Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2018 18:19 - YouTube пусна клипа ми, блокиран по искане на bTV (видео)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3419 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ликувай, народе! Справедливостта победи. Оказа се, че на планетата Земя все още има места и хора, на които може да се разчита. Клипа, който беше блокиран в малките часове на 28-ми ноември, по искане на (из)родната bTV разобличава само ТРИ от многото лъжи, изречени от Бойко Борисов, по време на скорошното му гостуване при Слави Трифонов.
Първоначалната версия за блокирането беше, че съм използвал в клипа си откъси от музиката към филма "Розовата пантера". Това наистина беше така. Промених звуковия фон, към разобличаващите Борисов документи и пак го публикувах. Но ако първия клип беше блокиран едва на ЧЕТВЪРТИЯ ДЕН от публикуването му, то поправената версия беше блокирана на ЧЕТВЪРТАТА СЕКУНДА. Без майтап.
Въщност истинската причина за искането да се блокира клипа беше големият интерес, който той започна да предизвиква, часове преди спирането му:

image

След направените корекции, повторното публикуване и повторното блокиране написах протест и получих уверение, че оспорването ми ще бъде разгледано до 28-ми декември.

image

Днес с огромна изненада забелязах, че клипчето благополучно е разблокирано и свободно за гледане. Бързайте да го сторите, че ... знае ли човек!

Георги Котев





Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9838210
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031