убедя,че имам право,
че манипулиран ми е блога
и с моите песнички изтрити,мога
да заявя със чиста съвест-
Не съм виновна аз нито езикът ми,
а вие няколкото нямате духовни ценности и съвест!

И това ли е начина да ме на карате да се махна?
Старомоден!
Не Ви мразя,просто сте ми безразлични
и нови стихове срещу Вас не съм писала скоро,защото сте ми НИЧИИ,
БЕЗЛИЧНИ НЯКОЛКОТО-
ДУШЕКРАДЦИ!

Спете спокойно, дадох Ви възможност умишлено,за да Ви хвана.
Изтрихте един мой нов стих,
но не беше целият !
Ще си го довърша,но не при Вас,
нали това искате, ДА ЧЕТАТ ТУК само вас
и да се опразни блог бегето,
а а после аз съм искала да съм ХАРЕСВАНА!
ОТ КОИ, ОТ ВАС ЛИ,ТА АЗ ВИ ЗНАМ КОИ СТЕ,КАКВИ СТЕ!

А.Х.Т. sekirata cekupama
....А сега да продължа с пеенето,което явно хичне Ви се нрави дори в категория музика недоброжелател да ме свари!

 https://www.youtube.com/watch?v=7dkqkNRhtkw

 sekirata Den mina Rado

https://www.youtube.com/watch?v=aBTOj8XGlc8
sekirata Kitka

https://www.youtube.com/watch?v=N6ZafNj5Utw
sekirata Takava sum











Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240610
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031