Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2018 23:01 - За възрастта на хората
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 905 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 22.06.2018 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Прави ми впечатление,че в блога се говори подигравателно за хора с по голяма възраст,един вид ако са на 60 и 70,вече едва ли не чисто човешките неща са им забранени...Хората остаряват различно,има жизнени хора дори и на 80 и то творящи и напълно с ума си,има и на 90 и на 100...Някои хора на по 70 управляват цели държави,като Доналд Тръмп,той е на 72,Хилари Клинтън е на 70 и е съвсем активна и дейна,един познат създаде дете на 74 години,друг на 80 е активен спортист.Що за простотии да се говори за възраст,когато човек е годен да твори и то стойностни неща!За мен това е голяма простащина!Щом човека е годен и е в силата си,щом е здрав,какво значение има възрастта?!Има болни и съвсем млади,а други здрави,силни и дейни до дълбока старост!По отношение на любовта също,някои хора са запазени u емоционални до дълбока старост...пишат за любов и я чувстват,особено романтиката,тя е богатство на духа...Много селяндурско е и просташко да се говори,че възрастните нямат право да са хора като другите...това всъщност е голяма глупост и мирише на сатанинска злоба на бездарниците,това е и нехуманно отношение към личността.Човекът трябва да се цени независимо от възрастта!Всеки остарява и се амортизира различно.
Карамелита



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Въпрос на възпитание - от една ст...
21.06.2018 23:44
Въпрос на възпитание - от една страна.
Другата страна са комплексите, развити вследствие бездарност и нещастно его. животец.И неблагодарност, че създалите го/я са му виновни за всички неуспехи в пустия животец.
цитирай
2. karamelita - Въпрос на възпитание - от една ст...
22.06.2018 09:44
[quote=born]Въпрос на възпитание - от една страна.
Другата страна са комплексите, развити вследствие бездарност и нещастно его. животец.И неблагодарност, че създалите го/я са му виновни за всички неуспехи в пустия животец.[/
Не ми се занимава повече с ненормалници,то си личи кой е ненормален и кой не,колкото и книги да прочете...Аз да съм четяла...та моята професия едната е библиотекар и то работа в Окръжна библиотека,само откачен може да говори,че библиотекарят не е чел много книги...И тази омраза към поетите специално...нищо друго не говори освен за завист на некадърник!Не ми пука,че някаква си злоба ми цитира името и ме черни,на всички е ясно колко струва тя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633365
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031