Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2018 14:03 - Понякога Атлас ще изправя рамене, за да показва, че Картаген лесно може да бъде разрушен
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4492 Коментари: 52 Гласове:
48


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage





Гласувай:
49



1. starforlife -
04.11.2018 14:03
цитирай
2. getmans1 - Важното е да мислят Стар, лошото е, ...
04.11.2018 14:49
Важното е да мислят Стар, лошото е, когато им даваме наклон ... на мислите им.
Тогава провала е най-вероятен и хич не е без значение чий ще е провала но все пак нашият е за предпочитане.

НАЗДРАВЕ, днес посях две праскови и две череши и много сливи ... да има за пърцуца.
СИЕСТААААААААА.
цитирай
3. vaquero - starforlife,
04.11.2018 16:46
Абе, пъне се, ама все повече не му се получава.
Освен на мислене, човекът се учи и на характер и поведение. Учи се да управлява себе си, а не да се държи като в джунглата.
цитирай
4. elinora - ;)))))))))
04.11.2018 17:03
жалък жалкар!
цитирай
5. getmans1 - . . . „Човекът, който лъже света, ...
04.11.2018 17:18
... „Човекът, който лъже света, става незабавно негов роб.”


vaquero написа:
Абе, пъне се, ама все повече не му се получава.
Освен на мислене, човекът се учи и на характер и поведение. Учи се да управлява себе си, а не да се държи като в джунглата.

цитирай
6. getmans1 - . . . „Заради какво?”. . . Бас хващам, ...
04.11.2018 17:33
... „Заради какво?” ... Бас хващам, че това го казваш от гола злоба ...

elinora написа:
жалък жалкар!

цитирай
7. radostinalassa - getmans1
04.11.2018 17:47
Трябва не само да ги посееш, но и да ги отгледаш.
цитирай
8. getmans1 - 7. radostinalassa - getmans1 17:47
04.11.2018 17:57
... „Ако научим човек, че е лошо да се гледат пролетни цветя, а той ни повярва и после го направи, ще можем да правим с него каквото поискаме. Той няма да се защитава. Няма да мисли, че заслужава защита. Няма да се бори.”


radostinalassa написа:
Трябва не само да ги посееш, но и да ги отгледаш.

цитирай
9. radostinalassa - Аз имах предвид деца
04.11.2018 18:17
В постинга става дума за деца
цитирай
10. saankii - ж, нали ти казах 6 п, тва е мара, дългата чапла..без акъл, без комплекси, и..без мъж..
04.11.2018 18:27
elinora написа:
жалък жалкар!


не е рустам..
или се правиш на ударен..нарочно..
тъпо..изглеждате ,от където и да ви погледне норм.читател..
цитирай
11. delff - "Ако си заслужава да направиш нещо, заслужава си и да прекалиш ..."
04.11.2018 18:37
Лично аз много се забавлявам когато прекаляваш, Стар.
цитирай
12. anngry - Изключително много ценя смели хора с характер, Ж-Стар!
04.11.2018 19:07
Каза и го направи. :D




ПП: Удивена съм как цял един свят може да се крие зад едно намигване. Благодаря, Стар! За ключа и пътеводителя. Невероятно е!
цитирай
13. cortana - Хайде наързичко да ви отразя аз, Корти. :)
04.11.2018 19:59
2. getmans1 - Ж има един лаф, че не е важно да се мисли, а да се разсъждава. Когато някой му каже: 'Че то не е ли едно и също?', Ж отвръща: 'Не, не е. Да мислиш означава да търсиш 'как'. А да разсъждаваш, и да се питаш 'защо'.

3. vaquero - Точно обратното, все повече му се получава. Въпросът е, че околните все повече и повече привикват с високомерието си да се мислят за призма. :)

4. elinora - Er hockte seinen Frosch und tauchte sich in seinen schlammigen Teich ein. :):):))))

5. getmans1 - Човек, това звучи..... подло. :):):))))

6. getmans1 - Злобата е на жалките зоба. :):):)))

7. radostinalassa - Напротив! Трябва да ги оставиш да се развиват! Сами! :)

8. getmans1 - Някой би могъл да напише '..... бронебойни патрони няма открити. Няма открити' :):):)

9. radostinalassa - В постинга става дума за всичко друго, но не и за деца. :):)

10. saankii - Всеки има правото да греши. :):):)

11. delff - А мен питаш ли ме? :)

12. anngry - Трябваше да познаваш Ж през 2012та.....


Последни 20 регистрирани посетителя
19:47 - laval
19:44 - cortana
19:08 - anngry
19:03 - anngry
18:57 - radostinalassa
18:54 - robott
18:44 - vaquero
18:34 - delff
18:22 - saankii
18:15 - radostinalassa
17:55 - getmans1
17:46 - radostinalassa
17:29 - kvg55
17:17 - getmans1
17:02 - elinora
16:44 - shtaparov
16:43 - vaquero
15:45 - milanski
15:41 - milanski
15:37 - radostinalassa
цитирай
14. saankii - хубава музика, а пръдлата дала пак ..минус...
04.11.2018 20:12


4. elinora - ;)))))))))
17:03
жалък жалкар!


мароооо, жалка си ти,хейтърке вредна и дребна
чудиш се...с кого да се драпаш 12г тук !!!!!!!!!!!!!
да беше наЕбала поне 5-6 ма мъжове..жабо кикерице..
аре, чупката..
цитирай
15. elinka4 - Благодаря за преживяването, Жоро. :) За тефтера с пожеланията също. :)
04.11.2018 20:39
Няма да си липсваме защото ще се виждаме. :)
цитирай
16. obses - Привет, Стар.
04.11.2018 23:36
Неподражаемо оформление. Както всъщност е винаги при теб.
цитирай
17. anngry - "12. anngry - Трябваше да познаваш Ж през 2012та....."
05.11.2018 00:34
:D
Тогава дори не бях чувала за тази блогова платформа. Дори сега се замислям как научих за нея. От колежка май. :D
цитирай
18. vencivaleri1951 - Впрочем
05.11.2018 08:38
Атлас не се е отличавал с много ум в сравнение с други известни атланти/ Прометей например/ Известна е срещата му с друг "силовак"-Херкулес, който стигайки края на света/там където Атлас държи на плещите си небето/ с цел да откъсне специални и строго пазени ябълки-това е един от подвизите на Херакъл. Та попитал той Атлас , как да влезе в градината, а и още по важно, как да излезе жив от там. Атлантът предложил той да откъсне ябълките/имал си връзки левентът/, ако през това време Херкулес подържал вместо него небето. Херакъл се навил и онзи влязъл за ябълките. Набрал, но никак не му се искало отнова да се "гърби" с небесния свод. Предложил на Херкулес вместо него да занесе ябълките. Синът Зевсов също не ни се представя като човек на ума се съгласил, но помолил титана за малко да подпре свода, че Херкулес да си сложил възглавнички на плещите , защото тежестта го убивала. Подхванал Атлас свода и така сиостанал и до днес с него. Не виждам възката между Картаген и Атлас/вероятно е много сложна за мен "лузъра" тази метафора/ , но виждам прилика между "собственика" на фразата " Смятам , че Картаген трябва да бъде разрушен" Катон Стари и собственика на блога в който сме- Жорко-СТАРи. Първият още го знаят и като Катон Цензора , и наш Жорко заплашва с цензора в блог бг. Единият искал да бъде разрушен Картаген/истинската причина била , че имал сребърни мини в Северна Африка, а картаген е бил заплаха за тях/ , а другият искал Костинброд да бъде разрушен. Защо Костинброд ли-ами защото там имало някога птицеконбинат, а знаем кой получава дивиденти от " пиле Градус"
Впрочем не е много ясно това с дивидентите, доколкото акционерите там са само двама братя и структурата е линейна-тоест без общо събрание, а с Управителен съвет от трима души, но фирмения регистър е пропуснал Жорко. Абе какво ще вярваме на този регистър, като всеки с лаптоп може да го "събори" Важна е връзката- Катон Стари иска събарянето на Картаген заради сребърните си мини, а Жорко Костинброд заради пилеГрадус
цитирай
19. getmans1 - Дуууубре, че Атлас е зает да носи ...
05.11.2018 08:58
Дуууубре, че Атлас е зает да носи подържа тежкото, че ако е айляк и прочете от смах може да събори света .... хахахаха.

пп. Добро утро Кортни, с изключение на ком. 1 всичко друго от мен вчера е цитати ... и се надявам да са си точно по местата.
Приятен ден.
цитирай
20. get - До 18. vencivaleri1951 - Впрочем ...? - Ех, Венци - за метафора нещо чувал ли си ? :))) !
05.11.2018 11:01
vencivaleri1951 написа:

Впрочем, Атлас не се е отличавал с много ум в сравнение с други известни атланти.
...
Подхванал Атлас свода и така сиостанал и до днес с него.
...


Атлас(тласкащ), Прометей(провиждащ), Менетий(знаещ) и Епименей(глупав/не знаещ) - са четирима братя атланти!
Първият - Атлас Е НАКАЗАН от Зевс, да поддържа/тласка НЕБЕСНИЯ СВОД ... но той не е ПРОСТ а върши/тласка НЕБЕТО по наказание-присъда!

Венци - докато не прочетеш книгата на Айн Ранд? "Атлас изправя плещи"(още известна и като:"Атлас изправи се") - ти е съдено като един Епименей(глупак) - да отваряш до безкрай "Кутията на "Все-одарената"** ... и по този начин КОМУНИЗМА МУ Е СЪДЕНО ПЕРМАНЕНТНО ДА НОСИ - НЕЩАСТИЕ на човечеството!?

П.П.
Предвид слабата обща култура - пояснявам?
"Все-одарената"** - се нарича "Пан-Дора". Името е съставно от частиците ПА(л)НО + ДАР ... за които думи ни се внушава, че са "единствено" и "само" гръцки :)))!

Венци, ти направо си, като един Аркадий Гайдар - не го бъркай с А. Райкин :)))

Прощавай за сарказма - но целият ви блогов ЕнтЕлЕктуален-другариат сте на този, не по-добър от твоя ... хал ? :)
цитирай
21. cortana - Привет на всички! :)
05.11.2018 11:42
След разбиващия 18ти коментар аз съм без думи и няма да репликирам, а само ще дам статистиката. :)


04.11 14:03 - Понякога Атлас ще изправя рамене, за да показва, че Картаген лесно може да бъде разрушен
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 393 Коментари: 22 Гласове: 25

Последни 20 регистрирани посетителя
11:12 -.....
10:04 -.....
09:21 - laval
09:12 - get
09:11 - vencivaleri1951
08:53 - getmans1
08:40 - vaquero
08:05 - vencivaleri1951
07:48 - sofisofi
07:43 - kolevn38
00:31 - anngry
04.11 23:33 - obses
04.11 23:31 - leonleonovpom2
04.11 22:58 - germantiger
04.11 21:47 - leonleonovpom2
04.11 20:51 - vencivaleri1951
04.11 20:37 - elinka4
04.11 20:28 - kvg55
04.11 20:13 - leonleonovpom2
04.11 20:08 - malchaniaotnadejda7

НИКовете на пожелали анономност блогъри са заменени с '.....'
цитирай
22. cortana - С горното исках да кажа, че не искам да си развалям кефа да прочета репликите на Жоро.
05.11.2018 11:44
Въпросът е, че те явно ще се забавят, защото връщайки се от..... родния град на 'само двама братя' , пропуснатият от фирмения регистър замина в командировка.
'Е как къде?' При Зевс разбира се! :) :) :)))

ПП: ДругарУ, на Вас, изчелият и притежаващ всичката соц-литература, не Ви трябва да четете автори като Айн Ранд и произведения като 'Атлас изправи рамене'. Гети ще ви разказва в цитати, защото според вас, другарЕте, е захлупен делиорманец.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Човек не всичко може да прочете, а авторът както е пропуснал да впише съдружия и фирми в регистъра, така и кавичките е пропуснал
05.11.2018 13:13
Ще се разбере , че цитира съвременик, а
няма да се свързва с митологията. Иначе, благодаря за лекцията по митология. Атлас все пак остава единствения неопростен титан. Не съм казал, че е прост и глупав, но не умът е силата му. Херакъл все пак го преметва, а и той не е представен като силен ум-по точно и двамата се отличават преимуществено със силата си.
И кой си ти полицай, че ще ми забраняваш да правя каламбур с Катон Старши и със Жорко СТАРи, с Картаген и Костинброт? Нещата се връзват според мен.
Като си толкова начетен я кажи защо Атлас държи небето, кой го е държал преди него.

ПП Впрочем има и друг вариант за Атлас и отново на гърците. Атлас се опитва да изплаши Персей/или Тезей-забравил съм кой от тях уби горгоната/, но онзи вади главата на Горгона Медуза и Атлас се вкаменява-от там и Атласките планини. както виждаш, отново няма много ум атланта-не е като атлантическите полковници...Извинявай и ти:)))

get написа:
vencivaleri1951 написа:


Впрочем, Атлас не се е отличавал с много ум в сравнение с други известни атланти.
...
Подхванал Атлас свода и така сиостанал и до днес с него.
...


Атлас(тласкащ), Прометей(провиждащ), Менетий(знаещ) и Епименей(глупав/не знаещ) - са четирима братя атланти!
Първият - Атлас Е НАКАЗАН от Зевс, да поддържа/тласка НЕБЕСНИЯ СВОД ... но той не е ПРОСТ а върши/тласка НЕБЕТО по наказание-присъда!

Венци - докато не прочетеш книгата на Айн Ранд? "Атлас изправя плещи"(още известна и като:"Атлас изправи се") - ти е съдено като един Епименей(глупак) - да отваряш до безкрай "Кутията на "Все-одарената"** ... и по този начин КОМУНИЗМА МУ Е СЪДЕНО ПЕРМАНЕНТНО ДА НОСИ - НЕЩАСТИЕ на човечеството!?

П.П.
Предвид слабата обща култура - пояснявам?
"Все-одарената"** - се нарича "Пан-Дора". Името е съставно от частиците ПА(л)НО + ДАР ... за които думи ни се внушава, че са "единствено" и "само" гръцки :)))!

Венци, ти направо си, като един Аркадий Гайдар - не го бъркай с А. Райкин :)))

Прощавай за сарказма - но целият ви блогов ЕнтЕлЕктуален-другариат сте на този, не по-добър от твоя ... хал ? :)

цитирай
24. get - 23. vencivaleri1951 - Венци стига с това себе-прехласване бре човек? Просто ОТНОВО СЕ ВРЪЩАМЕ ... ?
05.11.2018 14:51
... КЪМ СПОРА НИ С ОНТОЛОГИЧЕН ХАРАКТЕР ... ?

За ПРЕДМЕТА(предиката) на същият - първият ни държавен и ПАРТИЕН РЪКОВОДИТЕЛ - Тодор Живков Първи-Правешки, ви го каза в прав текст:

"СоциализЪма е едно недоносче!" - за това ти говори Стоименов пишейки горното?
- КАТО ГО ПОДКРЕПЯ(аргумент) с книгата на Айн Ранд (родена като - Алиса Зиновьевна Розенбаум).

Второ:
С теб има(х)ме задочен спор ПО СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ - Е ли социализма, е недоносче? - но вече в контекста книгата на Джек Лондон "Мартин Идън" - там отново останах неразбран! ... а и не само Лондон е от популярните имена - който твърди:
СЪЦИАЛИЗМА Е НЕДОНОСЧЕ - а тези които са повярвали в тази доктрина - са или наивници или ретроградни доктринери, които ...?
Които завземайки властта - в края на краищата ще доведат СОЦИУМА НА КОЙТО СА НАЛОЖИЛИ ТОЗИ СТРОЙ - до провал!

В тази връзка А. Ранд - пише в "Атласа ..."?

"Бягайте надалеч от човека, който твърди, че парите - са зло!
Тази сентенция е като звънче на прокажен. Предупреждава ни, че към НАС се приближава ГРАБИТЕЛ.
Докато хората живеят заедно на таз Земя, те ще имат причини да си сътрудничат а единственият разумен довод да отхвърлят(се откажат от) парите може да бъде дулото на оръжието."

Схващаш ли какво Ви/ти обяснявам - в контекста ПРОТИВОРЕЧИЕТО В ПОЗИЦИИТЕ - Първо: на ТВОЕТО "ИДЕОЛОГИЧЕСКО БЕЗСРЕБЪРНИЧЕСТВО" на марксист ... и реалната ти БИТНОСТ, на СРЕДЕН СОБСТВЕНИК-БУРЖОА - казано по друг начин номенклатурно-червен приватизатор?

В този ОПОРТЮНИЗЪМ, е не само твоята - А И ЗА МНОГО ДРУГИ ПОСТ-(номенклатурни)-КОМУНИСТИ ДРАМА - тоест, на цяло поколение ПОСТ-ПЕРЕСТРОЕЧНИ "комунисти" ... да изповядвате ОПОРТЮНИСТИЧНАТА КАТО ИДЕОЛОГИЯ ... пролетарско-БЕЗРЕБЪРНИЧЕСТВО, наред с МАТЕРИАЛНОТО НАТРУПАНО ЧРЕЗ МОШЕНИЧЕСТВА - БЛАГОПОЛУЧИЕ? ... наспроти МИЗЕРИЯТА - в която вкарахте масата от народа БЛАГОДАРЕНИЕ НА ДИРИЖИРАНАТА от Партията(ви) "перестройка"?

- Георги Ст. е КРЕАТИВЕН човек от там и Личност- станала материално благополучна, БЛАГОДАРЕНИЕ НА СЕБЕ СИ - поради това ви и дразни!
- Защото не е един от Вас ... привилегированите партийни номенклатурчици и алчно-червени буржоа-партократи!
цитирай
25. vmir - 24. get , "Бягайте надалеч от човека, който твърди, че парите - са зло!"
05.11.2018 15:29
Няма начин патологичен лъжец искрено да харесва кадърен човек.
Кадърния създава стойности и харесва кадърни, защото съзиданието изисква знания и умения, които са колективно дело на кадърните хора. Патологичните лъжци ненавиждат кадърните, защото "квалификациите" им са имитации на знания и умения, за да се домогват и препитават от чуждия труд безнаказано. Паразитите са неприятни не само в нета, но и във физическото си обкръжение и си въобразяват, че колкото на по-големи отворковци се правят в нета, толкова по-добро оправдание си имат поне за пред тях. Едва ли има по-жалка самозаблуда от тази - всеки се нуждае от опората на знаещ и можещ човек, а не от претенциозно пуйчене на човек, който се затруднява да забие пирон в тиква, но задръства около себе си с непреодолими ретроградности или абсурди.

Поздрави!
цитирай
26. saankii - Велики демократино Гет, нещо не те разбрах..анблок...
05.11.2018 15:49
"СоциализЪма е едно недоносче!" - за това ти говори Стоименов пишейки горното?
- КАТО ГО ПОДКРЕПЯ(аргумент) с книгата на Айн Ранд (родена като - Алиса Зиновьевна Розенбаум).

самото твое съждение..съдържа нон сенс..
А. Ранд/род Розенбаум е против Социализма/ Равенството/ само ..на книга..
в края на бурния си/противоречив/ живот е принудена да проси държ.пенсия
/ подобно теб/.. сигур за това ни я рекламирВаш тъй страстно..
плоско, ТовариШч, очень плоско..
инак, и аз си изкарвам Парите сама ,откак се помня..
без да издигам лозунги..и да въртя седянки...
нъцки ,от Юлия
цитирай
27. saankii - ...?
05.11.2018 15:51
джоре, аре стига са кри..кат мома..
имах много важна Питанка..от вчера...
цитирай
28. vencivaleri1951 - А...не гет
05.11.2018 17:59
[quote=get]... КЪМ СПОРА НИ С ОНТОЛОГИЧЕН ХАРАКТЕР ... ?

За ПРЕДМЕТА(пред

Спорът ни с теб е по скоро оринтологичен, отколкото онтологичен. Тоест , ти си знаеш една песен и си я чуруликаш. При Мирча Кришан е краставицата, при теб е социализмът и не разпопилите се като теб. Първите са тъпи, неуки, мошеници, а умникът си ти-понеже смяташ , че отново си "уцелил ваксата". Ваксата полковник е да се пързаляш по добре , както и да те пързалят по добре

Петър Междуречки /кмет на София/ ми е съсед, а беше и приятел на татко. Няколко години след промените стана дума за "недоносчето" Междуречки каза , че Живков цитира него и е разбран погрешно. Имало е разговор между двамата на тази тема в Западна Германия/ където Междуречки преди да стане кмет е посланик/ и в този разговор Живков пита риторично посланика -Кога ще стигнем германците и как след руини изграждат такава държава и икономика. Междуречки му казва , че проблемът на соца е в това, че влиза в конкуренция на "живот и смърт ", още недоносен като политическа , а от там и като икономическа система. Че в по голямата си част страните от соца се опитват да прескочат етап, и в развитието си. За това са изоставането и грешките, както и откровените недомислия в икономика и идеология.

Недоносен, не значи нежизнен. Чърчил например е седмаче...До колкото знам и "Айк" Не ми се рови, но има плеяда от велики седмаци. Впрочем Гет и Западът има своите реставрации-да не говорим и робството до кога е актуално в Щатите. Ако говорим за социализъм, то западният винаги ме е устройвал. Бих искал България да беше в Бенилюкс, а не към СИВ. Соц системата обаче "облагороди" Запада и изчезнаха героите на Дикенс и Зола в западната част на континента. Учил съм Ленин, по скоро неговата НЕП и няма как да отричам парите, но пък и да ги призная за вся и всьо в живота , няма как да се случи." До премии нужно дотенутся", но достойният живот трябва да бъде гарантиран. Това е моето разбиране и за това съм ляв. Защо ме слагаш в номенклатурата не знам. Ти на градско ниво си бил, аз никога. Споменавал съм ти, че като изключим 5 години в бюджета, останалите 35 са в сферата на разпределението. След 93та на чужда ведомост не съм се разписвал-би ли казал това за себе си? И за да се случи това съм учил на стари години за заклет счетоводител, а същевременно какво ли не съм работил включително и като охранител. Къде е номенклатурата в случая? А полковник в милицията или полицията на градско ниво в провинцията си е номенклатура от всякъде. Знаеш ли, доста забавни сте това "разпопените" Чета Инджев, Огнян Минчев, Илиян Василев, Кръстев... и се чудя да се смея ли, да ги съжалява ли човек? С Първите трима сме набори, почти съседи-тоест знаем си и кътните зъби. Знаем си родата, и тая на жената и сега като слушам от преподавател по научен комунизъм, или от съветник на Петър танчев/и ченге/, от журналист разпределен в Идеологическа редакция/ и ченге, с мама ченге, а баща зам глав редактор на вестик -орган на градския комитет на БКП в София/ колко зле е било при соца и как те вътрешно са се противопоставяли на всичко това-глава да ти се замае. Ами защо научен комунизъм бе другарю, господине. Хвани гръцките философи, хвани германците, французите... Да ама не-Научен комунизъм се чете във всички вузове, печатат се учебници, пишат се катадневно статии...Тоест , не отричат паричката. Днес тримата са пак на опашка за грантове , пишат и говорят на обратното е пак за паричката. Ето така погледната парата ме отблъсква. Не съм съгласен, че "кинтите не миришат" Иначе съм работил винаги за пари/с изключение бедните 5 години в едно министерство/, добри пари и съм убеден , че уровниловка е вредно да има. Имаш след себе си продукт-получаваш "премия" , нямаш -живееш по скромно, но не мизерно и недостойно. Последното увеличава твоя някогашен контингент в пропорция сравнима с ъгъла на имуществената ножица. И ако спорим с теб в бъдеще , то ще бъде :- Защо аз , който съм работил винаги на стопанска сметка, а след промените имам дребна кантора съм номенклатура, а ти полковника от полицията , милицията не си номенклатура.
Разликата между мен и теб може да се сведе до следното.
При мен хората идват доброволно да се погрижа за парите им, арбитражното им дело и договаряме условията при които това ще стане. Понякога и не се договаряме.
Милиционерът, полицаят идва като представител на репресивния апарат и позволение за нищо не иска. Дали е кадърен или не-решението е субективно, както и кариерното израстване в известна степен също. При мен нещата са абсолютно на доброволен принцип и клиентът , ако е недоволен или подведен
те зарязва. На мен това редко ми се е случвало. Естествено , че на тези години не мога да правя същите обеми, но не се оплаквам-дори си избирам клиенти-да са по наблизо, да има по малко стресови ситуации, по малко командировки...
цитирай
29. milady - дядя Бляко да не ме затрие..ще се скрия тук, жоржи..
05.11.2018 18:06
щрак ,марийке на пАртрет...
мара866 тъпото..от край време..
се отърква у дртите кочове, белким я забележи..някой..
имала Панда, хахха..каква пропадня...за 1 500евра
моят малък син/ на 27 кара Мерседес, какина пуйййке малка
а мама Джули е на Жиип отскоро..
аре, гепи 300кс зад врата..
и време е, за смяна на калпавото либе..
Постинг: едно на нула...
Постинг: Още един, който не се отличава с много ум.
Автор на постинга: blackpredator
цитирай
30. cortana - :)
05.11.2018 18:15
vencivaleri1951 написа:
Човек не всичко може да прочете, а авторът както е пропуснал да впише съдружия и фирми в регистъра, така и кавичките е пропуснал.
Хайде пак изцепки. Я погледнете отново текста в постинга и отивайте на очен, защото, ако за регистъра явно Ви куцат умения, то другото касае здравето Ви. :) :) :)


Последни 20 регистрирани посетителя
18:05 - milady
17:51 - kvg55
17:48 - silvest
17:41 - get
17:33 - novitejivotni
17:10 - vencivaleri1951
16:51 - vasilisa1917
16:24 - .....
16:02 - .....
15:41 - saankii
15:27 - get
15:17 - vencivaleri1951
15:15 - vmir
14:29 - .....
14:07 - get
14:01 - .....
13:41 - vaquero
12:52 - vencivaleri1951
12:48 - delff
12:36 - nikson

НИКовете на пожелали анономност блогъри са заменени с '.....'
цитирай
31. get - - Първото ви твърдение - Това?. . . ...
05.11.2018 18:25
- Първото ви твърдение - Това?
saankii написа:

...

самото твое съждение..съдържа нон сенс..
А. Ранд/род Розенбаум е против Социализма/ Равенството/ само ..на книга..
в края на бурния си/противоречив/ живот е принудена да проси държ.пенсия
/ подобно теб/.. сигур за това ни я рекламирВаш тъй страстно..
плоско, ТовариШч, очень плоско..

- Не почива на ОБЕКТИВНА И ПРОВЕРИМА ИНФОРМАЦИЯ ?!
Обосновете се с ФАКТИ - инак е опровержимо а от там ЛЪЖА!
Първо НЕ Е ЕДИНСТВЕНО И САМО - Розенбаум-"Райнд", която говори срещу ОГРАНИЧЕНИЯТА НА ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "С-О-Ц-И-А-Л-Н-И" държави!
... за това говорят и едни такива ЕКЗИСТЕНЦИАЛНИ Л-Е-В-И ФИЛОСОФИ - като сбърканяка Сартр или "ябанджията" А. Камю(или "L'Еtranger(а)" :))) - но тук ще спра за ДА НЕ ОБЪРКАМ ТОТАЛНО вербалната ни когниция(или ако желаете) когнитивната (НИ) вербализация :))) ...?

... та ще завърша с един друг НАШЕНСКИ "екзистенциалист"

"… И ако нявга се забравя
и почна да те клеветя —
не ме заплювай! Аз тогава
не бих заслужил чест такава —
дори на храчките честта!
..."
- знаете ли кога и кой поет е изпял тези прочувствени към Партията (му) слова :))) Другарко?

ВТОРО-то?
saankii написа:

инак, и аз си изкарвам Парите сама ,откак се помня..
без да издигам лозунги..и да въртя седянки...
нъцки ,от Юлия


Хайде отново се опитайте, по-системно и организирано да изблеете мисълта си - нищо не ви се разбра?

Добивам чувство, че ме заяжда "Bleщещият(се) пръдятор" - той и с претенции, за култур-трегера на социалистическата ни блог-бг. БЛЕЕЩА полу-ЕнтЕлегенция? :))!

По отношение на Социалното//Пенсионно осигуряване - същото НЕ Е БИЛО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО до "светлата дата на Свободата" запечатана с "огнени букви" в нашите пионерски умове!
Как ли хората, КОИТО НЕ СА СЕ ОСИГУРЯВАЛИ "ЗА СТАРОСТ", като нашите ПРА-дядовци и баби - са живеели без ПЕНЦИИ?

За сравнение с предците ми - аз пенсионер(а) ПОРАДИ НАВЪРШВАНЕ НА ВЪЗРАСТ - ДОПЪЛНИТЕЛНО ПОЛАГА(щ) ТРУД - предвид БОГАТИЯТ НИ ПЕНСИОНЕН ФОНД - който напълно удовлетворява потребностите МИ, с РАЗМЕРА СИ:))) ... на пенсията?

А вие, твоя милост, КАК ТАКА "НЕ СЕ ОСИГУРЯВАТЕ"? - След като и на изток, и на запад в ЕВРОПАТА - законът е един и същ със ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТТА (си по отношение на) ПЕНСИОННОТО ОСИГУРЯВАНЕ?
цитирай
32. saankii - другарю Гет, ами..потърсете го, ако не сте го чели..
05.11.2018 18:46
аз НЕ си губя Времето/безценно ми е / за да чета..
какви Реклами ще ми набута в главата сбърканата анархистка А Ранд,
а, направо..го живея този МИТ за Атлас..
със "Старогръцки легенди и митове" съм закърмена, питай БлякКвак..
но, ти другарю, какво се пънеш тук да браниш, ми изглежда
доста утопично, идеалистично, та и..предвзето ,от Висотата на
твоята <хубава> държавна пенсия...
и аз имам пенсия, вдовишко право, инак поработвам,
това ме държи в кондиция..
та , така..както казва €кономисто..не по-високо от обущата, Гет..
и не се прави на Велик Демократин по чехли...жалко изглежда..
цитирай
33. milady - хубава Тема, жорж...
05.11.2018 18:50
......
Аз искам да задам един много, ама много елементарен въпрос: АЙН РАНД (по правилно е да напиша Алиса Зиновиевна Розенбаум, както е истинското и име) КАКВА ТОЧНО КОМПАНИЯ Е СЪЗДАЛА И КАК ТОЧНО Я Е УПРАВЛЯВАЛА?

Ако не ме лъже паметта, такова нещо никога не се е случвало. Тази жена няма и наймалка представа от реална икономик
цитирай
34. get - до другарката 32. saankii - Питах ви НЕЩО? От кого, къде и кога СЕ ПОТВЪРЖДАВА НЕИСТИНАТА ... ?
05.11.2018 19:00
... НАПИСАНА ОТ ВАС за спорната авторка?
saankii написа:

А. Ранд/род Розенбаум ... в края на бурния си/противоречив/ живот е принудена да проси държ.пенсия


- Получавам, ОТГОВОР ДОСТОЕН за Мао Дзе дун ... съдържащ се в сентецитята(му) ...?
saankii написа:

другарю Гет, ами..потърсете го, ако не сте го чели..
аз НЕ си губя Времето/безценно ми е / за да чета..


... трудно е да търсиш - черна котка в тъмна стая!
... знаете ли как ЗАВЪРШВА СЪЩАТА ТАЗИ МАО(ва)-МИСЛА :))) ?

- Хайде "рот-фронт" и "венсеремос", другарко - последователка на "научния-комунизъм" и Мао "Кормчията" :))) !

:))) "… И ако нявга се забравя
и почна да те клеветя —
не ме заплювай! Аз тогава
не бих заслужил чест такава —
дори на храчките честта!
..." :)))
цитирай
35. vencivaleri1951 - Кортана, здравей скъпа!
05.11.2018 19:04
cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
Човек не всичко може да прочете, а авторът както е пропуснал да впише съдружия и фирми в регистъра, така и кавичките е пропуснал.
Хайде пак изцепки. Я погледнете отново текста в постинга и отивайте на очен, защото, ако за регистъра явно Ви куцат умения, то другото касае здравето Ви. :) :) :)

С друго може да не съм, но зрението ми е ОК-на 45 сложих очила, на 55 ги хвърлих.

В заглавието няма кавички, а са задължителни щом цитираш заглавие на книга и гръцки сенатор. Задължителни са и липсата им подвежда Не съм чел автора и нямаше да коментирам, ако не бях подведен. С регистъра не мога да се справя / тя и "мамата на нацията" не можа, но мога да потърся в него-публичен е и лесно е.
В Случая "Градус"-излиза управата, годината на регистрация, структура на дружеството, основни акционери и прочие... Жорко го няма. От теб разбрах , че братоците са градски на Жоро и градският му. Е ако пускат парички по земляческа линия на нуждаещи се е друго перо-не е в никакъв случай дивидент. Впрочем Жоро, единият от братята ми е познат. Бях закъсал с пари в Русия по време на т нар черен петък и малко бяха нещата които да купя, та да не пропадна тотално. Имаше възможност да купя фураж, свързаха ме с тях и хората без да ми извиват ръцете помогнаха. Ако са ти рода/щото в Панагюрище общо взето всички са близки донякъде/ да знаеш, че са читави хора


Последни 20 регистрирани посетителя
18:05 - milady
17:51 - kvg55
17:48 - silvest
17:41 - get
17:33 - novitejivotni
17:10 - vencivaleri1951
16:51 - vasilisa1917
16:24 - .....
16:02 - .....
15:41 - saankii
15:27 - get
15:17 - vencivaleri1951
15:15 - vmir
14:29 - .....
14:07 - get
14:01 - .....
13:41 - vaquero
12:52 - vencivaleri1951
12:48 - delff
12:36 - nikson

НИКовете на пожелали анономност блогъри са заменени с '.....'

цитирай
36. saankii - а бе, изтъркана плоча си..с тезз рашънски словоблудия..
05.11.2018 19:05
без сорри, гет...
за разлика от лудата еврейско русска пача,и теб..
аз съм управлявала около 20г МОЯ фирма, а не като теб ДС доноси...
аре, стига логореи..наздраве
цитирай
37. get - 36. saankii - Държа да отбележа, че следващата и по-лоша форма на логореята е ... ?
05.11.2018 19:17
... е тази на копролалията?

saankii написа:
а бе, изтъркана плоча си..с тезз рашънски словоблудия..
без сорри, гет...
за разлика от лудата еврейско русска пача,и теб..
аз съм управлявала около 20г МОЯ фирма, а не като теб ДС доноси...
аре, стига логореи..наздраве


ВТОРО:
Аз НЕ СЪМ РАБОТИЛ В ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ! Виж, че държавна сигурност "ме е работила" - ТОВА Е ДОКУМЕНТАЛЕН ФАКТ !


ТРЕТО:
Чакам ОПРОВЕРЖЕНИЕ - на твърдението ми за ...! - ВАША ЛЪЖА?
saankii написа:

А. Ранд/род Розенбаум ... в края на бурния си/противоречив/ живот е принудена да проси държ.пенсия


... продължавам сентенцията на "Кормчията-Мао":
"... невъзможно е да хванем, черна котка в тъмна стая - ако котката я няма!" :))) ТОЕСТ? - не ме пращайте "да диря" ОПРОВЕРЖЕНИЕ НА НЕЩО, КОЕТО - НА ПРАКТИКА - ГО НЯМА :))) !

:))) "… И ако нявга се забравя
и почна да те клеветя —
не ме заплювай! Аз тогава
не бих заслужил чест такава —
дори на храчките честта!
..." :)))
цитирай
38. cortana - :) :) :) Жалък опит за измъкване. :) :))
05.11.2018 19:34
vencivaleri1951 написа:
В заглавието няма кавички, а са задължителни щом цитираш заглавие на книга и гръцки сенатор. Задължителни са и липсата им подвежда Не съм чел автора и нямаше да коментирам, ако не бях подведен.
Като изключим факта, че в заглавието НЯМА ЧИСТИ цитати, за да са задължителни кавичките, остава фактът, че 'глупавите' Гети и Гет разбират и тръгват по нишката на мисълта на Жоро, но 'умният' другар не. :)
А за 'Градус' става още по-жалко, ако не е смешен опит ОТНОВО да се ИЗОПАЧАТ нещата.
ДругарУ, осъзнавате ли колко сте смешен и колко зле работи мозъкът Ви? :)
цитирай
39. saankii - ...както умно го беше казал колегата куш..
05.11.2018 19:40
няма по-голям НОНсенс, от десен демократин, беден като църковна мишка
и..гръмогласен..като..А Ранд,
или, бесен..като...Гейт..
цитирай
40. get - 28. vencivaleri1951 - А...не гет! - Венци, с това - ИЗТРЕПВАШ РИБАТА :))) !
05.11.2018 19:50
vencivaleri1951 написа:
... проблемът на соца е в това, че влиза в конкуренция на "живот и смърт ", още недоносен като политическа , а от там и като икономическа система. Че в по голямата си част страните от соца се опитват да прескочат етап, и в развитието си. За това са изоставането и грешките, както и откровените недомислия в икономика и идеология.


- Та ти с това горното - ОТРЕЧЕ С ЛЕКА РЪКА ... половината от "научния-комунизъм" бре марксистко братче:)))

vencivaleri1951 написа:
Впрочем Гет и Западът има своите реставрации-да не говорим и робството до кога е актуално в Щатите. Ако говорим за социализъм, то западният винаги ме е устройвал.


- Е как няма да те устройва запада с неговите "реставрации" и робство?
След като, най-късно то съществува в САЩ (тоест е премахнато) на 19 юни 1862 год. ... Русия ГИ изпреварва с ЕДНА ГОДИНА - отменяйки "крепостничеството" на 3 март 1861 год. - факт, Но?

С идването на марксистите-ленинци на ВЛАСТ - робството(под вида му крепостничество) отново СЕ ВЪЗСТАНОВЯВА - И ОТПАДА ОТ ... когато на КРЕСТЬЯНИТЕ през 1974 год. започват да им се ИЗДАВАТ ПАСПОРТИ И С ТОВА ОТПАДА ОГРАНИЧЕНИЕТО(без разрешение от местната властЬ), ДА НАПУСКАТ КОЛьХОЗА !?

Затова НАПЪЛНО РАЗБИРАМ ЧИСТО ЧОВЕШКОТО ТИ ЖЕЛАНИЕ - да живееш В УСЛОВИЯТА "на ГНИЛИЯ запад" ... ако ЩЕ и, сталинистите ДА ТЕ НАБЕДЯТ ЗА ТОВА, като "КОСМОПОЛИТ" и/или марксист-ренегат :))) ! ... що ЛИ така - НИКОЙ НЕ МЕЧТАЙ ДА ИМИГРИРА И ЖИВЕЙ В УСЛОВИЯТА на така "свободната ПУТЛАНДИЯ" ?

цитирай
41. get - 39. saankii - ...както умно го беше казал колегата куш..
05.11.2018 20:08
saankii написа:
...както умно го беше казал колегата куш..
няма по-голям НОНсенс, от десен демократин, беден като църковна мишка
и..гръмогласен..като..А Ранд,
или, бесен..като...Гейт..


Е щом фатмака-философ ... е еталона ви за "умност" ?
Разбрах напълно БЕЗПРЕДМЕТНОСТТА НА СПОРА НИ - Спирам :))) ! Казвайки ...:

"Води ме, Партийо, води ме,
под свойте бойки знамена!
Свети с червеното си име
чрез хилядите имена!

И ако нявга се забравя
и почна да те клеветя —
не ме заплювай! Аз тогава
не бих заслужил чест такава —
дори на храчките честта!
...
Мен хулите не ме смущават,
врагът с които те покри —
аз знам, АЗ ВЯРВАМ, ЧЕ СИ ПРАВА
КОГАТО СЪГРЕШИШ ДОРИ!" :)))

- El pueblo unido, jamаs serа vencido!
- Venceremos ... Мы победим! - компанейра "saankii" !!:)))

Специален поздрав!

https://www.youtube.com/watch?v=9fYzi2u7ODs

... и Интернационала, химн на Русия, докато бе СССР?

https://www.youtube.com/watch?v=wEI_Cd8azBY

На крак, о парии презрени,
на крак, о роби на труда!
Потиснати и унизени,
ставайте срещу врага!
...
Но стига толкова търпение,
ний старий свят ще разрушим.
Във нас е нашето спасение,
с борба ще се освободим!
...
Бой последен е този,
дружно вси да вървим!
С Интернационала
света ще победим!

Ей тези СЪВЕТСКИ-КОМСОМОЛЧЕТА от 1978 год. ПОВЕЧЕТО ОТ ТЯХ СА МАСТИТИ БИЗНЕСМЕНИ-КАПИТАЛИСТИ ... Що така бе Миме :))) !
цитирай
42. saankii - когато фактите говорят,
05.11.2018 20:44
и лайномета гет..ще замълчи..

цитирай
43. starforlife - Здравейте. Извинявам се, че сега много набързо, но като се върна вдугиден явно ще излъча втора серия на постинга.
05.11.2018 20:51
Сега набързо само спрямо:
~ Гет (не ГетИ), здравей. Явно ще трябва да размисля ДругарЕте със снимки на/от библиотекИтЕ си.
(В трите си къщи имам библиотеки с над 1500 заглавия. И представете си - чел съм ги абсолютно всичките. Включително "обсъжданата" трилогия.)
ДА НЕ ПРОПУСНА ДА ТЕ ПОЗДРАВЯ, ЧЕ УСВОИ ОТ РАЗ КАК НИЕ, "ГЛУПАВИТЕ И НЕМОЖЕЩИ", МОЖЕМ ДА ЦИТИРАМЕ ЛИНКОВЕ В КОМЕНТАРИТЕ, А "УМНИТЕ И МОЖЕЩИ" ВЕЧЕ 3-ТА ГОДИНА НЕ МОГАТ.
~ Юле, извинявай, но ти представа си нямаш от Айн Ранд. И при все, че ти загатваш (неосъзнато явно) - всички изпускате да наблегнете на нещо "важно".
~ Другарю, Другарю, Другарю, ти наистина ли си Доктор по икономика? Защо, ако не кривиш за кой ли път съзнателно Истината (визирам отношенията ми с Ангелови, които са ми Приятели)- то наистина си един лузър, получил и докториата си, въпреки дилетантщината си, само защото си (бил) Другар.
Всъщност, ти и Другар не си бил, а бащино синче.
цитирай
44. saankii - мдам...жоре, и ти нямаш двама сина...
05.11.2018 21:04
~ Юле, извинявай, но ти представа си нямаш от Айн Ранд

и стига се прави ,че те няма...
да не те дам на кур-кУртана..
оня ден снимах книжката на А Ранд..ама ,който не ме чете..
на 45 г реших да я прочета от..снобариЯ..и...
нищо..ново под Слънцето..
Свободата е моя Стихия..откак се помня....за пари няма да говоря..
нека не спорим..кът блогови идиоти..с безкрайни чаршафи, дадено?
цитирай
45. starforlife - Книжката?
05.11.2018 21:09
Както казах - трилогия е, Юл. Да видим снимки на трите книжки, м?
А за дали ме има или не... След като все ти най-знаеш къде съм и що съм - защо ме търсиш?
Да ти помогне... фашагата Кушел, когото ми сви очите в точка за "пример" да даваш - защо аз, лъжецът?

Лека нощ на всички.
цитирай
46. get - 42. saankii - когато фактите говорят ...
05.11.2018 21:44
saankii написа:

и лайномета гет..ще замълчи..


Държа да отбележа, че следващата и по-лоша форма на логореята е ... ?
... е тази на копролалията?

И ако нявга се забравя
и почна да те клеветя —
не ме заплювай! Аз тогава
не бих заслужил чест такава —
дори на храчките честта! :)))))))) :)))))))))))))
цитирай
47. cortana - :)
05.11.2018 22:44
saankii написа:
да не те дам на кур-кУртана..
И как точно ще го направиш? Жоро да не ти е..... ключодържател? :):):)
Лицемерно се сещаш за него когато ти дотрябва техническа помощ, но дори и тогава си нагла до безочие и бъди сигурна, че аз лично ще го помоля повече да не ти оказва абсолюнтно никаква. Защото както ТОЙ казва: 'Ти не знаеш от къде се яде и от къде се с.ре'.

saankii написа:
оня ден снимах книжката на А Ранд..ама ,който не ме чете..
Леле каква загуба! :):):) Това, че не те чете. А къде всъщност е снимката? В кой постинг? :)

saankii написа:
на 45 г реших да я прочета от..снобариЯ..и...
Наистина ли не се усещаш колко са ти плоски лъжите? :):):)
цитирай
48. cortana - :):):)))
05.11.2018 22:48
vencivaleri1951 написа:
Не съм чел автора и нямаше да коментирам, ако не бях подведен.
Вие сте подведен от собствената си мания да се правите на начетен и да блеснете.
Проумейте: Колкото и да се напъвате, Жоро е висока топка за Вас. Той е издигнал се благодарение на способностите си мъж, а Вие вече ставате за смях дори на ниско интелигентните трезво мислещи хора. :)
цитирай
49. seasons76 - Привет!
05.11.2018 22:56
Не съм чела книгата. Заслужава ли си?
цитирай
50. seasons76 - Изпълнението на двете мацки е чудесно.
05.11.2018 22:57
;)
цитирай
51. cortana - :)
05.11.2018 23:04
seasons76 написа:
Не съм чела книгата. Заслужава ли си?
Първите две книги струват по 20 лева, третата - 25. Точно Ж ми ги подари като част от подаръка ми (кой ли тук знае какво означава неговото 'пътечка'?:):)) за Р ми Д 2015та. :)
Заслужават си всеки лев, ако не са ти проблем парите. Има ги в 'Ориндж'. :)
цитирай
52. cortana - :)
05.11.2018 23:06
seasons76 написа:
Изпълнението на двете мацки е чудесно.
;)
Мисля, че вече знаеш, че при Ж обикновено нищо не е случайно. :) Така е в случая и с изпълнителките. Подчертавам, изпълнителките, а не конкретното изпълнение. Да не говорим за 'намигването', за което спомена Ани. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2603579
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930