Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2014 20:51 - КАЗУСЪТ „СЕЛО РОЗОВО”
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 06.05.2014 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Постингът посвещавам на г/н Виктор Кордон с пожелание преди Деня на "победата" да напише постинг за причините за ВСВ и последствията от нея за Европа и България.

                  КАЗУСЪТ  „СЕЛО  РОЗОВО”

 

    Този казус се разду много. Изводът е, че той не се разбра и вместо разумен анализ, с него се запроституира, включително и в Блог. бг. Коментиращите казуса не го свързват с причините за възникването му и поради това написаното от тях няма стойност. Веднага си личи и кои са пробвалите се в тази тема – бетонните глави, промитите мозъци, заразените с вируса на Маркс, откровенните примати и внедрените измежду тях щатни и нещатни с картончета.

   Позицията на жителите на с. Розово е продиктувана от желанието им за чист етнос, с което те казват:

   Не на заселването на цигани в нашето село!!!

   Тази линия следват всички избрани кметове в селото, като те предварително заявяват това. Същият е казусът и в с. Стакевци, където кметовете едва ни се кълнат, че заселване на циганите в селото няма да допуснат. Когато стане въпрос по-долу за Чупрене ще стане ясно защо.      

     Едва ли някой от писалите по казуса „Село  Розово” е по-добре запознат от мен с проблема на Община Казанлък, премазвана от валяка на циганската престъпност. Непрекъснато увеличаващият се брой на циганите в гетата води до пререкания между самите тях и те се местят в други надселени места. Споменавам два града, чиито български граждани мигрират из страната, Видин, чиито цигани мигрират в София и Сливен, чиито цигани мигрират в Стара Загора, Ямбол, Хасково и по селата и малките грпадове около града. Казанлък няма славата на Сливен, но той е по-малкият му събрат по съдба.  Мигрирайки от гетата около Казанлък, циганите нищо не губят. Те където и да са, помощите им вървят с тях, трябва им само банкомат. А по селата, където те се разселват и където до сега цигани не е имало има доста изоставени къщи с джици, джелезо и други потреби, хората гледат градини, стока. Глупак е този, дето не става за крадец, пееше в една песен Слави Трифонов, но не споменаваше че държавата ни е разграден двор и затова съществуват хора, които живеят от кражби и които осъществяват над хората това, което те по селата и малките градове квалифицират като битов терор. Корумпираните държави, управлявани от хора на мафията произвеждат и изнасят по света престъпност. Веднаж създадена, тази престъпност няма спиране.

    В Казанлъшко циганската престъпност се разрастна и придоби големи размери след 1989 г. Тя осъществява битов терор над хората, но и руши природната среда, причинявайки ужасяващи замърсявания около гетата и изсичайки гората за тях и за да продават дърва. Примери – Велинград-Анезица и Асфалтова база, Стара Загора, къде ли не. Никоя държавна институция не се занимава с превеция на тази престъпност, полицията и прокуратурата се изявяват само като нейни регистратори. Полицията прави протокол, обяснява на пострадалите, че районът, в който живеят е криминогенен и те са безсилни, прокуратурата прекратява преписката, това е схемата. Има и други опции – кражбите се извършват от лица под 18 години, които не знаят какво вършат. И закарват открадната крава, кон, на родителите си, които нямат нищо общо с това и не носят отговорност и те. Поради бездействието на полицията и прокуратурата, което не еслучайно, престъпността по Казанлъшко вече се разпространи и там, където до този момент тя бе немислима, ето как:     

     Известно е, че в Казанлъшко има села с изцяло турско население, цитирам с. Осетеново. Циганин в тях не може да припари, защото турците като го видят се събират и го прогонват. Още в мечитите моллата учи децата, че ченгенето е лош човек, който не стяга /работи/, а вместо това лъже, краде и прави уйдурми. Поради тази причина ако се появи някъде в селото или около него ченгене, то трябва да се следи от селяните и да се прогони, защото то е дошло в селото с нечисти намерения. Каква разработка срещу тази линия на турците обаче измислиха ромлидерите?

   Част от циганите в Казанлъшко приеха исляма!

   Така те получават достъп като едноверци да посещават джамиите в селата, но така става, че в този ден изчеват магаретата на хората, продукцията от градините им. Отбелязвам, че турците не заграждат градините си, но никой не краде от съседа, защото това е срамно деяние, а хванатият в кражба ислямът дава право на окрадения да го убие.  Попадал съм на такива градини по Айтоско, по Източните Родопи. По Айтоско градините са на определено място, а в Източните Родопи, където има почва, поради това поединично покрай пътя, но въпреки това никой не краде. Излизайки от служба, циганите отнасят каквото могат от бостана на турците, който тук се сее много, зеленчуци, през есента гразде и т . н. Турците са се видели в чудо. И на тях циганите скроиха кюляфа както на ДПС, на които за кебап, бутилка олио, сандвич и 50 лв. си продават глъсеца. С техните глъсове днес имаме избрани главният прокурор, председателят на Конституционния съд, тия от парламента и правителството, валиите на всички големи градове, включително София,Пловдив и Варна.

   Ще дам пример за село в Казанлъшко, което бе превзето от циганите – Габарево. Истинското му име е Габърево, то произлиза от габровата гора над него. Едно типично възрожденско село, в което се намират гробовете на наследници на император Николай, убит ведно с фамилията му от джелатите на Ленин. От селотоо има прекрасен изглед към Дюсчал, Ботев връх, Кадемлията и Средна гора, в близост е до резервата Соколна с еделвйсите. Габарево е било и център на ДС за убиване на фашистите след Деветото и после на горяни, несъгласни с колективизацията и отнемането на земята. Намерени са масови гробове, но нсе издирват още такива. Такъв бе открит и в селската църква. Усещаше се романтиката на възраждането в това село, но… в него се заселиха цигани преселници от гетата около Казанлък. Денят те прекарват в центъра на селото - в градината зад кметството, която е осрана веднаж от тях, втори път от конете им, които пасат в селския парк и около него. Шумът, който вдигат, мръсотията, която оставят - те са непоносими.  Селото е тотално завладяно от тях и хората се изселват. Колкото повече напуснати или временно обитавани къщи се появят - толкоз по-добре за циганите. Идват нови от гетата около Казанлък и осядат и те в селото.

   В този край на България, с богато възрожденско минало, днес тотално изоставен  от държавата, хората не познаха престъпност само в населените места, където няма цигани в тях. Едно от тях е с. Розово. То се пада в Средна гора. Над него има малък прекрасен язовир, достъпен от към с. Срендногорово. Второстепенен много красив път по скатовете на Средна гора с Изглед към Балкана свързва язовирите Копринка и Жребчево. Който не познава този район на България му препоръчам да го упознае.

    Циганите между Балкана и Средна гора са се заселили предимно край главния път, започвайки още от София, кварталите Димитър Миленков и Гара Искър, вторият се вижда от ж. п. линията. Разпознава се по конете, които пасат поникналото в нивите жито. Вече не знам къде те са най-много. Има ги по изоставените сгради на гарите, по селата и по градовете – посочвам Пирдоп, Карлово /гето Меден дол/, Казанлък, Мъглиж, Николаево, Сливен, сега е модна миграцията по гета около Стара Загора.  Посочвам и някои гета, които са фактори  за определени населени места и хората в града /селото/ се съобразяват със заселниците там:  Гето Дъбвота гора между селата Скобелево и Горно Сахране, гето Стената на яз. Копринка, гето Мъглиж-юг, гето Надежда в Сливен, гето /такова стана вече селото/ Село Градец. Ще разширя темата. Напомням за случката с кмета на Мъглиж, тръгнал да се разправя с българските гражадани там. Малолетен младеж го уцели с паве в тила и човекът едвам остана жив. А цигането – то е малолетно, не различава по влак ли хвърля павето, по кмет ли, не може да прецени действията си и не носи отоворност пред закона.  Още едно село ще спомена, макар да е в друг регион, едно от селата с най-красивата природа в България, с. Чупрене. Село, в което от резервата над него се събират две реки. То буквално бе превзето от видинските цигани и там живот за хората повече няма. Пътувайки за Белоградчик това село можеше да бъде посетено, днес този номер не върви. Има часовникова кула на площада, под която циганите пият бира, слушат циганска чалга и разфъргват боклуци. От към храстите зад пейките идва ужасна миризма, защото там те се отекскрементирват. Съвсем различно е съдедното село Стакевци, което вече споменах. Там бе ловната резиденция на Параванката. Съдбата на Чупрене стана причина кметовете на Стакевци да не допускат да се заселят при тях видински цигани, но и те страдат от цигански набези. Цигани от Чупрене се прехвърлят по рида между реките Чупренска и Стакевска по черен път с каруците си и ги изненедават изотзад, където са градините им. Хората бедни, разчитат да си произведат нещо, отидат в градините си – нема нищо…

    Това е алтернативата пред селяните на село Розово и решението им е реакция за оцеляването им. Ако пуснат сирийци в селото, които и приличат на цигани, каква е гаранцията, че с тях няма да „заработят” тукашните цигани, което сега се случва сега в Столипиново, а за сирийците в България се твърди, че те внасят дрога, а разпространителите на дрогата са циганите. Още едно отклонение

   Дрога, кражби, контрабанда, срещу това трябва да се бори дъжавата, но селяните в Розово добре знаят, че България е абдикирала от тези си задължения по Казанлъшко и че ако те не се опазят сами, загубени са. Като Габарево, като Чупрене, като хиляди населени места между Дунава и Балкана чак до р. Янтра, които предизвикаха небивала до сега миграция. Но и тЯнтра вече е премината - известното село Ветово е на изток от нея, чак на Русенското плато.

    Ще въведа един пример със село Гъмзово, за което писах. Преди петнадесетина години в селото са се заселили видински цигани, които окрали всичко на хората, изторили в печките си дори сламата за животните им. Описах случая. Селото умря като производител на храна, така престана да бъде атрактивно за заселниците, защото нямаше какво да се краде и те се преселиха в София. Селото започна да се възстановява, част от хората се върнаха и отново разработиха градините си, завъдиха животни. Различно е с цигани и без цигани в селото. Това и в Розово го знаят. Коментаторът на случилото се в Гъмзово, комунист второ поколение, предложи решение:

    На циганите да се дават детски само като добавки върху заплатите, ако работят. А не циганите да живеят от детските и другите помощи за сметка на децата си и държавата и да крадат. Държавата допусна това!

    Реакцията на селяните от Розово е защитна и вината не е в тях, а в политиката на държавата спрямо тях след 1989 г. В тази държава полицията не пази хората, сега тя е охранителна полиция за парламента. Вината за емигрантите също е на полицията. Изключено е те да на се се съешили  с  посредниците, които срещу 3000 евро вадят паспорти на емигрантите. Други са каналджии, превозвачи, настанявачи по квартири, ятаци. Прокуратурата не повдига обвинеия срещу битовите кражби на циганите, освен ако няма някой убит, защото циганите са електоратът, който избира управниците на страната ни. Толерантност към тях требе, помощи от ЕС за интегрирането им, без техните глъсчета  властта ще вземе друг. А властта е сладко нещо.

   В тази ненормална среда в страната ни, в която хората винаги са потърпевши от зулумите на властниците, аз считам за прави тези, които се борят срещу уловките, наричани от радомирци куркапани, създаващи предпоставки да бъдат крадени допълнително хората от паразити или примати. И напълно съм на страната на селяните от село Розово. Ако казанлъчани не бяха се възпротивили да им нацръкат в сградите на МВР в парка емигранти за това, че те са снесли на посредници големи суми, положението там щеше да е още по-лошо. Само незапознатите с този проблем биха имали различна позиция за постъпката на кметството на с. Розово от моята.

   А полицията – тя брани хората, но най-вече своите си служители. Давам за пример с колата на едно работещо в полицията момиче, което полицията брани от ЦГМ, КАТ, от написаното в Конституцията, от всичко. Каквото прави тя е огледало на това, което прави цялата полиция днес.

  

  



image

   Вижда се от снимката как този автомобил е спрял на разчертания участък по пътя на пешеходците, преминаващи по тротоара и пресичащи после бул. Мария Луиза. Вероятно собственичката му е полицайка и вероятно работи в Паспортното, където сега издават документи на нелегелните емигранти. Къде е КАТ, който трябва да състави акт за това нарушение, което се извършва всеки работен ден, къде е ЦГМ, който депортира автомобилите, къде е някой от шефовете на полицията, който да й направи забележка, ако не друго. Тази жена, която тряблва да съблюдава другите да спазват закона, самата тя го нарушава, като руши и имиджа на полицията и на Софийска община. Може ли от такива хора да се очаква да въведат рез и законност в страната, Такъв ли е моралът и на дугите полицаи, та никой от тях не реагира на това нарушение на закона и на Конституцията, която гласи: През закона всички са равни.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12183713
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031