Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.08.2019 10:09 - Любов е...
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2618 Коментари: 17 Гласове:
41

Последна промяна: 22.08.2019 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Любов е когато те викам по име,
когато затворя очи и те виждам,
когато прошепваш “Любима, любима...”,
любов е когато в усмивка приижда
онази вълна на неземна наслада,
екстазът на утро, дъха ми на роза,
далеч от вседневната хорска досада,
далеч от нормалната драма и проза.

Любов е когато се будиш от нежност,
с която съм вляла в очите ти радост,
когато прегръщаш и тръпнеш копнежно,
когато денят ти прелива от младост
с онази възторжена блага повеля
да имаш в сърцето от моите страсти,
да пееш, въздишаш, да си безпределен,
защото Любов е щом двама израснем.

image



Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Поздравления за стихото от стр. 94 на последната стихосбирка.
22.08.2019 10:58
Прекрасно е. И графичния портрет на следващата страница...
цитирай
2. lexparsy - Прекрасна поетична дефиниция на ...
22.08.2019 11:51
Прекрасна поетична дефиниция на Любов!
Ще си я запиша да я цитирам :-))
Поздрави и почитания Дела!
   Лекс
цитирай
3. wonder - Поздравления за стихото от стр. 94 ...
22.08.2019 13:30
planinitenabulgaria написа:
Поздравления за стихото от стр. 94 на последната стихосбирка. Прекрасно е. И графичния портрет на следващата страница...


Друго си е с книга в ръка, нали? ;)))
Ще трябва да погледна за кой портрет говориш.
Благодаря!
цитирай
4. wonder - Прекрасна поетична дефиниция на ...
22.08.2019 13:33
lexparsy написа:
Прекрасна поетична дефиниция на Любов!
Ще си я запиша да я цитирам :-))
Поздрави и почитания Дела!
   Лекс


Благодаря, Лекс!
Очевидно знаеш какво е Любов, защото си обичал и си обичан. :)))
Черпя те с това мое стихотворение:

Любов

Като кораб изтеглен на суша,
като пясък от древна скала,
като сочно отхапана круша,
като земно избрана съдба
ти се случваш в сърцето ми нежен,
небитиен, свободен, желан
и светът хуква в пътя си прежен
по-добър, по-красив, по-мечтан.
Първа чаша отпивам за тебе
и прииждам в сърцето ти с гръм.
На любовната сила потребен
се разливаш. Аз цялата съм
онзи миг водопаден в очите,
в който думите храня с лъчи
и когато в сърцето ти скитам
уча мъдрост от твойте сълзи.
Пиша оди за теб от дъха си.
В семената на нямо дърво
те откривам. И сея смеха си
в твоя тичинка с бяло крило.
Бях докосната с твоите мисли.
Бях обичана с най-чуден зов.
И когато си тръгнем лъчисти
ще научим света на Любов.
цитирай
5. wonder - Поздравления за стихото от стр. 94 ...
22.08.2019 13:38
planinitenabulgaria написа:
Поздравления за стихото от стр. 94 на последната стихосбирка.
Прекрасно е. И графичния портрет на следващата страница...


Погледнах стр. 95, да видя кой портрет визираш. :)))
Имаш вкус - там съм на 24 г.
Но и аз си харесвам портрета от стр. 3, който ми отразява същността.
цитирай
6. blogvayvof - Харесва ми
22.08.2019 16:24
Това стихотворение е някак много земно и реалистично.
Няма стремеж всеки стих да е метафора, напротив -
всичко е случващо се и реално. Такива стихотворения харесвам.
Сякаш е една картина, застинала картина, миг.

...онази вълна на неземна наслада,
екстазът на утро, дъхът ми на роза,
далеч от вседневната хорска досада,
далеч от нормалната драма и проза.
цитирай
7. blogvayvof - Харесва ми
22.08.2019 16:25
Това стихотворение е някак много земно и реалистично.
Няма стремеж всеки стих да е метафора, напротив -
всичко е случващо се и реално. Такива стихотворения харесвам.
Сякаш е една картина, застинала картина, миг.

...онази вълна на неземна наслада,
екстазът на утро, дъхът ми на роза,
далеч от вседневната хорска досада,
далеч от нормалната драма и проза.
цитирай
8. wonder - Харесва ми Това стихотворение е ...
22.08.2019 18:36
blogvayvof написа:
Харесва ми
Това стихотворение е някак много земно и реалистично.
Няма стремеж всеки стих да е метафора, напротив -
всичко е случващо се и реално. Такива стихотворения харесвам.
Сякаш е една картина, застинала картина, миг.

...онази вълна на неземна наслада,
екстазът на утро, дъхът ми на роза,
далеч от вседневната хорска досада,
далеч от нормалната драма и проза.


Даам... "любаво стихотворение", както казваше един мой сърдечен приятел.
Благодаря за споделеното!
Картина-миг равен на вечност, каквато е истинската любов.
цитирай
9. planinitenabulgaria - Би било добре за тези, които не са с книга в ръка
23.08.2019 22:29
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
Поздравления за стихото от стр. 94 на последната стихосбирка.
Прекрасно е. И графичния портрет на следващата страница...


Погледнах стр. 95, да видя кой портрет визираш. :)))
Имаш вкус - там съм на 24 г.
Но и аз си харесвам портрета от стр. 3, който ми отразява същността.


също да видят портрета на стр. 3...
цитирай
10. wonder - Би било добре за тези, които не са с ...
27.08.2019 12:20
planinitenabulgaria написа:
Би било добре за тези, които не са с книга в ръка
също да видят портрета на стр. 3...


Тази книга е бутиково издание, съдържащо доста за мен, вкл. и визии, и в тази връзка я имат само избрани /и нито една книжарница/.
Затова няма как, но би било добре. ;)))
цитирай
11. rosiela - Дела,
27.08.2019 19:45
прекрасно е!
цитирай
12. wonder - Дела, прекрасно е! Благода...
28.08.2019 07:30
rosiela написа:
Дела,
прекрасно е!


Благодаря!
Най-прекраснияш свят е любовта.
цитирай
13. tomich - Какво ли не постига хубостта на младостта!...
30.08.2019 21:26
Чудесно е, Дела!
Като се отвори дума за портрети, наистина би било добре да имам тази бутикова книга, но за мое съжаление, не съм сред избраните...;))). Нейсе. Спомних си съвета на една моя мила и не толкова красива приятелка: "Не се преоценявай, защото така се подценяваш." и се...успокоих. :)
цитирай
14. wonder - Какво ли не постига хубостта на м...
31.08.2019 07:50
tomich написа:
Какво ли не постига хубостта на младостта!...
Чудесно е, Дела!
Като се отвори дума за портрети, наистина би било добре да имам тази бутикова книга, но за мое съжаление, не съм сред избраните...;))). Нейсе. Спомних си съвета на една моя мила и не толкова красива приятелка: "Не се преоценявай, защото така се подценяваш." и се...успокоих. :)


Не си казал - не съм ти я пратила, Томич!
А иначе номера е да опазиш Любовта отвъд младостта.
Тогава осмислено виждаш, че всичко си е струвало. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166420
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031