Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 14:19 - Сбогом, Милене!
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1851 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Никога не съм предполагал, че ще пиша за смъртта на Милен Цветков. Никога! Обичах го, харесвах стила му на работа – острото му чувство за ирония и сарказъм, хуморът, нестандартният му поглед върху живота и хората, умението да предразполага събеседника си, куража и смелостта. Учил съм се от него, радвал съм се на смислените му интервюта и размисли в „Часът на Милен Цветков“.

С нетърпение съм чакал предаването му, дори когато умниците от Нова телевизия го преместиха преди полунощ. Винаги беше подготвен по темите, които разискваше. Достигаше до същността на въпроса, усещаше събеседника си. Когато насреща си имаше самозабравил се човек – не му спестяваше истината. Не щадеше глупаците! Държеше се бащински с Даниел Петканов, напътстваше го. Тези неща не могат да се забравят! Те остават в паметта!

И днес, вместо да следя новото му предаване, пиша за нелепата смърт на Милен Цветков. Убит от дрогирано мамино синче. На светофар, пометен със 100 км/час. Подобно идиотче, но с мотор щеше да ме прегази на пешеходна пътека.

 Бесен съм! На полицията ни, която оставя тези малоумници да карат като изоглавени, на депутатите, които не променят законите, на съдът, който им налага смешни глоби.

Преди време маминото синче, което уби Милен е било заснето как минава на червен светофар. Два пъти. Нищо не са му направили.

Това не е държава! Това е територия, в която наглеци и идиоти убиват невинни хора! И полицията, законът и съдът си бъркат в носа.

Докога??????

Иво Югов

barometar.net



Гласувай:
11



1. borika3 - Нелепа смърт
20.04.2020 14:35
Точно това е определението на ситуацията. Не търся заговор, не търся убийство и разчистване на сметки.
Милен стана жертва на ситуация, която ме плаши всеки път, когато изляза.
Живея скучно и просто, врагове нямам, нямам и острото перо на Милен. Няма да стана мишена на някого.
Страхувам се точно от това- ще си чакам кротко на светофара и...И за някого светът ще свърши, за други ще съм статистика.
Почивай в мир, Милене!
А аз ще се надявам да има възмездие за виновните...
цитирай
2. kunkata - ХМ
20.04.2020 16:39
apostapostoloff написа:
държавата е виновна за всичко... Поизтърка се вече тази плоча, поизтърка се...


ОСТАНАЛО ЛИ Е НЕЩО ЧОВЕШКО В ТЕБ???
цитирай
3. eva666 - Мир на Душата му..
20.04.2020 20:49

и Светлина..оттатък..
многоо ме заболя, и ще боли...
поклон!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2178381
Постинги: 1200
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930