Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 13:35 - ПРИТЧА ЗА ЖАБАТА И СКОРПИОНА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 12015 Коментари: 0 Гласове:
2



Diana Krusteva, публикува в Църква общност общество  Diana Krusteva  13 февруари г. 21:41

Един скорпион, следвайки своя път е трябвало да премине реката. Но изпаднал в безпомощно състояние, тъй като не могъл да плува. Въртейки се наоколо, в търсене на изход от дадената ситуация, съзрял една жаба, която се препичала на слънцето и решил да я помоли за помощ:
 - Мила жабке, моля те да ми помогнеш да премина реката, лош плувец съм и няма да мога да се справя сам, а ти плуваш много добре и това всеки го знае.
 Жабата, която се наслаждавала на галещите лъчи на пролетното слънце, се стреснала от гласа на скорпиона, още повече , че до този момент не го била забелязала. След като се съвзела от изненадата, поласкана от похвалата на скорпиона, тя отговорила:
 -Но как да те пренеса, ти ще ме ухапеш! Страх ме е, не мога!
 -Не бой се, мила. Няма да те ухапя. Нали, ако го сторя, ще загинем и двамата.
 Жабата, която била с добра душа, помислила малко и отговорила:
 -Да! Има логика в думите ти. Но не забравяй, че ако ме ухапеш, аз ще умра от отровата ти на мига, но и ти ще потънеш заедно с мен.
 - Не се притеснявай, жабке! Обещавам да не те хапя! Разбирам, че това е опасно и за мен самия, бъди спокойна!
 И така, успокоена, услужливата жаба заплувала със скорпиона, удобно настанен на нейния гръб. Плувала жабата, плувала и когато стигнала до средата на широката река, изведнъж усетила смъртоносна болка от коварното жило на скорпиона. В предсмъртна агония успяла само да попита:
 - Защо ме ухапа, неблагодарен глупако? Сега и двамата загиваме!
 Скорпионът, потъвайки успял да отговори:
 - Не можах да устоя на изкушението.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13708709
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031