Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2017 20:20 - Пролет е!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4337 Коментари: 25 Гласове:
16

Последна промяна: 23.03.2017 10:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По случай настъпването на Пролетта поздравявам всички с едно мое импровизирано изпълнение на много любима грузинска народна песен "Хризантеми", с акомпанимента на разкошната Ирма Аравиашвили!
С пожелание за пъстър Цвят в Душите, страстна Любов в Сърцата и нестихващо Вдъхновение...

Пролет е!
 
image


image

 



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - За който не успява да включи тв-то, ...
22.03.2017 20:59
За който не успява да включи тв-то, скривам песента в синьото цвете!
И цветята пропяха, по случай пролетта!
цитирай
2. krassko - Каква пролет, при теб направо е лято...
22.03.2017 21:02
Супер ти е песента, но от личния ми опит в Тбилиси
грузинските песни се слушат с чаша вино в ръка. Наздраве за прекрасната ти песен!:)))
Нали ти разказвах за Музите ми :))))
Имах и грузинка Муза - едва ли имаш представа как ги възпитават :)
След като завърши гимназия в Тбилиси баща и и майка и я заведоха
на вечерна прожекция на кино за пръв път през живота и, а после и на ресторант - това като подготовка за бала. Там и сега е като преди 100 г в България.:)

цитирай
3. saankii - .. https://youtu.be/X6Jb-4Zo548
22.03.2017 21:05
aaa...неееее..:))))
така и аз пея със Сара Брайтман..
цитирай
4. vesever - Краси, вярно е лято, днес превеждах ...
22.03.2017 21:13
Краси, вярно е лято, днес превеждах в градинката на слънце, прелитат пеперуди, птичета, супер идилична картина!

Аз съм с Радлер тази вечер, не знаех, че трябва вино.
Няма проблем и 2 глътки вино да изпия, но после трябва някой да ми проверява текста, вчера се майтапех с децата, че напия ли се, не се знае какви неща ще пиша :)))
Шегувам се, всичко е под контрол!
Не знаех за възпитанието в Грузия, ми не е зле, като се има предвид в какъв свят живеем...може би е по-добре да се пазят децата!
цитирай
5. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=YS1RwFhiYis
22.03.2017 21:16
Джули, взех си китара преди няколко дни и ще си опресня знанията от студентските години - скоро ще мога и собствен акомпанимент да предложа, но засега все още няма как.
Няма да е грузинска песен -да не ви мъча, ще гледам да е българска, при това моя.
За да няма недоволни ;)
Но си е нужно технологично време.
Сара е супер.
И една друга Сара харесвам - Маклаклън
Ето едно любимо нейно изпълнение с Пола Коул
цитирай
6. krassko - Изслушах песента с удоволствие...
22.03.2017 21:19
Но след нея като се заредиха грузински песни ще трябва дамаджана с вино.
Бях в Тбилиси през есента преди години - имат панаир - изложение и на сергиите всеки е сложил каквото произвежда и всичко безплатно, отвсякъде ти предлагат вино и мезета, добре че имаше кой да се грижи за мен и да ме прибере след веселбата:)
цитирай
7. vania23 - Супер ти е песента,
22.03.2017 21:22
а и идеята за грузинска песен е много свежа и оригинална. Ей, много таланти, много нещо :) Сипал Господ, сипал, че се забравил :)
цитирай
8. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=EuPfXQEhomo
22.03.2017 21:25
:)) Явно са щедри.
От музиката им разбирам, че са много емоционални, енергични, весели....а това ми харесва и ми пасва на интериора :)) Бих искала да отида в Грузия, да видя какви са на живо. ако искаш един много весел грузински танц, виж колко свежарско са го направили, едновременно старинно и съвременно...
Тези дни слушам много грузински, с тях се събуждам, с тях заспивам...
цитирай
9. vesever - Ваня, ами, чак таланти не, но много ...
22.03.2017 21:27
Ваня, ами, чак таланти не, но много обичам музиката и ми напират разни идеи....
:)
Благодаря ти - Дидо да чуе и да се изкаже като по-професионално подготвен..
цитирай
10. vania23 - Пееш вярно, а не всеки пее вярно.
22.03.2017 21:41
И аз попявам - случва се и да е вярно. Може някой ден да направим един дует :)
Дидо утре ще те чуе, песента ти ще допринесе за празничността на утрешния ден :)
Хубава вечер на всички!
цитирай
11. vesever - Ваня, много се радвам, да си изка...
22.03.2017 21:52
Ваня, много се радвам, да си изкарате добре на празника, а ако и аз допринеса, какво по-приятно от това!
Може дует, защо не, а като овладея и китарата, ще е супер :))
Лека!
цитирай
12. paciencia - Браво, Веси!
23.03.2017 01:05
След като те признах за индийка те признавам и за грузинка:) Наистина си те бива и в пеенето! Хубаво се е получило, пък и телевизора добре си изпипала. Все едно те дават по телевизията:) Благодаря за хубавия празничен поздрав!
цитирай
13. zax - :)))). . . майстор на илюзиите :)...
23.03.2017 08:41
:))))... майстор на илюзиите :)))))

Пуснах си комп-а само за да видя как го правиш. Но, добре се е получило - все едно гледам моята Тушиба.
:)
цитирай
14. vesever - Вася, благодаря ти :) Ами, в по...
23.03.2017 09:39
Вася, благодаря ти :)
Ами, в постинга с индийката ми говореха за сцена, за публика...и реших да направя тази закачка.
<3
цитирай
15. vesever - Закс, така е, имитирам някои раб...
23.03.2017 09:45
Закс, така е, имитирам някои работи, щото нямам повече знания за истински бекграунд /засега/;)
Ами, честно казано,мислех да сложа едно надписче на тв-то с марката, я самсунг, я тошиба, но ме домързя.
Хайде, след малко ще опитам да го сложа, да е пълна идилията :)
цитирай
16. krassko - Успях, издържах първия тест без грешка :)
23.03.2017 13:39
Кого, как да поздравяваме. Направих го, но хич не беше лесно, защото всичко е на английски и няма време за речници, а трябва да разбереш въпроса за да отговориш.
А имаше и коварни въпроси: Как да отговориш ако ти се обади Принц Чарлз по телефона хи хи хи.
цитирай
17. vesever - Е, Краси, дори аз бих се затруднила с ...
23.03.2017 14:48
Е, Краси, дори аз бих се затруднила с Принца - няма идея как да му отговоря!
Поздравления за безгрешния тест, и да черпиш /виртуално/:))
А, ние имахме право да ползваме речници на държавния изпит - както по английски, така и по немски - на всеки изпит би трябвало да е позволено, но наистина е нужно да можеш бързо да се ориентираш в търсенето и най вече да не си в паника, ако попаднеш на трудни думи, а и също ограниченото време...
На нас на държавния по немски ни дадоха откъс от текст от учебник по икономика от австрийски университет и немалко думи дори липсваха в речниците, ето тогава става весело:))
Но по онова време нямахме опит като преводачи, а след определен брой години опит човек се научава да "разгадава" дори думите, които не фигурират в речниците...
По английски пък имахме статия от Дейли Мейл, нещо политическо беше, доста завъртяно ...
С опита и с много четене и сблъскване с разнообразна лексика ще почнеш да разбираш все повече и е голямо удоволствие :)
П. П. Ако можеш, намери си отнякъде Readers Digest, много е добро, като студентка изкълвавах всеки брой с кориците, има разнообразни материали - за допълнителни занимания, ако ти остава време :)
цитирай
18. inel379 - Пролет е!:)))
23.03.2017 15:45
Ти си абсолютна сладурана!
Направо ПРОЛЕТ - цветна и засмяна!
С трудови подвизи, танци и песни
си истински символ на промяна!:)
Излъчваш неподправена свежест,
зареждаш динамично с настроение
и превръщаш своето опиянение
в повик жив за обновление!!:)
Слушах изпълнението ти няколко пъти!:)
Пролет е!:)
Да отворим душите си за нея!
Поздрав от сърце за теб!:)
цитирай
19. vesever - Инелка :)
23.03.2017 18:11
Много се зарадвах, че харесваш мойта песен
С танц и песни е животът радостен и лесен
А човешката Душа, аз вярвам, е кат' Цвете
Нужна й е свежест, топлина, заслон от ветровете
Много нежни и красиви пориви да избуяват в всички нас
Това мечтая винаги, това копнея вечно и неуморимо аз
Да бъде пълен с ведрост, с чистота Светът
И като пролетни Цветя навред да нацъфтят
Всички хора със добри и любещи Сърца
Аз в този миг благодаря ти от Душа!


цитирай
20. cinderellathespy - Грузинските работи :))))
23.03.2017 20:48
Веси,
намерих песните и минавам да ти ги оставя!
Ето ги:
Trio Mandili - Apareka
https://youtu/IbsQJBxICN0
Trio Mandili - Apareka (Heavy Version)
https://youtu/iybYK53pzYw
Qucha qucha davdivar da 2(New Version)
https://youtu/GM9MNsT4Jas

Мандилите са супер, ама метализираната версия кърти!
Бесо много готино свири на китара, а това момиче което пее
за Куча Куча Давдивар е печелило някакви конкурси в Грузия до колкото си спомням. Бяхме чели преди време.
Тя има невероятен глас!
С Жоро често си ги пускаме! :))
Твоята песенка е супер! Ама аз ти го писах още в ю-туб!
Продължавай да радваш, Веси!
Прегръдки,

Ели
цитирай
21. krassko - Като Пролетна Принцеса
23.03.2017 20:58
Сигурно ще намериш начин да отговориш на Принца
по изключително формален начин,
който не се използува в ежедневието :)
И се радвай на лятната пролет,
че ни плашат със сняг в понеделник.

ПП. Трябва да призная, че Лондон е изключително красив град.
цитирай
22. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=YOOk3xhYwWc
23.03.2017 21:01
Еличка, нали, грузински работи!
Ше го уча тоя език, видяло се е.
Само да намирам време...

Apareka и на мен ми е от много любимите, те май всички са ми любими, де!
Снощи открих една прекрасна грузинка, то детенце, пее чудно, ако искате чуйте я с Жоро, надявам се да ви хареса!
цитирай
23. vesever - Краси, стига де...
23.03.2017 21:03
Краси, стига де, какъв сняг, вече е пролет, аз предизвиквам и лятото, с Магии, ти за сняг ми говориш!
Да, Лондон е хубав, и аз го харесах, само 2 пъти съм го виждала, не успях много подробно да го разгледам, но, на прима виста мога да кажа, че има някакъв уют в него, въпреки, че е огромен.
Харесвам сградите с остри покриви и декоративни тухлички, неизмазани, много чаровно стоят.
А днес и в наше село мина дабъл декър, тъкмо тръгвах за града, и на площада мина, превозваше дечица. Не успях да реагирам бързо и да го документирам, в чантата ми панаир, докато извадя фотоапарата, и той отмина..
:))
P. S. За Принца не знам, но с онези мои приятели от северен Йоркшър в началото говорех само книжовен английски и те питаха дали съм учила езика на класиците, чудеха се на някои думи, примерно capricious, те не я ползват, казват, че само в книгите се ползва, а вместо нея ползват fussy /и го произнасят фуси, вместо фъси/ :))
От тях се научих и на разговорен английски, и на жаргон...но с Принца само книжовен, ако се наложи!
цитирай
24. anin - Еее,
23.03.2017 23:16
Браво, Веси!
Как го научи тоя завъртян текст? :)
Хареса ми как пееш, хубав и нежен глас имаш...
цитирай
25. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=kRAuKxjMg3g
23.03.2017 23:24
Анич, тъкмо щях да фърлям боб за теб, щях да ти пиша да вид дали си добре.
Предположих, че си нощна :)
Ами, 2 вечери учих текста с по чаша вино и беше супер вдъхновяващо....
Мисля да почвам да уча грузински, влюбих се в този език.
Чуй само това, особено в припева, направо не си намирам място, много ми е силно!
Имам някаква връзка с Грузия, може в предишен живот да съм била грузинка, знам ли.
Нали ти се е случвало да попадаш на нещо или някого, което/когото да чувстваш близък и да не знаеш откъде и как...
та и аз така с грузинската музика и език, почувствах ги близки.
тази вечер имам да кълва един текст, обаче ми се слуша музика, няма пък!
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046561
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол