Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2020 20:20 - Юли е моят месец!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2616 Коментари: 18 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Честит Джулай на всички, нека има Слънце и усмивки!

image


image


image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Нека има светлина!
01.07.2020 20:25
Щастлив месец юли, Веси!
цитирай
2. apostapostoloff - Посвещавам ти това мое стихотворение:
01.07.2020 20:53
Помниш ли ефирната ми ласка?
Пак бях аз,..., ти просто помълча
в дълбините ни пробудени,
в ритъм тих, с вълни от спомени,
срещали ни в пристани с мечти,
преходни, като следите в пясък.

Не прощавай ми..., стори го вече,
с бурни изповеди на прибоя,
с история за всяко камъче,
мен намерена и споделена,
съпреживяна и оставена
на дълбините ни в покоя.

Ще помня те с мълчана ласка,
споделена с лунната пътека,
отплавала с платна от време.
към пристан който ще ни срещне,
под слънчевите пръски на дъга,
цветна ни, с любов от дълбините.
цитирай
3. lexparsy - Пак ти завидях на красивият първоюлски изгрев Веси
02.07.2020 00:00
   July morning е прекрасна българска традиция. (а някои си мислят че американска и хипарска)!
   А на моят обитаван бряг слънцето не е откъм морето нито по изгрев, нито по залез. Но вълничките е при мене бяха точно толкова големи... спомних си че едно време нощувахме с огън и печени миди на плажа. А когато морето е гладко като тепсия е цяло вълшебство да плуваш по лунната пътека. :-)
   Юлски летни поздрави от мене!
   Лекс
цитирай
4. vesever - Таня, щастлив да е и за теб, благо...
02.07.2020 09:35
Таня, щастлив да е и за теб, благодаря ти!

Поздрави!
цитирай
5. vesever - Апостоле, благодаря ти!Много е ...
02.07.2020 09:36
Апостоле, благодаря ти!
Много е хубав стихът, но се оказва, че е на Лекси, а не твой. Не е редно да подвеждаш блогерите.
цитирай
6. vesever - Лекси, прекрасни спомени))) Ние ...
02.07.2020 09:37
Лекси, прекрасни спомени)))
Ние нали сме си морски, ще имаме още морски приключения това лято, нощувки на палатка с огън и печени картофки е хит за нас )))
А през септември ни поканиха приятели на гръцкото море, следваме стъпките ти ;)))
Поздрави сърдечни и да ти е хубаво лятото!
цитирай
7. lexparsy - Моля те не изтривай коментара на Апостолоффф
02.07.2020 12:42
Обещал съм му да го лекувам прецедетели, и да му излезе през носа!!!
Даже и от името на "малоумните" ми деца както ги нарича!
   Лекс
цитирай
8. ckarlet - Ти си една харизматична Жена!!! И ...
02.07.2020 12:59
Ти си една харизматична Жена!!! И страшно ти отива изгрева и всяка красота... Прекрасно лято, Веси!
цитирай
9. vesever - Лекси, не го познавам и не знам какво ...
02.07.2020 13:08
Лекси, не го познавам и не знам какво ти е писал, съжалявам, ако има обидно отношение. Знаеш, че аз съм за добрите отношения, доколкото зависи от мен. Но не всеки можем да накараме да се държи добре и дружелюбно, за съжаление. Моята стратегия, знаеш, е ако някой се държи злобно, просто да го игнорирам. Така се намалява злината, бива отрязана. Поне аз така го виждам.
Живи и здрави да сме, аз напоследък рядко влизам в блога и не знам какви неща се завихрят тук.

Поздрави!
цитирай
10. vesever - Скарлет, благодаря ти! Много ...
02.07.2020 13:09
Скарлет, благодаря ти!
Много обичам такива преживявания, свързани с Природата и красотата и всичко, което ни носи вдъхновение.
Нека целият ни свят е красив и хармоничен!
Дай Боже!

Прегръдки от мен!
цитирай
11. ckarlet - Имам страхотна снимка преди години ...
02.07.2020 13:14
Имам страхотна снимка преди години на този кораб във Варна.
Ще сложа линка, ако имаш време го разгледай. Прегръдки и от мен, Веси!
http://ckarlet.blog/tq-i-toi/2011/07/18/neka-da-e-liato.785515
цитирай
12. vesever - Скарлет, не съм влизала вътре до...
02.07.2020 13:15
Скарлет, не съм влизала вътре досега, но от години го харесвам, много добре стои до морето...

Благодаря ти! Прекрасни снимки от Варна!
Много я обичам тази Варна откакто се помня )))
цитирай
13. katan - Прекрасна чаровнице,
03.07.2020 13:18
нека юли освен любим да е много щастлив за теб!
Прегръщам те!
цитирай
14. vesever - Кате, благодаря ти! Прегръдки ...
03.07.2020 13:21
Кате, благодаря ти!

Прегръдки и от мен и весело лято да имаш!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
03.07.2020 15:33
Най- хубавия месец в годината си си избрала! Не знам, родена ли си в него, но го заслужаваш!
Създаваш юлско настроение ,дори в натегната , мрачна атмосфера, която е надвиснала над блога!!
Слънчев човек си!

Бъди щастлива, Весе!
цитирай
16. vesever - Иване, благодаря ти! Юли е моят ...
03.07.2020 18:56
Иване, благодаря ти!
Юли е моят месец, защото съм родена в края на месеца.
Нека имаме лятно настроение и хубави моменти винаги, аз се радвам на лятото.
В блога не знам какво става, но да ти кажа, гледам си приятелите (ако и напоследък рядко да успявам да влизам да ви чета), и не си товаря душата с интриганти и злобари. Няма смисъл да се връзва човек, не можем ги промени...

Поздрави и само добрини да имаш!
цитирай
17. vesever - Апостоле, изтривам коментара и и не ...
03.07.2020 18:58
Апостоле, изтривам коментара и и не мисля, че има смисъл да ти обяснявам защо, но все пак:
На своя територия не допускам интриги и обиди към когото и да било. Така че, сбъркал си мястото.
Остани си със здраве!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
03.07.2020 19:47
vesever написа:
Иване, благодаря ти!
Юли е моят месец, защото съм родена в края на месеца.
Нека имаме лятно настроение и хубави моменти винаги, аз се радвам на лятото.
В блога не знам какво става, но да ти кажа, гледам си приятелите (ако и напоследък рядко да успявам да влизам да ви чета), и не си товаря душата с интриганти и злобари. Няма смисъл да се връзва човек, не можем ги промени...

Поздрави и само добрини да имаш!


Така и предполагах!
Позитивен човек си, търсиш доброто и красивото в живота!! Естествено долни интриги и мръсотии не дават това, което търсиш в него!
И няма как да приемеш подобни хора, хранещи се с тях!
Да, непоправими са, но на всекиму своето!
Ще си го получат!!
Благодаря за добрите пожелания! Научен съм да търся и да правя добро- заслужени са!

Да си здрава и безкрайно, хубаво лято ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043821
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол