Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2017 19:01 - Звездопади...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11047 Коментари: 23 Гласове:
27

Последна промяна: 04.09.2017 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
 

Муза...


Той крачи с мен наяве и в съня,

душата ми привлича и оплита,

прощава ми дори и да сгреша,

по стъпките ми пламенен се скита.

 

Обича ме, но кротко си мълчи,

изпива ме със поглед отдалече,

по моята безкрайност се топи,

ще ме досбъдне времето предрече.

 

Изпраща ми нетленна светлина,

сърцето ми във дланите си крие,

прелива се във мен сред тишина,

от мислите ми донасита пие.

 

Когато сме разперили крила,

сред звездното се губим като птици,

живеем по щастливи правила,

изписани във нашите зеници.

 

Така ще е до сетния ни час,

когато ще се слеем без остатък,

а истината скрита вътре в нас,

ще начертае пътя ни нататък.

 

13.08.2017г.

Елица

 
image


Звездопади...


Прелитат пак премигващи звезди,

сред вятъра следите им се губят,

прегърнали вълшебните мечти,

те тихичко Земята ще събудят,

 

за нова вечност с име Красота,

облечена във рокля от корали,

носителка на много светлина

и на пътеки с нежност разпиляни.

 

Реките във безкрая ще текат,

моретата ще сбъднат много тайни,

а страховете, знам, ще се стопят,

сред чувствата от миналото трайни.

 

Ала сега е още тъмнина,

от синьото се сипят звездопади,

обгръща ни нетленна тишина,

пришпорила небесните триади.

 

13.08.2017г.

Елица

............................................................................................................................................................


Завръщане...

 

От тихите потоци на сърцето

се лее мойта звездна сила,

събирам в мен без страх небето,

аз път към бъдното открила. 

           

Запалила съм вечен огън,

във джоба истините скрила,

дочувам пак далечен вопъл,

дъхът ми в него с вик попива.

 

Любима сянка все ме следва,

брои следите мълчалива,

ликът и тихичко потрепва,

в картина цветно-песъчлива.

 

Накрая вкъщи се завръщам,

очите си във стих прибирам,

и знам съдбата преобръщам,

докато цяла в теб се сбирам.

 

Научих много нови тайни,

разказаха ми ги предците,

по пътищата ни омайни,

ще се досбъднат, знай, мечтите.

 

А най-накрая пак свободни,

ний във безкрая ще се реем,

със наште мисли животворни,

за вечност нова ще изгреем.

 

04.09.2017г.

Елица

image 

*** 










Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Прекрасни стихове!
04.09.2017 19:17
Истинско словесно великолепие. Дали е цикъл, част от стихосбирка или просто така са подбрани? Поздравления..
цитирай
2. to4icata111 - Аз нямам думи
04.09.2017 19:23
Да изразя възхищението си пред тази красота!
Поздравления, Ели! Невероятни стихове!
цитирай
3. anin - Добър вечер, Ели!
04.09.2017 21:00
Много са красиви, вълшебни дори,
особено първото е направо перфектно!
цитирай
4. vesever - Ели, съвършено е! Да живеем по ...
05.09.2017 09:25
Ели, съвършено е!

Да живеем по щастливи правила!
Точно така, пожелавам ти го от сърце!
А с този белия гълъб си голяма сладурана <3
Прегръдка!
цитирай
5. cinderellathespy - 1. rosiela
05.09.2017 11:25
rosiela написа:
Прекрасни стихове!
Истинско словесно великолепие. Дали е цикъл, част от стихосбирка или просто така са подбрани? Поздравления..


Здравей, Роси :)
Благодаря ти за оценката и че почувства с мен!
Няма стихосбирка, нито са част от цикъл.
Просто са част от стихотворния поток при мен
през отминалия август и настоящия септември.
Веднъж месечно се отбивам тук и поствам.
Блогчето просто в един момент ще остане
като спомен. Сигурно като навъртя догодина
10 години в това пространство и ще си отида...
Усмихнат ден :)

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 2. to4icata111
05.09.2017 11:28
to4icata111 написа:
Аз нямам думи
Да изразя възхищението си пред тази красота!
Поздравления, Ели! Невероятни стихове!


Криси,
благодаря ти сърдечно, мила. <3
И твоите са прекрасни!
Радвам се, че ще продължим да си споделяме
интересни стихове и в следващите месеци.
Тъжно ми е, че интерфейса се промени,
но каквото-такова.
Най-важни остават думите,
не толкова картинките и музиката...
Защото думите са извора на душата...
Прегръщам те,

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - 3. anin
05.09.2017 11:34
anin написа:
Добър вечер, Ели!
Много са красиви, вълшебни дори,
особено първото е направо перфектно!


Привет, Ани :)
За къде сме без муза, нали?
Мисля да почна да пиша тъжни стихове,
като Carirbiana... Ще ми бъде интересно да видя
какво ще излезе... Обичам полета на душата,
безкрайността и всичко, което ме кара да се чувствам
жива и пълноценна..., но тъгата е част от нас
и понякога провокира прекрасни строфи...
Усмихнат ден,

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - 4. vesever
05.09.2017 11:39
vesever написа:
Ели, съвършено е!

Да живеем по щастливи правила!
Точно така, пожелавам ти го от сърце!
А с този белия гълъб си голяма сладурана <3
Прегръдка!


Привет, Веси!
И аз много си харесвам снимката с гълъбчето от Рупите,
затова си позволих да я сложа. Носи някаква магичност.
По принцип не обичам да се показвам.
Щастието, спокойствието и обичта са най-добрите
мерители за пълноценност в живеенето.
Изкарах прекрасна отпуска, напътувах се, разтоварих се!
Вече кроя планове за догодина! :)))
Вярвам, че скоро ще се видим и ще обиколим
пак моите свещени места както планувахме!
Прегръщам те и аз!
Усмихнат ден, Веси! <3

Ели
цитирай
9. iia - https://www.youtube.com.com/watch?v=KmiR93C3o7A
05.09.2017 12:04
на фона на изкуствения съспенс
в блога поддържан от малка група
:)в златната възраст
твоята поезия е живителна
струя
свежест
младост
чистота
и балсам
за душата
ия
цитирай
10. ard - здравей
05.09.2017 14:12
Пишеш много красиво cinderellathespy!

Поздравления!
цитирай
11. cinderellathespy - 9. iia
05.09.2017 14:53
iia написа:
https://www.youtube.com/watch?v=KmiR93C3o7A
на фона на изкуствения съспенс
в блога поддържан от малка група
:)в златната възраст
твоята поезия е живителна
струя
свежест
младост
чистота
и балсам
за душата
ия


Здравей, ия! :)
Много ти благодаря за Яни, Ендер и Клои!
Ритъм, който подхожда на темперамента ми. :)
Аз не следя много блоговите полемики.
Когато вляза в блог.бг се застоявам най-вече
в моето блогче и си чета назад...
Радвам се, че по този красив начин усещаш
моите стихотворни опити... Мисля лека-полека да преработя
много от отминалите постове, заради загубената таблична функционалност.
Ще се радвам да общуваме и да споделяме интересни мисли и чувства.
Топла прегръдка от мен и усмивки,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - 10. ard
05.09.2017 14:55
ard написа:
здравей
Пишеш много красиво cinderellathespy!

Поздравления!


Здравей, ard!
Много ти благодаря за поздравите!:)
Винаги си добре дошла в моята виртуална къщичка!
Усмихнати и щастливи дни в края на лятото! :))

Eли
цитирай
13. zax - Скоро с чиста съвест не бях гласувал ...
05.09.2017 17:35
Скоро с чиста съвест не бях гласувал на някой качил се на "първа". :)
цитирай
14. cinderellathespy - 13. zax
05.09.2017 18:06
zax написа:
Скоро с чиста съвест не бях гласувал на някой качил се на "първа". :)


Здрасти, zax! :)
Аз не се боря за нищо. Нали знаеш...
Първа-втора все тая.
Нямам да доказвам на никой нищо.
Вяствам се насам рядко и благодаря на шепата приятели,
с които успяваме да обменим мисли, нали така правим света
едно по-хубаво място! :))
Усмихната привечер и утре хубав празничен ден!

Ели
цитирай
15. vesever - Еличка, много се радвам, че сте и...
08.09.2017 12:43
Еличка, много се радвам, че сте изкарали добре!
И аз кроя планове, още за тази година малко ако можем да попътуваме, а за догодина, много далеч ми се вижда, но наистина е по-добре човек от рано да си планува почивките, не в последния момент като мен )))
Ще се видим, преди да дойде зимата се надявам да успеем да обиколим...
<3
цитирай
16. cinderellathespy - 15. vesever
08.09.2017 13:04
vesever написа:
Еличка, много се радвам, че сте изкарали добре!
И аз кроя планове, още за тази година малко ако можем да попътуваме, а за догодина, много далеч ми се вижда, но наистина е по-добре човек от рано да си планува почивките, не в последния момент като мен )))
Ще се видим, преди да дойде зимата се надявам да успеем да обиколим...
<3


Веси,
при нас графиците на дежурствата се правят още в началото на годината и затова щем-нещем си плануваме отпуските още през януари и след това е много лесно да правиш от рано резервациите. Използвайте хубавото време през есента да пообиколите. И аз смятам да водя момчетата насам-натам през уикендите и така да си почиваме семейно. Стига да нямам да пиша много и да трябва да мъкна и вкъщи дела за изписване и насрочване. Много ги мразя тия ситуации. Аз си почивам много добре на село и докато е топличко сигурно ще ходим и там в съботите и неделите.
За обиколката при нас ти писах на личната. Всичко е въпрос на организация, а ние сме си организирани каки и щом сме го решили - ще стане! Хайде бягам да се приготвям, че Жоро след малко ще дойде и ще ни дигне да пътуваме за Варна!
Усмихнат следобед от мен и до скоро.

Прегръдки,
Ели
цитирай
17. vesever - Ели, много се вълнувам, в близките 2 ...
14.09.2017 17:40
Ели, много се вълнувам, в близките 2 месеца се очертават много пътувания, в страната и извън, вече почти всичко съм организирала, смятам да създам незабравими мигове и за децата, и за себе си, ще разказвам, след като се напътуваме...
А обиколката при вас вече я сънувам, и ми е много хубаво и уютно усещането, супер весело ще си изкараме, ...
Успех с работата, аз тези дни направих доста неразумни неща, поех безумно големи и спешни поръчки и главата ми е пак като в менгеме, но не мога да отказвам, като закъсат и нямало кой....аз го отнасям.
2 Нощи съм спала само по 4 часа и едва си стоя на краката, но въпреки това е много удовлетворително, и като финансов резултат и най-вече с цел реализиране на пътуванията, натрупах добър капитал, )))
Нека сме здрави и вдъхновени и всичко ще е ок!
И ние скоро ще се занесем на Варна, ще има циганско лято, искам един уикенд да лежа на плажа и да релаксирам, освен ако не ме подберат пак по детски приключенски мероприятия....не че се оплаквам, де, готино си е, но имам нужда и от релакс и рестарт...
<3
До скоро, Ели!
цитирай
18. cinderellathespy - 17. vesever
21.09.2017 11:32
vesever написа:
Ели, много се вълнувам, в близките 2 месеца се очертават много пътувания, в страната и извън, вече почти всичко съм организирала, смятам да създам незабравими мигове и за децата, и за себе си, ще разказвам, след като се напътуваме...
А обиколката при вас вече я сънувам, и ми е много хубаво и уютно усещането, супер весело ще си изкараме, ...
Успех с работата, аз тези дни направих доста неразумни неща, поех безумно големи и спешни поръчки и главата ми е пак като в менгеме, но не мога да отказвам, като закъсат и нямало кой....аз го отнасям.
2 Нощи съм спала само по 4 часа и едва си стоя на краката, но въпреки това е много удовлетворително, и като финансов резултат и най-вече с цел реализиране на пътуванията, натрупах добър капитал, )))
Нека сме здрави и вдъхновени и всичко ще е ок!
И ние скоро ще се занесем на Варна, ще има циганско лято, искам един уикенд да лежа на плажа и да релаксирам, освен ако не ме подберат пак по детски приключенски мероприятия....не че се оплаквам, де, готино си е, но имам нужда и от релакс и рестарт...
<3
До скоро, Ели!


Веси, забравих ти го тоя коментар... Извини ме! Обаче на работа направо ме смазват и не ми остава време за нищо друго. Само пиша дела и бухам дежурства.
Приятно да си изкарате на екскурзиите. Как ще водиш децата? Не са ли на училище? Нашия директор в Езиковата ни предупреди, че не може така когато ни скимне да ги водим с нас по екскурзии и почивки в учебно време. Само през ваканциите. Затова ще трябва внимателно да си планирам отпуската за догодина. При нас тия дни вали дъжд и е бая студенко. Щом включвам топлия вентилатор в колата сутрин, значи смятай... Дано слънчевите лъчи се позавърнат, да има циганско лято и да успеем да се организираме да пообиколим. Ние днес смятахме да ходим да обядваме на Ахинора, но е студено и мокро и не ни се мърда в това време. Мисля следващите три почивни дни да си релаксирам активно. Няма да вземам да пиша. Ще си постоим на село в нашия Рай, ще погледам филми и ще почета книгата си за йога, че смятам активно да почвам да правя упражненията. Поздрави и прегръдки от мен! Усмихнати есенни дни! :))

Ели
цитирай
19. sestra - Здравей, Ели,
26.09.2017 20:07
ясната ти фраза и мисъл винаги ме радват и възхищават и заедно с това ти пожелавам светло да ти се сбъдват всички съкровения. Спокойна вечер!
цитирай
20. osa - Искрена и въздействаща поезия!
26.09.2017 21:51
Така се пише, когато е лично преживяно...
Продължавай да обичаш и твориш, Елица!
Щастлива и вдъхновена есен ти пожелавам!
цитирай
21. cinderellathespy - 19. sestra
27.09.2017 19:20
sestra написа:
Здравей, Ели, ясната ти фраза и мисъл винаги ме радват и възхищават и заедно с това ти пожелавам светло да ти се сбъдват всички съкровения. Спокойна вечер!

Здрасти, Сестричка!
Благодаря ти за топлите думи и подкрепата.
Имам едно странно чувство, че всички съкровения се сбъдват докато спя.
Вчера на ранина сънувах много интересен сън - бях с всичките ми близки
в някаква голяма зала. Свиреше музика, хората си говореха, някои танцуваха. Видях роднините ни от двата рода – на майка ми и на баща ми. Бяхме омесени – живи с починали. Попитах мама каква е тая работа – та нали те са мъртви и няма как да са с нас. Мама само се усмихна и отговори, че винаги сме си заедно и да не се чудя. Опитвах се да се събудя, но успях чак на третия път да си наложа да си отворя очите. После си говорихме на работа със секретарката ми и тя каза, че може да съм имала такава сънна визуализация защото когато спим душата се отделяла от тялото и отивала в по-високи вибрационни измерения и може би наистина сме се били събрали всички роднини – живи и починали на едно място и сме се веселили, но с утрото и събуждането, и връщането на душата в тялото всичко е забравено, останало е в подсъзнанието, защото така сме устроени енергийно... да не помним ежедневните астрални пътувания на душата, когато заспим...
Много ми хареса трактовката и. Усмихва ме мисълта, че всяка нощ съкровенията ми се досбъдват
И вярвам че ще дойде ден, когато ще се събудя и душата ще помни всичко от тези магически пътувания... Прегръщам те! Благодаря ти, че намина насам и си споделихме светли мисли!

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - 20. osa
27.09.2017 19:46
osa написа:
Искрена и въздействаща поезия!
Така се пише, когато е лично преживяно...
Продължавай да обичаш и твориш, Елица!
Щастлива и вдъхновена есен ти пожелавам!


Благодаря ти, Ели!
Радвам се, че намина и съпреживя с мен...
Днес докато си пътувах с колата към вкъщи
си мислех как бих озаглавила месеците с емоция или чувство...
Изхождам от чувства и мисли, които ме вълнуват спрямо хора родени
през тези месеци....За октомври ми хрумна - Смълчано-самотен,
като мъж който търси себе си и посоката си през есента,
Двуличен март - уж пролет, но и не съвсем,
Виновно-наказан декември, Кристално-приятелски ноември,
Заступорено-наблюдателен януари, Мъдро-обичлив ангелски февруари,
Верно-всеотдаен април, Предателско-егоистичен май,
Креативно-търпелив юни, Реабилитирано-отговорен юли,
Нежно-всеотдаен ангелски август и Спокойно-цветен септември!
Може да направя колажи през месеците занапред с тези
етикети.
Вярвам, че ще си споделим още много красиви стихота, Ели!
И аз ти пожелавам вдъхновение!
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
23. vesever - Ели, не съм видяла отговора ти сред ...
04.10.2017 23:32
Ели, не съм видяла отговора ти сред другите, чак сега го виждам.
Ами, на 06.11. живот и здраве ще летим за Рим с моите сладурковци...
Имаме право на няколко дни освобождаване и ще се възползваме.
Тези дни ще ти пиша лично да се уточним за Свещари, и аз много пътувах напоследък, и много работа, предстои да прекопая и градинката, но най-вероятно едва в събота ще успея...
Една приятелка от Варна изяви желание да дойде да копаем заедно...)))
Надявам се скоро да те видя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1716113
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18443
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031