Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2019 23:47 - Не Нам, Товарищ марешкИ!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2165 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 10.05.2019 00:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Днес един безпросветник от най-високото място в страната говори просташки глупости по случай Ден победы. Не съм ползвал до сега такова оппределение, но друго ми не идва на ум. На него и на остналите безпросветници пояснявам някои исторически факти от хода на ВСВ. Дано да отворят блога ми и да се засрамят от себе си...
   Хитлер иска да ликвидира хегемонята на Великобритания в Европа и да създаде нов ред, нещо като Европейски съединени щати с първа държава в тях най-великата на Европа в момента, Германия. За да стори това, той трябва да има гръб - договор за ненападание със СССР. Сталин се възползва от този договор и "присъединява" доста страни към СССР, а също и част от някои, напр. Финландия и половината от Полша. В другата половина на Полша навлизат германците, защото те искат да свържат Данцинг чрез ивица по Балтийско море, наречена Коридора с Прусия, където живеят етнически германци.
  Англичаните, превърнали се от грабежа на света в боклуци са бити от Хитлер, но те имат резервен ход. Договарят се със Сталин да нападне през Полша Германия. Това би открило втори фронт срещу Германия и би помогнало на Англия да избегне загубата във войната, която до измяната на Сталин е тотална. Сталин се абортира от договора с Хитлер и струпва цялата войска на СССР в Полша, която да нападне Германия. При това положение Хитлер оставя боклуците /англичаните/ и започва война с СССР. Премазва ги и тях, идва ред отново на боклуците /б. м. англичаните/. Една победа на Германия във войната обаче би наложила нов световен ред, остта Рим. Берлин и Токио. Ако това стане както  Европа, така и Изтока, начело с Япония биха надминали Америка като икономика, като военна сила. Пред Америка се появи исторически шанс - ако се амесят във войната на страната на държавите боклуци и обърнат хода й, те ще станат станат световна сила №1. Не германците и японците. До този момент те снабдяваха Англия и СССР с военна и друга помощ, но това не помогна, необходима бе американска военна намеса. Те сториха това, ползвайки за военна база Англия и с масивни бомбардировки унищожиха тила на Германия. Без снабдяването си германската армия не можеше да води война и я загуби. Войските с "дбороволци" от колониите на Англия, СССР, нещо не можа да й помогне, спаси я Америка.
    Ходът на Сталин в тази война да се присъедини към Англия донесе ужасяваща разруха за СССР, който даде 20 млн. души жертви в сраженията заради промяната на курса на Сталин от съюз с Германия към съюз с Англия. Този курс получи в комунистическите страни името "Вероломно нападение", а то бе точно обратното. 
    Войната свърши. Американците бяха по-прости от англичаните, които се писаха победители във войната и раздаваха акъли какво да се направи след нея. Един от акълите бе заради "помощта" на СССР към Англия, да се даде на Звяра /така Чърчил нарича Сталин/ компенсация да ограбва страни като Чехия, Полша, Унгария, част от Германия и др. Това е и причината Сталин да получи от Чърчил като подарък България, която не е влизала в списъка страните, водили военни действия срещу СССР и трябва да бъдат наказани с грабеж от СССР, защото са блили на страната на лошите, а не на страната на добрите /б. м. Англия/. Така съветската система на колективизация и деинтелектуализация бе внедрена в страната ни и я съсипа. Нейни отрочета днес са симплицитастници като тоя с оралната изява от трибуната на парламента, дето днес определи СССР като страна, допринесла за победата на доброто над злото, но и той като най-големия симплицитасник, президента ни, за тез неща хабер от понятие си няма. Само безпросветник може да твърди, че СССР бил загубил 50 млн. души във войната. Двадесет млн. са убитите във войната, 32 млн са загинали от репресиите на Сталин. Запознатите с делата му знаят за какво говоря - архипелагът ГУЛАГ е само част от репресивния му апарат. За 31 годинии управление на Сталин загиналите от репресиите му са 32 млн. души. Да се приписват тези убити от Сталин руснаци като жертва на войната мяза на простащина, но е възможно това да е опит за подмяна на исторчеките факти. Най-голямата лъжа в света е свързана с двете световни войни, те са и ключът към днешното зло, което се мултииплицира..
    Оралната иизява на Товаришча ми прилича на нежно докосване на най-чувствителното място на опростачениите, към които той подмята тези пениси с надежда някои да се ловнат на тях.
    Аз препоръчвам на Товаришча да се заинтересува за нещо по-издалечно, защо по време на ПСВ бе внедрена в Русия ВОСР. И да си опита да си обясни, ако Америка не се бе намесила във ВСВ далии светът днес щеше да бъте такъв объркан, непредвидим и бездуховен.
   Не Нам, Товарищ марешкИ...


  



Гласувай:
9



1. vladtepes - За Русия
10.05.2019 10:14
В Русия края на 1916г. инфлацията надхвърля 3000%, заплатите в промишлеността се бавят с месеци, безработицата расте, земеделието страда от недостиг на работна
ръка заради масовата мобилизация, жените и вдовиците на мобилизираните не получават никаква подкрепа, властта прибягва до реквизиции за да може да изхранва армията. Това неизбежно създава революционна обстановка. Трябвало е временното правителство да потърси възможно по-изгоден мир и да се опита поне частично да реши социално-икономическите проблеми. Хитлер е искал да ликвидира етническите малцинства в Европа и Германия да господства, ако не го бяха спрели щяха да загинат много повече хора.
цитирай
2. eva666 - !! костаа, страахоотен анализ, и без лизането..ще минем...Поздрави!!
10.05.2019 14:02
Ходът на Сталин в тази война да се присъедини към Англия донесе ужасяваща разруха за СССР, който даде 20 млн. души жертви в сраженията заради промяната на курса на Сталин от съюз с Германия към съюз с Англия. Този курс получи в комунистическите страни името "Вероломно нападение", а то бе точно обратното. /

точноо така съм чела и аз...

пп
Оралната иизява на Товаришча ми прилича на нежно докосване на най-чувствителното място на опростачениите, към които той подмята тези пениси с надежда някои да се ловнат на тях.
цитирай
3. krumbelosvet - Планинаре, ти не си добре.
10.05.2019 16:09
Нещо за Мюнхен знаеш ли? А за "Моята борба"? И чий войски отидоха до ЧУЖДАТА ГРАНИЦА? лУД. Психо-десен гьобелсо-макартист.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Туй, що сте изкоменитрал под постинга ми няма нищо вярно и не прави смисъл.
10.05.2019 16:51
vladtepes написа:
В Русия края на 1916г. инфлацията надхвърля 3000%, заплатите в промишлеността се бавят с месеци, безработицата расте, земеделието страда от недостиг на работна
ръка заради масовата мобилизация, жените и вдовиците на мобилизираните не получават никаква подкрепа, властта прибягва до реквизиции за да може да изхранва армията. Това неизбежно създава революционна обстановка. Трябвало е временното правителство да потърси възможно по-изгоден мир и да се опита поне частично да реши социално-икономическите проблеми. Хитлер е искал да ликвидира етническите малцинства в Европа и Германия да господства, ако не го бяха спрели щяха да загинат много повече хора.


На такива коментатори пожелавам да ги крумбелосветнат манафите, но в случая не Ви пожелавам това.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Не можете да коментиирате постинга ми, защото аз понеже съм по-възрастен от Вас
10.05.2019 16:54
krumbelosvet написа:
Нещо за Мюнхен знаеш ли? А за "Моята борба"? И чий войски отидоха до ЧУЖДАТА ГРАНИЦА? лУД. Психо-десен гьобелсо-макартист.
съм по-умен. Мъжът поумнява с възрастта, а жената в резултат на осъществените извънбрачни връзки. Появи се статия за тези зависимости на известния блогър Економисто във авторитетното британско финансово списанние Фекалшантаймс, в които той публикува статии.
цитирай
6. vladtepes - За Русия
10.05.2019 17:11
Русия наистина е била в много тежка икономическа криза заради войната и е имала трудности да снабдява нормално армията си, понасяла е и военни загуби. Първият резултат е Февруарската Революция. Временното правителство не взима никакви мерки да реши социално-икономическите проблеми и следващата революция става практически неизбежна. Имало е протести с по 100 - 200 000 души срещу забавените заплати в големите градове както и такива на съпруги на мобилизирани и вдовици.
цитирай
7. planinitenabulgaria - Тази тема Вам непонятна, я так понял.
10.05.2019 19:21
vladtepes написа:
Русия наистина е била в много тежка икономическа криза заради войната и е имала трудности да снабдява нормално армията си, понасяла е и военни загуби. Първият резултат е Февруарската Революция. Временното правителство не взима никакви мерки да реши социално-икономическите проблеми и следващата революция става практически неизбежна. Имало е протести с по 100 - 200 000 души срещу забавените заплати в големите градове както и такива на съпруги на мобилизирани и вдовици.


Други теми има сега които интересни, а рекламата внася допълнително смут в тях.
Светът сега се интересува от друго, дамските певръзки, които абсорбират интимната миризма са по-добрите или пък дишащите. Стана така, че жените са дотолкова объркани - както Вие с темата "Русия" - че нито единия тип си купуват, нито другия. Вие не знаете как да мислите, те не знаят какво им требе. Престанете да висвате всякакви глупости в нета.
За да излезето от този тупик Ви препоръчвам да се заинтересувате от Единадесетата сомфония на Шостакович, кога се твори тя, какво историческо събитие описва с музика. Ако не можете да сторите това, предложих Ви друга тема, която не дава на самите мира по света.
цитирай
8. krumbelosvet - Умът се крие в планините.
12.05.2019 19:20
Да, умът СЕ КРИЕ по планините, и не всеки планинар може да го намери и да прави смисъл. Като мъж "в репродуктивна възраст", както сам се определя нашият блого-автор планинар, той разбира от дамски превръзки и от влиянието на извънбрачните връзки в/у дамския интелект. И мнението си за същността на ВСВ требе да е взел от некоя дама с много прелюбодействия и миризливи превръзки.
цитирай
9. bojo12345 - Коста, твоят анализ трябва да се изучава не само в училище, но и във военните поделения, ако още има такива.
16.05.2019 20:18
Истината се възприема много трудно и са необходими десетилетия за осъзнаването й.
Поздрави!
цитирай
10. planinitenabulgaria - Който не знае историята на ПСВ и на ВСВ,
19.05.2019 21:44
krumbelosvet написа:
Да, умът СЕ КРИЕ по планините, и не всеки планинар може да го намери и да прави смисъл. Като мъж "в репродуктивна възраст", както сам се определя нашият блого-автор планинар, той разбира от дамски превръзки и от влиянието на извънбрачните връзки в/у дамския интелект. И мнението си за същността на ВСВ требе да е взел от некоя дама с много прелюбодействия и миризливи превръзки.


която е заложена в "мирните" договори след Първата ще остане гаче ли са го крумбелосветнали манафите. Там е заложена всичкото зло, което днес вилнее по света и което с лъжи се обяснява не сама в Голямата страна, в която живеят най-щастливите хора на света и която има неотразими ракети, но за съжаление и в други. Където простащината е намерила почва...Привеждам пример, където пробиха маркспропутинците като Италия, Австрия, Унгария и др....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12183802
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031